මාස හතරකට පස්සෙ ආලෝකයක්

101 19 1
                                    

"බො....ස්...."

මැම්බාගෙ කල්පනාව බිදිලා ගියේ චන්දෲ පිස්සෙක් වගේ කෑගහන් ආපු සද්දෙට.

"මොකද යකො"

"හහ්..හහ්...ආන් අරූට සිහිය ඇවිත්"

මැම්බා නැගිට්ටා නෙවේ ඔටො නැගිට්ටුනා.



















ඩොක්ටර් බුලට් දිහයි ගෝලයො දිහයි බැලුවේ මුන් නිකන් මහදැන මුත්තයි ගෝලයො රොත්තයි වගෙ පෙනෙද්දි.කොල්ලට සිහිය ඇවිත් පැය දෙකක් තුනක් වගේ.

"ඇතුලට යන්නෙපා..."

ඒත් එක්කම දොර ඇරෙද්දි බුලට් අහක බලාගත්තෙ ඒ ආවේ මැම්බා නිසා.

'පරයා තෝව මරනවා මන්...' බුලට් හිතුවේ දත් මිටි කන ගමන්.

මැම්බා බුලට්ගෙ ගෝලයො දිහා බැලුවේ උනුත් බුලට් වගේම එක එක පැති බලාගනිද්දි.

'ඒ යකාටම හරියන හුත්තලා ටිකක් තමා ඉන්නෙ'මැම්බා හිතුවේ ඔලුව දෙපැත්තට හොලවන ගමන්.එහෙම හිතන ගමන් මැම්බා ඇද ලගට ගියේ ඩොක්ටර් දිහත් බලන ගමන්.ඒ බැල්මේ තේරුම තේරුම් අරන් වගෙ ඩොක්ටර් යන්න ගියෙ බුලට් ට පරිස්සමින් ඉන්න කියලා.

"මන් මගෙ එකාව මරපු එකා හොයාගත්තා...ඒක ක්ලෝස්.."

"හුත්තා..."

මැම්බා බුලට් දිහා බැලුවත් බුලට් අහක බලාගෙනම හිටියේ මැම්බා බොහෝම ඉවසීමෙන් ආපහු කතාව පටන් ගනිද්දි.

"සයාශ් කිව්වා ඌ බේරුණේ උබ හින්දා කියලා...අනික දැන් ලෝකා ඌව බැන්ද නිසා..."

"අනෙ හුත්තෝ..."

බුලට් ඒපාරනම් ලෝකා දිහා බැලුවේ ලෝකාට හීන් දාඩිය දාද්දි.

"බෝ..බො..බො..ස්..මු..ගෙ..බො..රු .බොස්...බැන්දේ නෑ..."

"බඩට ලමෙක් දුන්නා විතරයි බොස්"

තව එකෙක් කෑගැහුවේ බුලට් ඔලුවේ අත ගහගනිද්දි.

"දැන් ඉතින් බඩදරු අම්මලා දෙන්නෙක්ව බලන්නත් එපැයි.."

මැම්බට ඒකට කට දාන්න ඕනේ උනත් තමන්ගෙ තත්වෙට හරිනැති නිසා මැම්බා කටවහන් ඉදියා.කියන්න ඕනේ දේ කිව්ව නිසා මැම්බා යන්න නැගිට්ටේ බුලට් අතට අහුවුන සර්ජරි වලට ගන්න කතුරකින් ඔලුවට දමලා අරිද්දි.

"ආ..."

මැම්බට කේන්ති ගියේ දැන් සුහද සාකච්චා ඉවර නිසා.බුලට් ගෙ කම්මුලට පාරක් ගහපු මැම්බා ටීශර්ට් කරෙන් ඇදලා ගත්තෙ බුලට්ගෙ ගෝලයෝ පිස්ටලුයි පිහියි ඇදලා ගනිද්දි.

"මැම්බා උබ වැරැද්දක් කරන්නෙ.."

"වහපන් කට...මුගෙ ගෑස් බස්සගෙන පාඩුවේ ආපු රටටම මකබෑවෙන්න කියපන්...මූ මරන්න ඕනෙ උන් මැරුවනෙ.."

"නෑ...තො තාම පනපිටින්නෙ"

බුලට් කෑගැහුවේ මැම්බා තව පාරක් බුලට් ට ගහද්දි.

"ගහපන් තව ගහපන්..නාකි හු%$#"

"බොසා..ඇති දැන්"

"මොකක්ද යකො තොපි කියන්නෙ මට..මේ ප$යා කරපු දේට සමාව දෙන්න කියලද"

"හරි...හරි..සන්සුන් වෙන්නකො..මැම්බා අතගනින්"

ලෝකා ඇවිත් මැම්බගෙ අත අයින් කරේ මැම්බා ලෝකාවත් තල්ලු කරලා දාලා යන්න හදද්දි.

The shoot(☑)Where stories live. Discover now