(8.Bölüm)

114 5 12
                                    

Bölümler Aşırı heyecanlı olmaya başladı💖
Bu arada Mine Ve Ebubekirin Ailesi Baskıcı değiller.Onları Anları anlayışla karşılıycaklar.

M:Acaba Ailemize Ne zaman Söylesek?
E:Bence sen Eve gidince Söyle.Bende Sen gittikten sonra Aileme Bu durumu Açıklıycam.Eğer Kabullenerlerse Bu yaz Evleniriz.Sana Güzel bir Ev Alırım.Ve Bebeğimizede Çok Güzel Bir Anne Baba Oluruzz:)
M:Dediklerin kulağıma Hoş geliyor Ama Ben Hamile Hamile Okula nasıl gidicem?
E:Ne var Canım Sen merak etmee.Birisi bir şey derse Ağzını burnunu Kırarım.Okulun Bitmesinede Son yılınız kaldı.Hem Zaten Üniversite Okumamıza gerek Yok.Benim Ailem Zaten Oldukça zengin.Babamında Çok Büyük fabrikası var.Ben gidip oradada çalışa bilirim.
M:O zaman Anlaştıkk:))
Artık Ben gideyim Hem sen, Hem ben ailemize Bu durumu açıklayayım.
E: (Minenin yanağından öper) Oldu Güzelim;)
(Der ve Mineyi Eve Bırakır)

Mine'nin azından:

Eve geldim.Aileme bu durumu açıklamak için çok heyecanlıydım.Bence Bu durumu anlayışla Karşılıycaklardı.Üstümü değişip Salona indim.Annem ve babam Salondaydı.Ben Koltukta oturup konuşmaya başladım.

Mine: ee Anne, Baba, Nasılsınızz?
A: (Aysel Mine'nin annesi) İyiyiz Kızım sen nasılsın?
Mine:Bende iyiyim.
M: (Mehmet Mine'nin Babası) İyiyiz bizde.Ebubekirlere Gitmiştin onlar nasıl?
Mine:Onlarda iyiler.
Tamda size Ebubekirle ilgili Bir konu hakkında Konuşmaya gelmiştim.
Annesi ve babası: E hadi konuş bakalım.
Mine: Anne, Baba Biliyorsunuz ki Ebubekir ve ben Aylardır Sevgiliyiz.Bir birimize aşırı bağlanmış ve bir birimizi çok seviyoruz.Ve Ben bu gün Ebubekir'den Hamile olduğumu öğrendim.Eğer kabul ederseniz biz bu yaz Evlenmek istiyoruz.
A:Neee Hamilemisin??
M:Ne ara Çocuk yaptınız siz??
Mine:işte bir zaman oldu iştee:)
A:Ee Kızım sen çocuğu istiyor musun? Hamileliğin Zorluklarına bu yaşta dayanabilecek misin?
Mine:Tabiki çocuğu istiyorum.Zorluklarada dayanırım herhalde:))
M:Ebubekir Ailesine Söyledimi peki?
Mine:Oda şimdi söyleyecekti.
M:İyi o zaman Eğer Ebubekirin Aileside Durumu Kabullenirse Bu yaz sizi Evlendiriyoruzz!
Mine:Yaşasın Bee!

Ebubekir'in azından:

Mineyi Eve bırakmıştım.Çok tedirgindim.Mineyi Hamile Bırakmama Hep üzülüp Hem de Mutlu oluyordum.
İçeri Geçtim Ve Annemle Babamı Çağırdım.Benim odama Geldiler Ve onlardan beni iyi dinlemesini Söyledim.

E:Anne,Baba Sizle şimdi önemli bir konuda konuşucam.
Ayaz bey (Ebubekir'in babası) A: Konuş bakalım oğlum.
Canan hanım (Ebubekirin Annesi) C: E konuş bakalım.
E:Biliyorsunuz ki Benim bir Kız Arkadaşım var Mine.Onu aylardır tanıyorum ve Onu çok seviyorum.Bu gün Mine'nin Hamile olduğunu öğrendim.Mine Bunu ailesine Söylüycek ve bende size söylüyorum.Mine ve ben çocuğu istiyoruz.O yüzden bu yaz Evlenmek istiyozz
A: Ohaa oğlum daha Sevgiliyken kızı hamile bırakmışsın yuhh!
C: Kızma Ayaz Zaten Bir birilerini çok seviyolar Bir şeyler yaparken Olmuş işte
A: Tamam Kızmıyorum da Bu yaz Evlenmek istiyormunuz gerçekten?
E:Evett
C:O zaman sizi bu yaz Evlendiririz.Zaten para derdiniz yok onu biz hallederiz.Ama Mine Hamileliğin zorluklarına dayana bilirmi?
E:Evet anne dayana bilir. Biz onunla bu konuda baya konuştuk.
A: O zaman Sakin bir Evlilik olmasını istiyorsanız Size Aile Cüzdanı alırız Ve Yeni evinize taşınırsınız
E:Olu baba Zaten Minede Düğün Falan Olmasını istemez Hemde hamile durumunda.

Mine'nin ağzından:

Annemler Durumu kabullenmiştiler.
Odama Çıkıp Ebubekiri aradım.

E:Noldu Güzelim Konuştunmu?
M:Evet konuştum annem ve babam Kabul ettilerr!
E:Bende Konuştum Kabullendilerr
M:Gerçektenmii?!🫶🏻
E: Evett o zaman yarın seni istemeye Geliyoruzz!
M:Yaşasınn!
E:Evet aşkım artık kendi yuvamızı kurup bebeğimizle Güzel bir hayat yaşıyıcaz🎀
M:evett!
E: O zaman Ben artık gideyim.Yarın görüşürüz Bebeğimm💗
M:Görüşürüz Mavişimm:))💙

Devamı Yarın ya da Öbürüsü Günn;))))

♡~ MinEb ~♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin