17. BÖLÜM

1.2K 43 4
                                    

" Ben.. ben buna inanamıyorum. O adam gayet inanmış bir şekilde konuşuyordu."
Tommy şaşkınlıktan ne yapacağını bilemez bir halde yüzüme bakıyordu.
"Dediğim gibi Tom madalyonlar lanetli falan değil. Bu bende ki olan madalyon " diyerek sağdaki madalyonu işaret ettim.
" Bu babamındı. Şövalyelik zamanında kral madalyonlardan birini bulup getirmeleri için kendi oğullarına emir vermiş. Aynı zamanda getiren ilk kişi tahta geçmeye hak kazanacakmış. Babamsa Prens Calvin 'in aynı zamanda dostuymuş. Ona madalyon bulmada yardım etmiş. En sonunda bulmuşlar fakat bunu duyan kardeşi Prens Eddie ,Calvin'e pusu kurarak onu öldürmüş. Babamsa madalyon ile beraber kaçmış. "
" Kral olabilmek için madalyon avcılığı demek.. Bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Baban sahiden de yetenekli bir şövalye imiş."
Odada sessizlik olmuştu. Tommy gözünü karşıda ki yatağa dikmiş bir şeyler düşünüyor gibiydi. Madalyonlara uzanıp elime aldım. Sekiz taneden iki tanesi..
İki tanesi benimdi bile. Aklımdan kendime bile itiraf edemediğim bir sürü planlar geçiyordu. Tommy birden sessizliği bozdu ve düşüncelerime cevap vermem gereken soruyu sordu.
" Peki neden o madalyonu gezginden aldın?"
Başımı yukarı kaldırdım ve hafif gülümseyerek imalı bir şekilde Tommy'e baktım.
" Ah bilmem ki.. altı tane.. zor gibi."
" Dostum ne sayıklıyorsun şimdide. Sana iki Madalyon ile ne yapmak istediğini soruyorum?"
Hala yüzüme bakıyordu. Birden durdu ve korkuya kapılmışçasına konuşmaya başladı.
" Oh Hayır! Sakın bana diğer altı madalyonun peşine düşmek istediğini söyleme!!"
İçimden geçen düşünceleri dile getirmişti ne yazık ki.
" Tam da bunu düşünüyordum dostum. Hatırlıyor musun iki han ötede bay Paul'un yeri dostum. Bay Paul zengin adamdır. Bir sürü saray insanı ona gelir. Aslında zengin olmasının altında daha başka sebeplerde var Tommy."
Tommy hayır anlamında başını sallayarak
" Beni iyi dinle Jackson Van Pearlie!! Bu saçmalıktan başka bir şey değil se-"
Sözünü keserek devam ettim.
"Tom Tom.. beni dinle zengin olabiliriz. Burdan gidebi-"
" Ben istemiyorum Jack! Bu imkansız altı madalyonu bulman imkansız. Sen de biliyorsun herkes biliyor. Madalyonları arayan binlerce avcı var! Lütfen dostum.. ah hayır sen iyi değilsin. "
Tommy ellerini başının üstüne koymuş oturduğu yerde ileri geri sallanıyodu. Söylediğim şey onu gerçekten etkilemiş olsa gerek ki kendisi ile iç çatışma yaşıyor gibiydi.
Bir süre sonra sessizliği bozarak konuşmaya başladı
" Hadi buldun diyelim bay Paul bunları senden satın alacak mı?
Ahh.. ne diyorum ben sanki bulabileceğiz.!"
Diyerek tekrardan sitem etmeye başlamıştı.
Madalyonlara bakarak konuşmaya başladım.
" Bu gezginin anlattığı şeyleri daha önce bir cok gezginde de duydum. Bu yalansa diğerlerininkine de pek fazla inanmıyorum. Bay Paul çok fazla insan tanıyan biri ve madalyonlar ile de çok ilgili. Bizden tonla paraya satın alacağına eminim. Hatta tüm mal varlığını bile verir Tom."
Tom ağzını açmıyor sadece yere bakıyordu. Odada ki küçük mum artık sönmek üzereydi. Tom kafasını kaldırdı ve
" Bay Paul tehlikeli bir insandır. Fakat aynı zamanda zekidir de. Madalyon Avcısı olmak gerçekten delice bir fikir dostum. Ayrıca bunu başarabileceğini bile bilmiyoruz. Başın derde girebilir en kötüsü ölebilirsin. Hem Madalyonların Kuzeypik'te mi Güneypik'te mi olduğunu nasıl bileceğiz? Ah Jack vaz mı geçsen?"
Tommy'nin endişesi beni daha çok heyecanlandırıyordu. Babam öldüğünden beri hiç böyle hissetmemiştim.
" hiçbir şey yapmadan ikisi elime geldi bile Tom. Yarın erkenden o gezginin yanına gitmeliyim. Madalyonlar hakkında sormak istediğim bir şey var." Dedim ve isteksizce titreyerek yanan mumu elimle söndürdüm. Oda kapkaranlık olmuştu. Tommy ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Kapının arkasında durdu ve sessizce
" Sana yardım edeceğim fakat Madalyon bulmak için seninle gelemem." Dedi ve odadan çıktı.
Yatağa uzandım. Bir aydır yaptığım hiçbir şey yoktu. Babam ile islettiğimiz hanı satmış ve Tom'un evinde kalıyordum. Babam olsa bunu istemezdi dedim içimden. Bana kızar korkak olduğumu söylerdi. Ayrıca babam madalyonları bulmamı dahi isteyebilirdi. Sonuçta eskiden böyle bir macera yaşamış insandı. Evet madalyon Avcısı olacağım baba diye geçirdim icimden. Zengin olacağım çok zengin.. Senin bana bıraktığın hanı geri alacağım!
Göz kapaklarımın ağırlaşması ile derin bir uykuya dalıverdim.

SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin