3

226 19 66
                                    

Altay oturmuş son tekrarlarını yapmaya çalışıyordu.Yaklaşık bir hafta önce Ferdi'nin söyledikleri yüzünden sıkı sıkıya her gün Fransızca çalışmış az da olsa bir şeyler öğretecek kıvama gelmişti.En azından kitabı önünde açık durursa iki laf edebileceğinden emindi.Bu yüzden dün Kerem'i çalışmaya davet etmişti.

Kendi kendine bir kaç kelimenin telaffuzunu tekrarlarken masaya bırakılan çantayla kalbi hızını arttırmaya başlamıştı bile.Avuç içinde biriken terleri pantolonuna sildikten sonra kumral olanla selamlaştı.

"Biraz acele edelim olur mu?Yeni bir dedikodu silsilesi çıkmış da."

"Pekala o zaman telaffuzdan çalışmaya başlayabiliriz diye düşündüm."

Kerem yüzünü buruşturarak ela parıltılarını önce kitapta sonra Altay'da gezdirdi.

"Lütfen öksürerek,öğürerek söyleyeceğimiz şeyler kısmını atlayalım olur mu?"

Altay kafasını salladıktan sonra kolladığı anın bu an olduğunu fark ederek boğazını temizledi.

"Bir alternatifimiz daha var."

"Neymiş o?"

Altay zor da olsa boğazından aşağı kayan kelimeleri ağzından çıkarmayı başardı.

"Fransız yemekleri,cumartesi akşamı.Beraber yemek ister misin?"

Sonrasında başını eğerek gelecek cevabı beklemeye başladı.Tokat yiyebilir ya da en kaba şekilde reddedilebilirdi ancak denemek için çok çabalamıştı ve geri dönmeye niyeti yoktu.

"Bu bir çıkma teklifi miydi?"

Altay kafasını sallayarak onu onayladıktan sonra kendini açıklama ihtiyacı hissederek hızlı hızlı kelimeleri sıraladı.

"Babanın biriyle çıkmana izin vermediğini biliyorum ama Fransızca çalışmak için olduğunu söylersen..."

"Babam yeni bir kural koydu."

Altay alt dudağını emerek karşısındakine bakmayı sürdürdü.Yeni bir kural daha mı çıkmıştı?

"Eğer ablam biriyle çıkarsa bende çıkabileceğim."

Bu cümle anlık olarak Altay'ı heyecanlandırmaya yetti.Bu kural önlerini açabilirdi.Ayağa kalkıp masadan destek aldı.

"Gerçekten mi?Denize açılmayı sever misin?Çünkü burada çok güzel bir yer varmış diye duydum."

Kerem elini kaldırarak durması için işaret verdiğinde Altay diğer bütün tekliflerini yuttu.

"Sorunumuz şu ki ablam asosyal salağın teki."

"Evet biraz asosyal olduğunu duymuştum.Nedenki?"

Kerem öyle bir gözlerini devirerek cevap verdi ki ablasına tahammül edemediği her yönden belli oluyordu.

"Bu onun küçük sırrı gibi bir şey.Kimse bilmiyor.Önceden popülerdi ancak bundan sıkıldı falan filan.Vahşileşti binevi.Kimse onunla çıkmak istemez."

Altay bir çare arıyormuşçasına kafasını kaşıyarak kumral oğlanın iğrenmiş surat ifadesine baktı.

"Eminim zoru seven bir çok erkek vardır."

"Bulabilirsen neden olmasın?"

Altay iç çekerek çaresine bakacağına dair bir şeyler mırıldandığında Kerem dudaklarını büzerek eliyle destekçi bir şekilde kolunu tuttu.

"Benim için mi yapacaksın?"

"Bir şekilde bulmayı deneyeceğim."

•••

10 things i hate about you|ilkin•barışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin