Bir Gün Okula Sadece Mine,Ebubekir,Berkcan,Sudenaz ve Berra Gelmişti. Daha Diğerleri Gelmeden Ebubekir Ve Mine Sınıftaydı.Ebubekir İçinden Acaba Mineyi Sevdiğimi söylesem mi? Acaba Kabul Eder mi? Diye Düşünüyordu.Minede Aynısını Ebubekir İçin düşünüyordu.Sonra Ebubekir Cesaretini Toplayıp Minenin Yanına Geldi.Ve Aşkını Ona itiraf edicekti.
E:Naber Mine?
M:İyiyim senden?
E:Bende iyiyim💕
E:Mine daha Sınıftı hiç kimse yokken sana Bir şey söyleye bilirmiyim?
M:Tabiki söyle.
E:Ş-Ş-Şey Mine Ben Sana Aşığım Seni Çok Seviyorum❤️
M:Utanarak (Ş-ş Şey Ebubekir Bende Sana Aşığımm Seni Çok Seviyorum🌸
E: Mine! Sevgilim Olurmusunn?
M: Tabiki Olurumm💕
E: Şuan en büyük hayalim Gerçekleştii İnanamıyorumm Mineyle Sevgiliyimm!
M:Bende İnanamıyorumm❤️🩹Ebubekir Minenin güzelliğine dayanamayıp Birden Mineyi Duvara yasladı Ve Dudaklarına Yakınlaştı.
M:Ebubekir Napıyorsun Biz Sınıftayız Şimdi Biri Bizi Yakalıyıcak!?
E:Bişey olmaz Sevgilim (Der ve Minenin Dudağına Yapışır)Minede Çok Sevindi Ve Ebubekire Karşılık verip Bir Birilerinin Dudaklarını Yiyorlardı.Aradan 5 dakika geçti Mine Ve Ebubekir Hala Öpüşüyolardı.Birden Berkcan,Sudenaz,Berra Sınıfa girdiler.Mine Ve Ebubekir Onları görüp Hemen Ayrıldılar.
Berkcan: Noluyo lan Burda?
Sudenaz: Ben Yanlış mı Görüyorum Yoksa Siz az önce Öpüşüyomuzdunuz?
Berra: İyy Bu Sınıfta Yapılırmı?
E: Şeyy Biz Sevgili Olduk
Berkcan,Berra,Sudenaz: Nee!!
M: Evet Sevgiliyiz.
Berra:Ne zaman Oldunuz Lan?
Ebubekir: Az önce Duygularımızı Bir Birimize Açtık Ve sevgili olduk❤️
Berra: Çok Sevindim Zaten Sizi Yakıştırıyodum.
Berkcan: Sizin Adınıza Sevindim.
İçinden ( Umarım Bende Bir gün Sudenazla Sevgili olurum)
Sudenaz: Zaten Yakışıyordunuz Sevgili olmanız beni Sevindirdi.
M: ama Sakın Gördüklerinizi Birine Anlatmayın Tamammı? Kendi Aramızda kalıcak.
E:Evet Lan Birine Anlatmayın Sakın Sevgili olduğumuz İçin Öpüştük.
Berra,Berkcan,Sudenaz (gülürek) : Tamam Söylemeyiz.😁Umarım beğenmişsinizdirr💖
Bir sonra ki Bölümde BerkNaz Yapıcam❤️