Bundan Sonra Bölümlerde Komik sahneler olcak:)))
(Eğer komik sahneler aklıma gelirse MDNDDKSLSLSK)Mine'nin azından:
Ebubekir'in Beni aramasıyla uyandım.Hemen Telefonu açtım.
E:Günaydın Bal küpüm;)
M:Günaydın Yakışıklım🫶🏻
E:Mine Daha yeni mi uyandın?
M:Evet senin aramanla Uyandım Ama iyikide aramışsın saat çok geç olmuş ben daha uyuyom dkdkkssl
E:O zaman sen kalkıp Kahvaltı fln Yap hazırlan Sonra bana haber ver Ben seni Alayım Birlikte aile Cüzdanımızı Alıp Evimize geçelim;)
Ama Ailenle Vedeşalaşmalısın Bende Vedalaşıcam Artık Kendi hayatımıza başlıycaz🥹
M:Ya Duygulandım amaa.o zaman ben kalkıp Hazırlanıyım Seni arıycam;)Mine Kalkıp Hazırlandı ve Kahvaltısını yaptı.Artık odasında ve Evinde Son günüydü.🥹Annesi Ve Babasıyla Duygulu bir vedalaşmadan sonra Ebubekiri aradı Ve Ebubekir Arabayla geldi.
E:Gel bakalım Güzellik Biz Bir kaç Dakika Sonra Karı Koca Olucaz Artık sana Karım diyebilicem:))
M:Yaa Ebubekir Zaten Duygulandım..
E:Annenle Babanla Veladalaşırken Duygulandın demii. Bende Ağlıycaktım Valla Kendimi zor tuttum🥺
M:Seni Ağlarken Düşünemiyorum yaa kddmdm
E:Yaa Gülmee Bedelini Yatakta sertçe Öderim:)
M:Artık Öyle şeyler Yapamayız Hamileyimm
E:Ben yaparım:)
M:Şu aile Cüzdanını aldıktan Sonra Hastaneye Gidelimmi?Bebeğimizin Cinsiyetini Öğreniriz💖
E:Çok iyi Fikirr.Çok heyecanlıyım acaba Kızımız mı? Yoksa bir Oğlumuz mu? Olcakk☺️
M:Cinsiyeti Çokta Önemli değil önemli olan sağlıklı olması.Ara Ara Tekmelediğini hissediyorum kdkdsk
E:DJDDKSLSLDKMine Ve Ebubekir Aile Cüzdanını Aldılar ve arabaya Geçtiler.
E:Artık Karımsın:)
M:Sende Kocamsın;)
(Ebubekir Minenin Dudaklarına yapışıp Sevgi Dolu öper)
M:Ee Hadi hastaneye gidelim;))
E:Hadi Gidelimm😊Ebubekir ve Mine Hasteneye varmıştılar.
Doktorun odasına Geçip Doktoru Beklediler.Doktor geldi ve Mine'nin Karnını Açıp Ultrasona Baktılar.Ebubekirde Mine'nin Yanında Oturup Elini tutmuştu.D:(Doktor) Çok sağlıklı bir bebeğiniz var;)
M:Yaa🥹
E:(Ebubekir Ağlamamak için Kendini Zor tutuyordu)
M:Aşkım Noldu Duygulandın;)
E:Duygulanmam Normal Bebeğimizi görüyoruz🙃
(Ebubekir'in Yanağından Yaş süzülür Ve Mine Eliyle Ebubekir'in göz yaşlarını siler)
D:İkinizide Tebrik Ederim Çok güzel,Çok sağlıklı bir Kızınız Olucak:)
E:MİNEE KIZIMIZ OLUCAKK🥹
M:EVETT💖Doktor Mine'nin Kalkmasını söyler.Mine Ve Ebubekir Doktora teşekkür edip Arabaya geçerler.
E:Yes Bee Bir kızımız Olucakk
M:Evet Adını ne koysak acaba?
E:Bence Masal Koyalım;)
M:Çok Güzel Bencede Masal Olsun💕
E: Hadi o zaman evimize geçip Anne Ve Babalarımıza bu güzel Haberi Verelim:)
M:TamammEbubekir ve Mine Ebubekir'in aldığı Lüks Villaya Gelmiştiler.
M:O-O Ohaa Evimiz Çok güzelmiş:)
E: E tabi Ben seçtim☺️
M:Hadi içeri geçelim;)
E:HadiEbubekir ve Mine Bu güzel haberi Anne ve Babalarına Vermiştiler.Sonra Berra/Berkcan/Sudenaz'a Gruptan Yazıp Haber verdiler.Herkes Çok Sevinmişti.Minede Hamileliğin 5.Ayındaydı.Masal'a kavuşmalarına Sadece 4 ay kalmıştı.
M:Üff Karnıma Sancılar girdi.
E:Ee Dayanmalısın.Uff artık Masalımıza Kavuşsakta Onu Şöyle Bir Mıncıklasam:)
M: Merak etme sadece 4 ay kaldı Sabret.Bende Çok İstiyomm:)💗Devamını Ne zaman Yazsam Bilmiyomm:)