Ebubekir Mineyi Evine Bıraktıktan Sonra Eve Geldi Ve Uyudu.1,2 Saatten Sonra Ebubekir uyandı.Ailesi Eve Gelmiştiler bile.Sonra Annesi Ebubekiri Yemeğe Çağırdı.Ebubekir Yemek Yedikten Sonra Odasına Geçti.Bir Kaç Saat telefonla Oyalandıktan sonra Artık Geç olmuştu.Sabah için çok heyecanlıydı.Mineyle ilk defa baş başa gezmeye gidecekti.Telefonunda Sabah Uyanması için alarm kurup uyudu.
Mine Eve Geldikten Sonra Annesi Bulaşıkları yıkamasını söyledi.Mine ev işlerini yaptıktan sonra sofrayı kurdu ve Ailesiyle Yemek yedi.Odâsına gidip Telefonla Uğraşırken Artık Saatin çok geç olduğunu görüp Uyudu.Sabah için çok heyecanlıydı.Mine uyumaya Çalışırken Hep rahatsızdı Ve Midesi Bulanıyordu.
Ama nedenini bilmiyordu. Ama sonra aldırış etmeyip uykuya daldı.Mine'den
Sabah Saat 9 da Uyandım.Çok heyecanlıydım.Hemen Elimi yüzümü yıkayıp Üstümü giyindim.Ve Kahvaltıya Koştum.Annem Erkenden uyanıp kahvaltıyı hazırlamıştı bile.Sonra anneme Ebubekirle Gideceğimi haber verdim Ve odamda Makyaj yaptıktan Sonra saate baktığımda Artık 11'e Çok az kalmıştı.
Ebubekir'den
Sabah Alarmıyla uyandım.Üstümü giyinip Elimi yüzümü yıkadım.Kahvâltı yaptıktan sonra Kamp çadırımızı aldım.Ve arabaya Koştum.Mineyi Arayıp Onu almaya geldiğimi söyledim.Minenin Evlerine Varmıştım.
E:Ooo Naber Prenses?
M:İyiyim Sevgi pıtırcığı Senden Naber?
E:Seni gördüm daha iyi oldum Güzellik:)
M:(Arabaya Binip Ebubekirin Yanağından öptü)
E: Hadi o zaman Gazlayalım Bebeğimm!Mine Ve Ebubekir Kamp yapıcağı yere gelmiştiler.Kamp yapıcakları yerde Onlardan başka Hiç Kimse yoktu.
M:Hadi Çadırı kuralım
E:Sen Yorma kendini Ben Kurucam.
M:Tamam Hayatım:)Ebubekir Çadırı kurduktan Sonra Mine Getirdikleri Yemekleri tüp ile Isıttı ve Yemek yediler.
E:Aşkım Ormanda gezintiye Çıkalımmı?
M:Olur Ama ben ormandan korkuyom:(
E: Ben varım;)
M: Tamam O zaman gidelimm:))Ebubekir ve Mine Bir süre Ormanda gezdikten sonra Çadırlarına Geri döndüler.Çok Yorulmuştular.Saat 17:50 olmuştu.Bu sefer Ebubekirin Getirdiyi Noodle'yi pişirip yediler.Sonra Sohbet etmeye Başladılar.
E:Mine Gece Korkmazsın demi?
M:Sen varken korkmam Tabiki;)
E: E tabii😉Mine Ve Ebubekir Saatlerce Sohbet ettikten sonra Saat 22:00 olmuştu.
M:Artık uyusak mı? Ben çok yoruldum.
E:Olur Hadi Uyuyalım.
(Der ve Mineye Sarılıp uyurlar)Sabah Olur Mine Erken Uyanmıştı.Ebubekiri Yanağından öper.Ebubekir Birden Uyanır.
E: Günaydın Balımm;)
M:Günaydın Mavişim💙
E:Az Önce Beni öptüğünü Gördümm
M:E Nolcak Canım Sabah Öpücüğü:)
E:O zaman Sen gel Bakalım Buraya Bende Sabah Öpücüğü vereyim.
(Der ve Mineyi Üzerine Alıp Dudağından öper)M: Öpücüğünü verdiysen Ben Kalkıp Kahvaltıyı hazırlayayım Beyefendi;)
E:Tamam Mine HanımMine Kahvaltıyı Hazırlar Ve Yerler.
E:Eve mi dönsek acaba?
M:Dönelim bence Çünkü ben Aileme bu gün döneceğimi söylemiştim.
E:O zaman ben çadırı fln topluyorum.
M:Bende Çantaları topluyorum.Mine Ve Ebubekir Arabaya Binip Yola çıktılar.Ebubekir Mineyi Eve Bırakıp Kendiside Eve Döndü.
2 ay sonra:
Artık Mine Ve Ebubekir Artık Berkcan ve Sudenazında Sevgili olduklarını oğrenmiştiler.Her 2 çift Bir birilerini çok seviyorlardı.Bazen Berra Onları görüp kıskansada Yinede İnadına ben aşık olmuycam Diyordu.
Artık okul bitmişti.Yaz Tatiliydi.Bir gün Ebubekir Mineyi Kendi evlerine Davet etmişti.Kapı çalındı. Ebubekir Kapıyı açmaya koştu.
E:Oo Hoşgeldiniz Mine Hanım Okul Kapandıktan Sonra Baya bir Görüşmedik. Görüşmeyeli daha da Güzelleşmişsiniz;))
M:Yaa Ebubekir Utandırmaa
E:Hadi Gel bakalım Benim odaya Çıkalım.
M:Tamam.
E: ee Nasılsınız Mine Hanım;)
M:İyiyim.Aslında Biraz Sıkıntılıyım Bende Seninle Onu konuşucaktım:)
E:Nolmuş Hayatım Hadi anlat Merak ettim
M:Ben Hamileyim Galiba
E:N-n-n Neee?!
M:Sakin oll Dur anlatıcam Belkide Değilimdirr
E: Hadi anlatt
M:Evde Sürekli Midem Bulanıyor Ama Kusmuyorum.Nedeninin Bu olduğunu Düşünüyorum.Yani Hiç bir Şey olmadığı halde Birden midem Bulanıyor.
2.Nedenide Regl Olmamam.Yaklaşık 2 aydır regl olmuyorum:(
E:Mine Gerçekten Hamile Olabilirmisin?
Ama biz daha 16 yaşındayız:((
M:Malesef:(
Eğer hamileysem Napıcaz?
E:Ya Evlenicez, Ya da Bebeği aldırıcaz:((
M:Ama Ben Doğum acısına dayanamam;(
E: O zaman Evlenicez🙃
M:Ebubekir Ne diyorsun? Biz daha 16 yaşındayız Çok küçüğüz.Birde Ben dediğim gibi Hamileliğin zorluklarına Dayanamam!?
E: Ama Hamilemisin, Değilmisin Daha bilmiyoruz ki?
M:Hastaneye gidip Test ettirsek mi?
E: Hadi gidelim.Annemlerede Gezmeye gidiyoruz derim.
M: Tamam Hadi gidelim.Ebubekir Ve Mine Hastaneye gidip Test Yaptırdılar.Ve doktorun Cevabı Bekliyorlardı.Birden Doktor Geldi.
Mine Ve Ebubekir: Noldu doktorr??!
D: Tebrikler Hamilesiniz!
M: Nee? (Der ve hem sevinçten hem de üzüntüden ağlamaya başlar)
E:Teşekkürler doktor.
(Doktor gider)
E:Mine Ben Gerçekten Çok özür dilerim. Çok Üzgünüm.Ben Çok sapık Biriyim.Daha Evli bile Olmadan Seni hamile Bırakmışım:((
M:Ebubekir kendini Suçlama Birlikte Yaptık.
E:Doğru ama Biz ailemize Ne diyeceğiz??
M:Orası Hakkında Hiç bir Fikrim yok.Bölüm bu kadardı.Umarım beğenmişsinizdir:))