Final

1.7K 50 11
                                    


( Şarkı " son bakış, geri dön , hoşçakal , ben seni çok sevdim .)


Kadir kendisine gelen gülü görünce şaşırmıştım. Onu burda beklemiyordu .

Cüneyt'e sesin geldiği yöne baktı .

" Bak sen şu işe anne kuşta gelmiş ." Dedi dalga geçerek.

Kadir Cüneyt'i umursamayıp kendisine doğru gelen güle bakıyordu .

Gül önde cemile ise ona yetişmeye çalışıyordu .

Cüneyt kadire bakıp ." Bu işi erkek erkeğe halledecektik hani Kadir.! Gönder şunları.!" Dedi .

Gül bir oğluna birde kocasına baktı . Oğlunu bir adam tutuyordu. Kocası ise Cüneyt'in tam karşısında duruyordu.

Durumu Anlamaya çalışırken. Cemilede sadece Cüneyt'e bakıyordu.

Cemile nin dudaklarından " Cüneyt. " kelimesi döküldü.

Cüneyt onun adını söyleyen kişiye baktığında cemileyi gördü .

Gözlerinde bariz bir şekilde hayal kırıklığı vardı. Cemileye hiçbirşey deme hakkı yoktu .

İstemese de onun ailesi olmuştu . Belki başka bir zamanda karşılaşsaydılar çok mutlu olabilirlerdi.

Gül oğluna adım attığında . Adam arkasından çıkardığı silahı çocuğun ensesine yasladı.

Alpaslan korkuyla annesine baktı . Gülde aynı şekilde oğluna bakıyordu. " Sakin ol oğlum seni kurtaracağım. "
dedi gül .

Alpaslan ağlayarak ." Anne.!" Dedi .

Gül korkarken şimdi duyduğu kelime ile içinde bir şey tamamlanmıştı.

Yıllardır hayalini kurduğu şey gerçekleşmişti .

Kadir oğlunun ensesindeki silahı görünce arkasındaki silahı çıkarıp Cüneyt'e doğrulttu.

" Bırak lan oğlumu .!" dedi .

Cüneyt elini havaya kaldırdı ." peki!"

Adam çocuğu bıraktığı gibi . Alpaslan annesine koştu.

Gül yere eğilerek Alpaslan'a sarıldı.

Bu gün Alpaslanın ona karşı bütün duvarları kırılmıştı.

" Anneciğim. " dedi Alpaslan korkan bir sesle.

Cüneyt ." ee Kadir ... gönderde bir hesaplaşalım artık değilmi? . Sıkıldım ben .!"

Kadir güle bakarak " gülüm siz gidin." dedi .

Gül itiraz ederek ." olmaz! Beraber gidelim Kadir ! ." dedi gül.

Kadirin elindeki silah hala Cüneyt'in kafasına denk geliyor şekilde tutuyordu.

Cemile de Cüneyt'ten bir an olsun gözünü ayırmadı . Sevdiği adamın bu kadar kötü çıkacağını asla tahmin etmezdi.

İçinden ne geliyorsa " Sen nasıl bir adamsın Cüneyt! . Ben seni sevdim.! Sana aşık oldum .! Bizim bir kızımız var ! Senin bir ailen var .!" dedi Cemile bağırarak.

Cüneyt cemilenin laflarına sinirlenmişti . Onun tek ailesi babasıydı.

Cüneyt'te silahını çıkardığında gül kısık sesli bir çığlık attı . Ortam iyice geriliyordu...

" benim ailem yok ! Benim ailemi öldürdünüz!" dedi kadire bakarak .

İkiside birbirlerine silah çekmiştiler bu işin sonucu ne olacağı belli değildi .

[ Seri 1 ] MAFYANIN GÜLLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin