(16.Bölüm)

22 6 102
                                    

Şimdiye Kadar Yazdığım en olaylı Bölüm bu olucak galiba :D
İyi okumalar✨

Mine Ve Ebubekirin Kendi Şirketi Vardı.Ara Ara Toplantı İçin Şirkete Giderlerdi.Bir Gün Yine Toplantı Günüydü.Mine Ve Ebubekir Kalkıp Toplantıya Gidiceklerdi.Hemen Kalkıp Hazırlandılar.Masalı Evde Tek Bırakıcaklardı.

Masal: Anne ya nereye gidiyonuz?

M: Biz İşe gidiyoruz Aşkım.Sen Evde Sakince Oturup Televizyon İzle Tamam mı Annem? (Y.Öper)

Masal: Tamam Anne (Mine'nin y.öper)

M: Uyy Yerim senii.

E: (Masalın Y.Öper)

Mine Ve Ebubekir toplantıya Gittiler.
Toplantı 2 saat sürdü.Toplantıdan çıktıktan sonra Mine Ve Ebubekir her biri ayrı ayrı odalarına Gittiler.
Şirkette Çalışan Ceren İsimli Bir kız Ebubekir'e Aşırı takıntılıydı.Her dakika Ebubekir'i Rahatsız edip Yavşıyordu.Ebubekir O Ceren denilen kızdan Nefret ederdi.Ceren, Mineden Nefret Eder, Mineyi her gördüğünde Ters Ters Bakardı.
Ebubekir Odasında Otururken Bir anda Ceren Odaya Girdi.

C: Merhaba Ebubekir beyciim.

E: Önce kapıyı çalsaydın!?

C: Amann Ne Farkeder ki?

E: ( Göz Devirir )

C: Hazır Mine Denilen Cadı yokken Sizi yakalaya Bildim.

E: KARIM HAKKINDA DOĞRU KONUŞ!

C: Amann Onun neyini Seviyorsunuz ki zaten?

E: SANANE?!

C: (Bir Anda Ebubekir'in Kucağına Oturur)

E: KALK ÜSTÜMDEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN?

C: (Ebubekiri Yere İtip, Kendiside Bilmiyormuş gibi Ebubekir'in Üstüne Düşmüş gibi yapar)

E: YA Bİ HAYATIMDAN SKTİRİP GİDERMİSİN LÜTFEN!?
KALK ÜSTÜMDENN.

Ceren Tam Ebubekirin Dudaklarına Yapışıcakken Mine Odaya Dalar.

M: S-S- SİZ İKİNİZ??!!!

E: HAYATIM HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNDÜĞÜN GİBİ DEEĞİLL.

C: Gerçekleri Söylesene Aşkım?

M: AŞKIM MII???

E: NE DİYON BE! BEN SENİN AŞKIN FİLAN DEĞİLİM!?

M: EBUBEKİR SENİ VE BU KIZI ÖLDÜRÜCEMM.
(Avazı Çıkana Kadar Bağırmaya Başlar)

E: MİNEE...

Mine Bir Anda Cerene Tekme Tokat Dalar.

Mine'den:

Bu kızı Öldürmeden Bu Odadan Çıkmıycaktım.Saçlarından Tutup Yerde Sürüklemeye Başladım.Kızın Çığlıkları Tüm Ofise Yayılmıştı.İyice Dövdükten Sonra Kızın Kalkıcak Hali Yoktu.Sıra Ebubekir'e Gelmişti.Cereni Hastanelik Yapmış olabilirim Ama Ebubekiri Direk Öldürücektim.Ebubekiri Bir Tokatla Yere Yapıştırdım.Bir Kaç Tere Tekmeledikten Sonra İkisinide Bırakıp Sinirden Ağlaya Ağlaya Arabaya Binip Eve Gittim.Ebubekirle Her şey Bitmişti.
Gidip Karnımda ki Bebeğide Aldırıcaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 19 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡~ MinEb ~♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin