...
𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘴𝘵𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘳𝘺 𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦. 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥𝘳𝘦𝘯'𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘬𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢 𝘧𝘰𝘰𝘵𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢 𝘵𝘪𝘯𝘺 𝘱𝘪𝘤𝘯𝘪𝘤 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘯𝘷𝘪𝘳𝘰𝘯𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦.
𝘮𝘪𝘳𝘢𝘧𝘭𝘰𝘳𝘦𝘴, 𝘱𝘦𝘳𝘶 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘪𝘵𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘥𝘪𝘮𝘦𝘯𝘴𝘪𝘰𝘯.
...
"𝘩𝘰𝘭𝘢! 𝘣𝘪𝘦𝘯𝘷𝘦𝘯𝘪𝘥𝘰 𝘢 𝘮𝘢𝘯𝘨𝘰𝘴. 𝘤ó𝘮𝘰 𝘱𝘶𝘦𝘥𝘰 𝘢𝘺𝘶𝘥𝘢𝘳𝘵𝘦 𝘩𝘰𝘺?" 𝘵𝘩𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘪 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯. "𝘩𝘰𝘭𝘢, 𝘴𝘰𝘭𝘰 𝘶𝘯 𝘢𝘴𝘪𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘱𝘢𝘳𝘢 𝘶𝘯𝘰 𝘦𝘯 𝘦𝘭 𝘣𝘢𝘭𝘤ó𝘯." 𝘴𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘵𝘴 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘦𝘴𝘵𝘢𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘮𝘦𝘯𝘵.
𝘪'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘪 𝘸𝘢𝘴 5, 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘸𝘢𝘴. 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘣𝘢𝘳𝘤𝘦𝘭𝘰𝘯𝘢 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘪𝘯 𝘱𝘦𝘳𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘪𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘵.
𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙤𝙧𝙙𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙛𝙤𝙤𝙙, 𝙞 𝙗𝙚𝙜𝙞𝙣 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙤𝙬 𝙜𝙤𝙧𝙜𝙚𝙤𝙪𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙞𝙚𝙬 𝙞𝙨. 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙞𝙢𝙚, 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙩𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜.
𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚 𝙞 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙝𝙤𝙩𝙤𝙨 𝙩𝙤 𝙥𝙤𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧.
𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙧𝙣𝙚𝙧 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚, 𝙞 𝙨𝙚𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙞𝙩𝙚𝙧 𝙗𝙧𝙞𝙣𝙜𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙮 𝙛𝙤𝙤𝙙. 𝙞 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙡 𝙙𝙖𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙩 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙫𝙤𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙛𝙤𝙤𝙙 𝙤𝙛 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙞𝙢𝙚, 𝙡𝙤𝙢𝙤 𝙨𝙖𝙡𝙩𝙖𝙙𝙤. 𝙞𝙩𝙨 𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙪𝙫𝙞𝙖𝙣 𝙘𝙪𝙞𝙨𝙞𝙣𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙨𝙩𝙞𝙧-𝙛𝙧𝙞𝙚𝙙, 𝙢𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙛 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙧𝙞𝙘𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙨 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙞𝙙𝙚.
YOU ARE READING
𝙜𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪- 𝘫𝘰ã𝘰 𝘧é𝘭𝘪𝘹
Romance"who would've thought i'd 𝗴𝗲𝘁 𝘆𝗼𝘂?" a somewhat meaningless conversation at an airport coffee shop sparks the interest of a rising footballer. lowercase intended fem oc x joão félix