פרק 4 - יד עזר

28 2 50
                                    

נאיה התעוררה למחרת בשעה שמונה בבוקר, היא התמתחה, פיהקה וקמה בעייפות.

ליאן עוד ישנה, בכל זאת החופש הגדול. אבל בבית כבר היה אור, ונאיה הבינה שלפי הקולות המתוקים שנשמעו מהסלון סולין וקארד כבר ערים.

היא לקחה את השמלה שתיכננה ללבוש היום, והחליפה את פיג'מת הלילה.
כשהיתה כבר מאורגנת, לאחר ששטפה את פניה וציחצחה שיניים, היא הלכה והתיישבה על הספה בסלון.

"נאיה!!" קרא קארד, ורץ אליה בחיבוק.

היא שיחקה עם סולין וקארד במשך כמעט שעתיים בפאזל ענק שהם ניסו לבנות ביחד, עד שליאן התעוררה (סביבות השעה 11).

"היית מעירה אותי!" היא אמרה כשהן היו בדרכן למטבח להכין את ארוחת הבוקר.

"לא," ענתה נאיה, מעט מובכת, "לא רציתי להפריע לך. וגם... היה די נחמד לשחק עם קארד וסולין."

"טוב, בטח," גיחכה ליאן. "אז מה את רוצה שנכין?"

"מה את מכינה בדרך כלל?"
כשלנאיה לא היה מה לענות, היא פשוט החזירה את השאלה לשואל.

"אהממ זה משתנה. לפעמים פנקייקים, לפעמים סלט ירקות וגם לפעמים צנימים או טוסטים."

נאיה משכה בכתפיה. "מה שבא לך."

"אפשר פנקייקים. אימא הזמינה שלשום יד עזר חדשה, אז זה יהיה פשוט יותר להכין."

"יד עזר?"

"ברצינות את לא יודעת מה זה?" הופתעה ליאן, והוציאה קמח מהארון, שבמוזר היה גם מקרר.

"אה, כן..."

"יד עזר זאת מין כף יד כזאת חשמלית שמערבבת ומוזגת למחבת," היא הסבירה.

ליאן הוציאה מהמגירה העליונה ביותר כלי קטן שבאמת נראה כמו יד ממתכת כסופה, ובתחתית שלה היה קערה בינונית.

ליאן שפכה לשם את הקמח, ואז חזרה שוב לארון-מקרר והוציאה ביצים.

"רוצה לשבור אותם ליד עזר?" שאלה ליאן את נאיה, תוך שהיא מוציאה שמן מהארון העליון שניצב קצת מעל ראשן.

"את כל הביצים?" שאלה נאיה, שוברת לכוס את הביצה הראשונה, בודקת שלא נפלו קליפות ומשליכה אותה לתוך הקערה המוזרה של היד עזר.

"יש שם שלוש נכון?! אז כן."

ליאן מזגה פנימה רבע כוס שמן, וכוס שלימה של חלב, בדיוק כשנאיה סיימה לשים את הביצים.

"טוב, זהו, אני אדליק את זה," אמרה ליאן, לוחצת על 2 כפתורים שנאיה לא הבחינה בהם קודם, שהיו מוטמעים בתחתית היד הרובוטית.

נאיה הביטה במכשיר בסקרנות, מחכה להבין איך זה עובד.

היד הרובוטית עירבבה את הבלילה כמו בלנדר רגיל, אבל הרבה יותר מהיר.
אחרי כמה שניות, כשהבלילה כבר היתה אחידה, היד נהפכה לקעורה ומזגה קצת מהבלילה אל המחבת שליאן הניחה על הכירה.

מעבר לגבולות המציאות - 2Where stories live. Discover now