බූමරංගයක් වගෙ

155 20 3
                                    

🔞

රාකිල්(බුලට්) හිටියේ වැස්ස දිහා බලාගෙන කල්පනාවෙන් දුර ගිහින්.දෙව්නකට(මැම්බා) බලන් ඉන්නම බැරි තැන ගිහින් පිටිපස්සෙන් බදාගත්තෙ රාකිල් හිනාවෙලා ඒ කම්මුලක් ඉබිද්දි.

"හිතාගන්න බෑ"

"ම්ම්...මොකද්ද..."

"ඉස්සර මට ඕනේ උනේම මැම්බව මරලා දාන්න"

දෙන්නම එකට හිනා වුනේ දෙව්නකත් රාකිල් ගෙ කම්මුලක් තදට ඉබිද්දි.වැස්සත් එක්ක දෙව්නකට ඕනෙ උනෙ අඩව්වක් අල්ලන්න.

"මෙතන බැ යන් කාමරේට..."

රාකිල් කිව්වේ දෙව්නකගෙ අත් ටී ශර්ට් එක යටින් ඇවිත් නිපල් ස් වල නැවතුන නිසා.

ලැබුන එක වචනෙන් රාකිල්ව උස්ස ගෙන දොරත් වහලා දාලා දෙව්නක ආවේ දෙන්නගෙ නිදන කාමරේට.

රාකිල්ගෙ ඇග උඩට ආපු දෙව්නක ටිකක් වෙලා බලන් හිටියේ ඒ ඇස් දිහා.නොදැනිම ඒක කාන්දමක් වෙද්දි දෙන්නගෙ තොල් එකට ඇලවුනා.විනාඩි දහයකටත් එහා ගිය තොල් රස බැලීමෙන් රාකිල් හිටියෙ හොදටම ඇවිස්සිලා.දෙව්නක සීරුවෙන් බෙල්ලෙ ඉදන් පල්ලෙහාට ආවේ රාකිල් ඒ කොන්ඩේ අස්සෙන් අතයවල තව තද කරගනිද්දි.

"අ...හ්"

දෙව්නක නිපල් තදට උරවන්න ගත්තෙ රාකිල් හයියෙන් කෙදිරි ගගා දගලද්දි.එකපාරට දෙව්නකව ඇදලා තල්ලු කරේ රාකිල් දෙව්නක ඉස්සරහා දන ගහගද්දි.

"මන් දිහා බලන් ඉන්න..ම්ම්"

දෙව්නක රාකිල්ගෙ බෙල්ලෙන් අත ගාලා කිව්වේ සරාගී විදියට.රාකිල් කට කොනින් හිනාවෙලා දෙව්නක දිහා බලාගෙනම සරම ඇදලා දැම්මේ ඒ යගදාව රාකිල්ගෙ කම්මුලක වදිද්දි.

"අහ්..ම්"

අතවත් නොතියා එකපාරට රාකිල් ඒක කට ඇතුලට ගත්තෙ දෙව්නකගෙ මුලු ඇගෙම හිරියක් යද්දි.විනාඩි කීපයක් දෙව්නකගෙ යගදාව හුරතල් කරපු රාකිල් තමන්ගෙ කලිසමත් ගලවලා දාලා නැගිට්ටේ දෙව්නක රාකිල්ගෙ ඉන වටේ අත දාලා ලගට අරන් ආපහු තොල් අල්ලගනිද්දි.

"දාන්නකො"

"ම්ම්ම්"

රාකිල් හිටියේ හොදටම හැගීම් අවුස්සගෙන.රාකිල් ගිහින් ඇදේ හාන්සි වුනේ දෙව්නකටත් ඇදට එන්න අත දික් කරගෙන.ලැබුණු අවසරයත් එක්කම හෙමින් හෙමින් රාකිල් ට ඇතුලු වුන දෙව්නක ඉස්සරහට පස්සට උනේ රාකිල් උරිස්සත් හපන් ඒ පහස විදිද්දි.



The shoot(☑)Where stories live. Discover now