6

116 22 5
                                    

"Partiden haberin var değil mi?"

Kerem somurtarak indikleri taş basamaklara sert adımlarını vurdu.

"Evet ve gelmeyi çok istiyorum."

Sonrasında biraz daha erken inmiş olduğundan dolayı arkasını dönüp Altay'la göz göze geldi.

"Ama kuralları biliyorsun.Ablam yoksa ben de yokum."

Altay dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı.Elbette biliyordu.

"Biliyorum,üstünde çalışmaya başladım bile."

"Barış'tan hoşlanmadı değil mi?"

Altay mahçup bir şekilde kafasını sallayıp taşın üstünden atladı ve Kerem'in daha rahat inebilmesi için elini uzattı.

"Biliyordum."dedi Kerem bıkkınıkla.

"Bir keresinde odasında Heath Ledger'ın posterini görmüştüm.Sanırım aynı durumu karşılamıyorlar."

"Yani ablan öyle erkeklerden hoşlanıyor.Güzel erkeklerden."

Kerem oflaya puflaya kafasını salladı.

"Bir de sigara içen bir erkekle çıkmaktansa öleceğini söylemişti."

Altay kafasını sallayıp cebinden bir not defteri çıkardı.

"Pekala sigara yok,başka?"

Kerem ağzı açık bir şekilde not defterine bir de kıvırcık olana baktı.Kafayı yemişti herhalde.

"Ablamı araştırmak falan mı istiyorsun?Asla."

"Düşman hattına girmemiz lazım.Aksi taktirde çabalarımız işe yaramayacak."

Bu Kerem'i ikna etmeye yeterliydi.Artık özgür olmak istiyordu.Dolayısıyla yaklaşık yirmi dakika sonra Aktürkoğlu evinde İlkin'in odasındalardı.Kerem çekmeceleri karıştırırken Altay da odanın ortasında dikilmiş bekliyordu.

"Konser bileti,konser bileti...Konser bileti."

"Ve daha çok konser bileti."dedi Altay yatağın kenarında duran kağıt parçasını işaret ederek.Kerem gözlerini devirip elinde tuttuğu biletleri Altay'ın eline tutuşturdu ve bir diğer çekmeceye uzandı.Ablasının kıyafetlerinin olduğu kısımdı burası.Biraz eşeledikten sonra eline geçen siyah iç çamaşırıyla sırıttı.

"Siyah bir iç çamaşırı buldum."dedi.

Altay pek anlam verememişti.İç çamaşır renklerinin anlamları mı vardı?

"Yani?"

"Yani birileriyle birliktelik istiyor."

Altay kaşlarını havaya kaldırmadan edemedi.

"Belki de sadece siyah seviyordur?"

"Birine göstermeyeceksen böyle bir şey almazsın."dedi Kerem bilmiş bir şekilde.Altay da daha fazla uzatmaya niyetli değildi zaten.Garip bir muhabbetti.

Geri kalan vakitleri de sadece odadan çıkan şeylerin üstüne konuşmakla geçti.Böyle böyle yaklaşık bir saat araştırma yaptıktan sonra Altay evden ayrıldı.Ferdi'yi alacak ve akşam Barış'la bir barda buluşacaktı.

Kısa süre içinde Ferdi onu yol üstünden motoruyla aldı ve beraber Barış'ın onlara verdiği adresteki bara doğru yola koyuldular.

Daha barın önüne geldiklerinde bile yoğun sigara ve alkol kokusu burunlarından içeri nüfuz etmeye başlamıştı.Aldırış etmemeye çalışarak içeri girdiler.

Geldikleri yer pek aşina oldukları bir vaziyette değildi.Altay ortamı yumuşatmak adına Ferdi'ye eğildi.

"Demek barlar böyle oluyormuş."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10 things i hate about you|ilkin•barışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin