Був собі, колись, багатий купець. Чоловік злий, жорстокий, але відважний. Після смерті своєї дружини, став ще більше жорстокішим і вибагливим до свого єдиного сина. В їхньому домі вічно панувала тиша, жодного галасу, сміху чи балачок.
У купця були три прекрасні кораблі, якими він дуже пишався. Одна звалася - Сирена, друга - Тритон, і найбільша в честь померлої дружини - Мері.
І з трьома повними кораблями, купець повертався разом з своєю командою, як раптом почалась буря. Величезні хвилі розгойдали корабель, негода розірвали вітрила і понищили на шмаття.
Підводне царство, де панувала тиша і голод, осяялося тисячами вогнів. Мері разом зі своїми коштовними скарбами - навіка потонула в океані.
Розорившись за один місяць, купець, його син та команда втратили, і дім, і друзів, і своє звичне життя, все те, що робило купця щасливим.
У великому трьох поверховому будинку був страшний галас, від криків купця - Натана, від військових, які витягували з дому всі коштовні і дорогоцінні речі з маєтку Веснінськи, люди купця, які намагалась вибороти хоч крихту тих дорогоцінних речей; і здається тільки тихі кроки, наймолодшого зараз у маєтку людини, відбивались луною та тонули в омуті гучних звуків.
Натан з розпачем дивився, як його улюблений величезний годинник виносять з його маєтку. Злість, що вирувала в ньом, так і хотіла вирватись на зовні, але зараз так багато людей присутні, що він і пальцем не може поворохнути.
Один з носильників потягнув свої брудні руки до прекрасного корабля. Це була міні версія корабля ”Мері„, яка бережно була схована під товстим склом.
— Ні! Не смійте його чіпати! — гаркнув Натан.
Злякавшись злого купця, носильник переключив свою увагу на стіл з прекрасними розфарбованими квітами.
З другого поверху почувся писк жіночки:
— О, ні! Не чіпайте нічого, бо очі вам повидряпую.
Це верещала Лола, нова жінка купця, його компаньйон і ще з часів Мері, була його людиною.
Спустившись на перший поверх, Лола обвела весь безлад поглядом і поманила двома пальцями своїх двох братів, які одразу ж підповзли до неї і почали сюсюкатись з нею.
— Вони зараз же все загребуть з цього дому! — заверещав старший брат.
— І нічого не залишиться, — верескнув інший.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Красень та Чудовисько
FantasyДавним-давно жив був прекрасний принц у розкішному замку. У нього було все, чого тільки можна побажати, але він був грубим та жорстоким. А найголовніша його помилка в тому, що він не став слухати свого брата, тому за це він сильно поплатився.