Berkcan ve Sudenaz Üstlerini giyindikten sonra Salona Geldiler.
B: Film İzleyelimmi Bebeğim?
S:İzleyelim:)
B:Nasıl Film olsun?
S:Romantik olsun
B: Tamam Hadi Gel yanıma:)
(Der ve Sudanaza Sarılır)Aradan 2 saat geçti film artık bitmişti.
S:Çok güzeldi
B:Evet:)
S:Hadi ben Akşam Yemeğini Hazırlıyorum
B:Tamam Bebeğim Bende Duşa Giricem
S:Tamam Yakışıklım:)Sudenaz Yemek yaptıktan sonra Berkcan Duştan Çıkıp Odaya Gitti Ve Üstünü Giyindi.Sonra Salona geldiğinde Yemek Hazırdı.
B: Oo Benim Hamarat Sevgilim Hazırlamış bilee;)
S: ee Tabi Ne sandın☺️
B:Hadi yiyelim çok acıktım.Off Çok Güzel Olmuş Ellerine Sağlık Bebeğimm
S:Afiyet olsun Aşkım:)Sudenaz ve Berkcan Yemeklerini Bitirdikten sonra Odalarına Geçtiler.
B:Gezmeye Gidelimmi? Şu yakında çok güzel bir Sahil Var Baş Başa Akşam Gezisi Yaparız<3
S:Olur Hadi giyinelim o zaman
B:Tamam😉Giyindikten Sonra Arabaya Geldiler Ve Berkcanın O söylediği Sahile Vardılar.
S:Oo Çok güzelmiş:))
B:Söylemiştim☺️Berkcan Ve Sudenaz Sahilde Geziyorlardılar.
B: Naz'ım Seni Çok Seviyorum:)
S:Bende seni Hayatım🙃
B:Okul bittikten sonra Evlenicez demi?
S:Tabiki:)
B:Sonra Evli Şekilde Üniversite Okuruz, Üniversite Bittikten sonrada Çocuk Yaparız😊
S:Ayy Hayal etmesi bile GüzellBerkcan Ve Sudenaz Saatlerce Konuştuktan sonra artık Gece saat 11 olmuştu.
B:Artık Geç Oldu Eve Gidelim
S:Evet yaa Kaç saatir Geziyoruz Çok Yoruldum
B:O zaman Hadi Arabaya (der ve Sudenazı Kucağına Alıp Arabaya Götürür)Eve Vardıktan Sonra İkisinde Yorgunluktan Bayılacaktı. O yüzden Pijamalarını giyinip Yatağa Girdiler Ve Bir Birilerine sarılıp uyudular.
Sabah Olmuştu.Sudenaz Gözlerini Açtı Ve Hafif Karnı ağrıyordu.Sonra Berkcan uyandı.
B:Günaydın Güzellik:)
S:Günaydın Yakışıklımm AHH!
B:Nolduu?!
S:Ah Karnım Çok kötü ağrıyorr
B:Neden olabilirki?
S: Ben Bi Tuvalete Gidiyom (der Ve Ayağa kalkar.)Sudenaz Ayağa Kalktığında Çarşafı ve Pijaması Kirlenmişti.
B:A-A-A Aşkım Bunee? Nolmuş sana?
S:Korkma Bir şey yok.Off Regl olmuşum ya Her yer batmış
B: Ayy reglmiydi Ben bi an Korktum
S:Off Karnım ağrıyor!
B:Yaa Kıyamam🥺 Sen İstersen İşini Hallet üstünü Fln değiştir Bende Çarşafı değiştiririm:)
S:Tamam Aşkım:)Sudenaz Ped için Çantasına Baktı Ve Ped Getirmeyi unutmuştu.Mecbur gidip Alması için Berkcana Söyleyecekti.
S: Şey Aşkım Senden Bir şey Rica Ede bilirmiyim?
B:Tabiki et Balım
S: Şey Benim Pedim Yok Bana Ped Alabilirmisin?
