9.Bölüm

75 10 0
                                    

Elini bırakıp geri çekildiğimde diğerleri gibi bende şaşkınlıkla ona bakıyordum

Emma: ne sevgilisi ya!?

Tom: unuttun heralde. Hani dün Nott'dan ayrılmıştın. Bugün seninle sevgili olmuştun. Defalarca kez beni sevdiğini söylemiştin.

Emma: yok öyle bir şey ya!

Draco: aşk olsun emma. Abinden bunu saklıyor muydun?

Mia: bir de en yakın arkadaşından

Ne zaman geldiğini görmediğim abim ve mia'nın sorusuna sinirle göz devirdim

Emma: saçma sapan konuşmayın isterseniz! Bana mı inanacaksınız yoksa buna mı?!

Draco: tom yalan söylemez ya.

Mia: yani sonucta abimden bahs ediyoruz

Emma: yazıklar olsun size! Şu ikisine odalarını gösterirsiniz siz! Moralimi bozdunuz benim!

Dedim ve kapıyı çarparak odaya girdim

Emma: theo'dan ayrılmışım da bugün onunla sevgili olmuşum da! Pis yalancı işte ne olacak! En değişmeyen özelligi de yalancılık zaten! 2 yıl önce de öyleydi!

Arkadan gelen ses ile irkilerek dönmüştüm

Tom: unutmadın mı hâlâ?..

Derin nefes alıp kalbimi düzene soktuktan sonra ona döndüm

Emma: nasıl unutabilirim?.. bana söylediğin ilk yalanındı..

Tom: evet.. öyleydi.. bazen düşünüyorum. Hatta bazen değil de hep düşünüyorum. Acaba seninle ayrılmasaydık nasıl olurdu?

Emma: hayalleri yıkılmış ve bir daha kimseye güvenemeyen bir kız olmamış olurdum.. senin yüzünden beni sevenlerden bile şüphe ediyordum.. insanlara karşı hep güvensizdim..

Tom: özür dilerim. Böyle olsun istemezdim.

Emma: nasıl olsun isterdin? Dur ben cevap vereyim. Ömür boyu senin peşinden koşmamı isterdin değil mi?.. ben hep okul sonrası seninle evleneceğimi düşünürdüm. Hatırlar mısın bilmem ama..

FLASHBACK

Emma: sence evlilik günümüz nasıl olur?..

Tom: bilmem.

Emma: hiç heyecanlı degilsin ama! Bu sene mezun oluyorum.. bunu bile konuşmadık

Tom: sınava çalışman gerek. Şimdilik evliliği sonra düşünebiliriz.

Emma: sınava yeterince çalışıyorum zaten! Hafta sonları tek seninle görüşüyorum! Burda da seninle hayal kurmak istiyorum.

Tom: istediğin hayali kur. Ama evlilik kurma

Emma: n-nasıl evlilik kurma?

Tom: evlenmeyi düşünmüyorum. Biri ile evlensem bile o kişi sen olmazsın. Ve bu yüzden evliliğimi gerçek eşim ile kurarım.

Genç kız gözündeki yaşları akıttığında

Tom: eminim sende bir süre sonra benden sıkılıp ayrılmayı istersin.

Emma: ne söylediğinin farkında mısın sen?! Seninle evlilik hayali bile kurarken gözümün içine baka baka başkasıyla olan hayalini anlatıyorsun bana!

Tom: beni gerçekten sevmediğinin farkındayı-

Emma: öyle bir şey yok! Seni sevmeseydim seninle olmazdım ben! Tüm hayallerimi yıkıyorsun şuan da!

Tom: olmayacak bir şeyi hayal etmek bile baştan yıkılacağının belirtisidir..

FLASHBACK SONU


Emma: işte bu yüzden boşa çabalama tom. Sonuçta olmayacak bir şeyi hayal etmek bile baştan yıkılacağının belirtisidir..















Nasıldı sizce? Umarım beğendiniz💚💚

PRENSES MALFOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin