"הכל בסדר?" שאל קול מוכר מעל לראשה.
נאיה הרימה את מבטה מעל לפלטת העץ שמנעה ממנה לראות מי הדובר. "כן," היא השיבה ברעד כשעיניה נפגשו בעיניו.
"כדאי שתזדרזי לצאת," הוא אמר, גם עיניו התכולות נראו מעט חוששות ונבוכות. "אבא שלי לא אוהב שתלמידים נשארים בכיתה אחרי השיעור."
נדמה היה לה שקולו התנשא, או שרק כך חשבה מפני שעמד מעליה.
בכל מקרה, היא השיבה לו בחיוך חטוף ומיהרה להרים את העיפרון שנפל והתגלגל לה על הריצפה.תום הזדקף, אך פניו הרכות עוד נשארו להביט בנאיה כשהיא קמה בזהירות ממתחת לשולחן, ובכל זאת תקעה בו את ראשה.
הוא צחק, "אני מגלה בך כישרונות," אמר בקול מחויך.
נאיה גיחכה. הפעם היא נעמדה בלי לקבל שוב מכה מפלטת העץ של השולחן. היא פסעה כמה צעדים לאחור, משתדלת לשמור על מרחק כלשהו מתום.
הם היו לאחר שיעור הסברה עם מר גאלדור, אביו של תום. שיעור מעייף וקשה ביותר מאז תחילת השבוע.
תום לא נכנס בקושי לשיעורים. נאיה חשבה שמין הסתם פשוט היה עליו לעבור בגרות במקצוע או שניים בלבד, ולכן פשוט העביר את רוב זמנו בחדר האומנות המיוחד שלו.
"אחריך," אמר תום וסימן בתנופה עם ידיו את הכיוון לדלת.
ממתי הוא מדבר איתה בכלל? ועוד בכזו קלילות...
נאיה לא התנגדה לצאת כבר מהכיתה הזאת, הספיק לה להיות בה לכל אורך השיעור הכפול בהסברה.
תום יצא מהדלת שנייה אחריה, וגרם לה להיסגר מאחוריהם.
"הרבה זמן לא דיברנו," הוא אמר פתאום, כשהם בדיוק הגיעו לגרם מדרגות האבן.
"נכון..."
"ו..." הוא מלמל ברעד, נעצר במדרגה הראשונה, ומישיר את מבטו אליה, "סתם רציתי לבקש סליחה על -"
נאיה הנהנה.
"על - את יודעת..."
נאיה נאנחה. היא ידעה בדיוק על מה תום התכוון להתנצל, ובכל זאת, משהו בתוכה רצה שהוא יגיד זאת בעצמו. "על מה?"
הוא חייך.
"ידעתי שלא תקבלי את הסליחה שלי ככה," אמר תום, נימת קולו נשמעה לה מעט מתריסה."נו יופי," היא ענתה בקוצר רוח, "אז על מה אתה רוצה לבקש סליחה?"
"על שפרצתי לך לתודעה כדי לגלות מידע על הסמל של הפרובוקציה," הוא אמר בקטנוניות, "אוךך, אני מרגיש כל כך מטומטם."
"אני שמחה שכך," היא ענתה והחניקה ציחקוק. היה נחמד לה דווקא להתנשא מעליו קצת, להטיף לו מוסר...
"אז את סולחת?" הוא שאל, ההתרגשות ניכרה בעיניו.
"כן, טוב..."
"יופי," הוא אמר ונאנח בהקלה, סוף סוף גם התחיל לטפס בגרם המדרגות.
YOU ARE READING
מעבר לגבולות המציאות - 2
Science Fictionהשנה השנייה בהלומרייה התחילה; ונהפכה למאבק הגדול ביותר בחייה של נאיה, הגיבורה. הגבולות בין האויב לחבר מתחילים להטשטש. הכל מתברר כמסובך ומסוכן הרבה יותר משחשבו. נאיה מנסה להגן על היקרים לה, אבל המשימה העומדת בפניהם דורשת הקרבה ונועזות רבה. היא מבטיחה...