බුලට් ට කොච්චර අමාරු උනත් කාගෙන ඉන්නෙ ඇයි කියලා කොල්ලටත් හිතාගන්න බෑ.
"තොට මන් අද පෙන්නන්නම් හොද සර්කස් එකක්"
🔞& හිංසා කිරීම් තියෙනවා ඒවා කියවන්න බැරි අය මේක ස්කිප් කරන්නෝයි
මැම්බා එහෙන්ම බුලට්ව කරට ගත්තෙ ලේ කැටයක් බුලට්ගෙ කටින් පනිනකොට.ලගම තිබ්බ කාමරේකට ගිහිල්ලා බුලට්ව අතෑරලා මැම්බා කාමරේ දොර වහලා දැම්මා.
"තොට ඕනේ මාව මරන්නනෙ..මරලා දාපිය හු...හ්..."
මැම්බා බුලට්ව ඇදේ පෙරලගෙන ඒ තොල් හපාකෑවේ උණ්ඩ පහක්ම ඇග ඇතුලේ තියන් ඉදපු බුලට් දුරවලව ඉද්දි.
"අ..තෑ..ර..පි..ය..හු..ම..න්..කො..ල්..ලෙ..ක්.."
"තො හිතුවද තොගෙන් අසහනෙ දුරුකරනවා කියලා.."
මැම්බා පිස්ටල් එක විසි කරලා සිගරට් එකක් පත්තු කරගත්තෙ තනි අතින්මයි.මාරුවෙන් මාරුවට ආපහු බුලට්ගෙ තොල් කාපු මැම්බා බුලට්ගෙ බෙල්ලට පහත් වුනේ බුලට්ගේ කෑගැහිල්ලෙන් මුලු ගේම දෙදරද්දි.ඒ දත් පාර උඩම සිගරට් එක තිබ්බේ බුලට් වේදනාවෙන් කෑගහද්දි.
බෙඩ්ශීට් එකෙන් බුලට් ගෙ අත් දෙක ගැටගහලා කලවෙකට පිහියක් අරන් ඇන්නේ වේදනාවට බුලට් ඉනෙන් ඉස්සෙද්දි.
"හහ්...තමුන්ට ඒක ඕනේද...ඉන්න ඉන්න මන් දෙන්නම්"
මැම්බා හයියෙන් හිනාවුනේ බුලට්ගෙ කලිසම ඉරලා දාන ගමන්..
"පරයො...පලයන් හු..ආයි අම්ම...."
බුලට් ගෙ කෑගැහිල්ල ගණන් නොගෙනම මන්නා මැරුනා කියලා මැම්බා මතක් කර කරම සිගරට් එකෙන් හැමතැනම පුච්චලා දැම්මේ ඒ කෑගැහිල්ලෙන් තෘප්තියක් එද්දි.
එහෙන්ම තමන්ගෙ කලිසමත් ගලවලා දාපු මැම්බා බලෙන්ම බුලට්ගෙ කකුල් ඈත් කරලා ඇතුල් වුනේ බුලට් ට එලොව පොල් පෙනෙද්දි.
"ස..නි..ක..මෝ...ච..නේ..ද..නා..කි..යො..අ...හ්"
තමන්ගෙ කකුල් දෙකට රස්නයක් දැනෙද්දි බුලට් ඇහුවම මැම්බා හයියෙන් ඉස්සරහට උනෙ බුලට් කෙදිරිගාද්දි.මැම්බාගෙ කේන්තිය ඒ පැය භාගෙක නැටිල්ලෙන් පස්සෙ නැත්තටම නැතුව ගිහින් තිබ්බා.බුලට්ගෙ සිහිය එහෙන්ම නැති වුනේ කොල්ලට සෑහෙන්න අගතියට පත් වෙලා නිසා.
ඩාක් කොටස ඉවරයි
"ආන් උබලගෙ බොසාව ඉස්පිරිතාලෙ අරන් පලයන්"
මැම්බා ඒක කියලා යන්න ගියත් ලෝකා කොහෙදො ඉදන් ඇවිත් පාර හරස් කරේ මැම්බා ඇස් හීනි කරලා ලෝකා දිහා බලද්දි.
"අර ගත්ත පණට උබේ එකෙක් ගත්තා...එතනින් එහාට ගනුදෙනු බෑ...මන්නාව අපි මැරුවේ නෑ..."
"හහ්..."
මැම්බා යන්න ගියේ ඔක්කොම රවන් බලන් ඉන්නකොට.
"මෙහ් බොසාට මොන මගුලක් වෙලාද දන්නෑ."
ඔක්කොම ටික ගේ ඇතුලට ගිහින් කාමර එකින් එක බැලුවේ බුලට්ව හොයලා.අන්තිමට පල්ලෙහා තට්ටුවේ කෙලවර කාමරේක බුලට් හිටියේ තමන්ගෙ බොසා ඉන්න විදිය දැකලා ඔක්කොම ෆයර් වෙද්දි.
"හු..ත්..වාහනයක් ගනින් යකො..."
"අර පරයව නැති කරන්නෝනෙ..."
ඔක්කොම පිස්සො වගෙ එහෙ මෙහෙ දුවලා බුලට් ට ඇදුම් කෑලි දෙකක් අන්දලා හොස්පිටල් ගෙනිච්චෙ මැම්බාව මරන්න ප්ලෑනකුත් ගහන ගමන්.
"කෙල්ලෙක්ටවත් මෙච්චර වද දෙන්නෑ"
ආයෙත් එනකන් මග බලන්
YOU ARE READING
The shoot(☑)
Mistero / Thriller"අවි ගත්තො අවියෙන්ම නැසෙති" අදට නවතිමු,මේ සංසාරේ කොහෙදි හරි අපි ආයේ හම්බෙනකන්(දෙව්නක) හම්බුන කෙනා නෙවේ වැරදි,හම්බුන විදියයි කාලෙයි තමා වැරදි(රාකිල්) ♥♥