B: Tabiki hayatım Benden Utanmana Gerek yok:)
S:Yaa Teşekkür ederim;)
B:Ee Tabi Alırım Bu senin İhtiyacın.
Bir kaç kere Küçükken Anneme Almıştım o yüzden alışığım😁 (der ve güler)
S: KSJDKDSŞSÇSMDMBerkcan Çarşafı değiştirdikten Sonra Markete Gitti ve Ped Aldı.Pedden ilave en güzel Çikolatalaları Sudenaza Aldı. Eve Geldiğinde Pedi Sudenaza Verdı.
B:Al Aşkım :)
S:Aşkımm Çok teşekkür ederimm:)
B: Bide Sana Çikolata Aldım Belki canın Çeker diye
S:Hayatıma giren en düşünceli insansın Hayatım🥹🌸
B:Ne demek Görevimm;)Sudenaz Üstünü Değiştirdikten Sonra Kahvaltı Hazırlamaya gitti.Ama karnı çok kötü ağrıyordu.Berkcan Sudenazın Karnının Ağradığını Bildiği için Kahvaltıyı Sudenazın Hazırlamasına izin vermedi Ve Kendisi Hazırladı.Kahvaltı etttiler Ve Berkcan Kahvaltıyı toparladı.
B:Acaba Bir yere Gidelimmi Gezmeye Sonra Öğlen Yemeğe Restorana Gideriz
S:Ama Karnım Çok kötü AHH!
B:Ağrı kesici Veriyimmi?
S:Tamam Acil ver Çok kötüyüm
B:Tamam Naz'ım1 saaten sonra
B:Karnının ağrısı kesildi mi?
S:Evet Şükür Kesildi:)
B: Gidelimmi Gezmeye?
S: Tamam Gidelim:)
B:O zaman gidip giyinelimBerkcan ve Sudenaz Yola Çıktıktan Sonra Gezmeye Çook Güzel Bir yere Geldiler.
2 saat fln gezdikten sonra Restorana yemeğe geldiler.Yemek Yedikten sonra Sudenaz Hesabı Ödemek istedi Ama Berkcan Asla İzin vermedi Her şeyi kendisi Ödedi.Çünkü Berkcanın Aileside Çok Zenginlerdi.Bir sürü gezdikten Sonra Eve Geldiler Ve Artık Şehire Dönme Zamanları Gelmişti.B:Bu akşam Biz Eve Dönmeliydik demi yaa:(
S:Üzülme Aşkım Çok Güzel Bir Zaman Geçirdik bence😉
B:Bencede💝Hadi O zaman Çantalarımızı Hazırlayalım:)
S:Hadi❤️Berkcan Ve Sudenaz Çantalarını hazırladıklarından Sonra Arabaya Geldiler.Yola çıktılar. 3 Saat Yolculuktan sonra Berkcan Sudenazı Evine Bıraktı.
S: Bay bay Hayatım Seni seviyorumm😍
B:Naz'ım Gitmeden önce Bana Yakınlaşırmısın?
S:TamamBerkcan Sudenazın Dudaklarına Yapışıp Öptü.Sudenazın Çok Hoşuna Gitmişti.
S:Öpücüğünü Verdiğine Göre artık gidebilirim:)
B:Seni Seviyorum Bebeğimm!
S:Bende Seni Yakışıklımm!Berkcanda Eve Geldi Ve Annesi Ve Babası Ne Yaptıklarını Ve Nereyi Gezdikleri Sordular.Berkcanda Onlara Anlatıp Odasına Geçti ve Kendisini yatağa Atıp Uyudu.
Bölüm Bu Kadardı Umarım Beğenmişsinizdir;)
Bundan Sonraki Bölümde Mine Ve Ebubekirin de Sevgili Oldukları için Berkcan ve Sudenaz gibi Cuma Gününden sonra Yaptıklarını Yazıcam.Ama Aynı olmuycak Tabiki Ebubekir ve Mine Tam Başka Şeyler Yapıcaklar;)