🍕8

35 5 3
                                    

"Abi, sen servis et."

Yakup'a dönüp ensesine yapıştırdım. "Bak kadın avukat, sana bir kere daha diyorum. Bir sefer daha böyle bir şey yaparsan mahvederim seni."

Ofladı ama itiraz etmeye devam etti. "Abi, güzel kadın hem avukatmış. Olur sizden, vallahi olur."

"Defol git."

Yakup en sonunda başımdan giderken bende istediği sebzeli pizzayı yapmaya başladım. İçeriye ilk girdiğimde o kızıl saçlı, minyon kadının avukat olacağını düşünmemiştim. Konuştuğum kişinin o olduğunu da düşünmemiştim. Elbette bir şey beklemiyordum.

Fazla düşünmeden pizzayı hemen hazırladım. Kendimde sürekli sebzeli yediğim için ve işim pizza yapmak olduğu için hızlıca hazırlamıştım.

"Yakup, al götür."

Yakup ortalıkta gözükmeyince başka birisine demeden, servis tabağına koyup götürdüm.

Bacak bacak üstüne atmış, elindeki telefonuyla ilgileniyordu. "Afiyet olsun."

Bir anda konuştuğumda irkilerek kafasını kaldırdı. "Teşekkür ederim." Bozuntuya vermeden hemen gülümsemeye başlamıştı. "Aşçı siz misiniz?"

Kafamı salladım. "Evet, benim."

"Oturur musun?" Diye sorarken gözlerindeki ışıltıyı görmek garip hissettirmişti. "Nasıl yapıyorsun pizzayı, vaktin var mı? Lütfen anlat."

"Şimdi içeriye dönsem daha iyi olur. Başka bir zaman olur mu?"

Bir süre düşünerek bana baktı ve kafasını salladı. "Peki tamam o zaman, kolay gelsin size."

"Teşekkürler, tekrar afiyet olsun."

Gülümsedi. O pizzaya odaklanırken bende kasadan buraya bakan Yakup'un yanına yürüdüm. "Neredesin sen?"

Elini yumruk yapıp havaya kaldırdı. "İşte bu abi! Başka bir buluşma ayarladın."

"Buluşma falan ayarlamadım."

"Sonra anlatırım dedin, sonra görüşürüz dedin. Bunu demesen bir daha nerede görüşecektiniz ki?" Diye sordu.

Mantıklıydı ama bilerek yapmamıştım. Bir anda ağzımdan çıkmıştı ve içeride işlerim vardı. Elbette bu yüzden demiştim.

"Pizzamı paket yaptırabilir miyim? Çıkmam gerekiyor."

Yakup gülümseyerek kafasını salladı. "Ben hemen hallediyorum."

Gülümseyerek beklemeye başladı, bir anda bana döndü. "Çok güzeldi pizza, bayıldım! Cidden yediklerimin en harikasıydı!"

İstemsizce gülümsedim. "İşim bu, işimi iyi yapmalıyım."

Dudaklarını büzdü. "Keşke bende pizza yapsam sürekli, sıkılmadan yerdim."

"Pizzayı sevdiğin belli."

Hızlıca kafasını salladı. "Evet, babamla sürekli yapardık. Bende çok seviyorum."

Yakup elinde paketlenmiş pizzayla geldiğinde konu kapanmış oldu. Paketi uzattı.

"Borcum ne kadar?"

Yakup bana yandan bir bakış atıp kıza döndü. "Özür şeysimiz olarak kabul edin."

"Bedava pizzaya hayır demem, bu yüzden kabul edebilirim."

Yakup memnun bir şekilde gülümsedi. "İsmin neydi bu arada?"

"Mayıs. Hayırlı işler beyler, hoşçakalın."

O giderken Yakup bana döndü. "Abi senlik kız."

"Kes bi."

***

hihi

pizza istiyorum! | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin