19.Bölüm:Korku

17 3 36
                                    

Aram'ın anlatımıyla
Efkan Bartu'nun kollarına düşmüştü. Ve Bartu beni gördüğünden beri hareket etmeden hatta nefes bile almadan bana bakıyordu. Yanında ki sarışın kadın yeni olmalıydı.

"Abi" diyerek ona yaklaştığımda geri çekildi. Yüzüme bile bakmadan o sarışın kadının yanına gitti. Kadının ellerini çözüyordu. Bir yandan da

"İyi misin"diye sordu. Kadın kafasını salladı ama her halinden korktuğu belliydi. İşin garibi bize iyi misiniz diye sormamıştı. Buna kırılmamız lazımdı. Tam ağzımı açıp bir şey diyecekken gene hepimizi bozguna uğrattı ve

"İyi misiniz sizde var mı bir şey" diye sordu. Bu gerçekten şaşırmamıza neden oldu. Hepimiz aynı anda kafamızı iki yana salladık.

Hepimize tek tek baktı. Ve hiç bir şey söylemeden kadınla beraber çıkıp gitti. Eğer gece evine gizlice girebilirsem onunla konuşacaktım.

Efkan kendine gelmeye başlamıştı. Beni karşısında görünce kaşlarını çattı. Olanları idrak edince

"Seni orosbu çocuğu"diye bağırmaya başladı. Kollarımı önümde birleştirdim. Devam etmesini bekledim.

"İhanet edemediniz dimi bartuya" diye devam etti öfkesini tamamen kusmasını bekledim.

"Babası kılıklı aşağılık köpek" Bu benim için bardağı taşıran son damla olurdu.

Sıktığım yumruğunu sertçe yüzüne geçirdiğimde dengesi bozulup yere düştü.

"Bana bak Efkan artık bu işlerde tek başınasın" dedim ve cevap bile vermesine izin vermeden dışarı çıktım.

Gece saat 01
Saat gecenin biriydi. Bartu'nun bu saatte uyumayacağına emindim. Etrafa bakındım. Kapıdan giremezdim.

Evin arka tarafına dolandım. Tek bir cam açıktı. Onada kolayca tırmanabilirdim.

Hızlıca cama tırmanıp kendimi içeriye attığım da adının Sasha olduğunu öğrendiğim kadınla karşılaştım. Sabah Bartu'nun yanındaydı.

"Ne arıyorsun burda"diye sordu. Üzerinde saten bir gecelik vardı.

"Bartu ile konuşmaya geldim" dedim. Tam yanından geçeceğim anda karşıma geçti.

"Bende buna izin vericem öyle mi? Asla"
Bu kadın da aynı Bartu gibi manyaktı.

"Sormadım" dedim. Tekrar yanından geçmeye kalktığımda beni omuzumdan sertçe itekleyip geriye savurdu.

"Sen ne kadar çekilmez bir kadınsın ya"dediğimde sırıttı.

"Bunları Bartu'ya da anlat. Ona beni taciz ettiğini söyleyeceğim" dedi. Tam Bartu'ya sesleneceği anda elimle ağzını kapattım.

Ondan beklemeyeceğim şekilde önce elimi ısırdı. Sonrasında ise dirseğini sertçe karnıma geçirdi. Bu hareketi acı ile geri gitmeme sebep oldu.

"Lanet sarışın"dedim dişlerimin arasından.

"Lanet adam"dedi. Aklıma Efkandan çaldığım eterli pamuk geldi.

Sasha arkasını dönüp kapıya doğru yürüdüğün de hızla cebimden pamuğu çıkarıp ağzını kapattım.

Çırpınsa da çok geçmeden bayıldı. Onu dikkatlice yatağına yatırdım.

"Kusura bakma be güzelim çok zorluk çıkardın" dedim. Bakışlarım dudaklarına kaydı.

"Güzel kızsın aslında"dedim. Gerçekten fazlası ile güzel kızdı.

"Nasılsa baygınsın hatırlamayacaksın"diyip üzerine eğildim.

Dudaklarına yapıştığımda sanki kendi dudaklarım kor gibi yanmıştı. Hemen geri doğruldum. Ve hızla aşağı indim.

Bartu'nun salondan sesi geliyordu. Hızla salona geçtim.

Salona girdiğimde nefesimin kesildiğini hissettim. O buradaydı. Çocukluğumun katili, uykularımın kabusu, en büyük korkum:BABAM buradaydı...

İNTİKAM ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin