Bol bol yorum yaparsanız sevinirim şimdiden iyi okumalarr!💙
Yatakta 5.kez dönüşümdü saat gece 03.46'dı.
Aklımdan çıkarmak istiyordum,fakat çıkmıyordu. Beni izliyordu,ama neden?
Benim kayıt olmama izin vermedi, seninle bizzat ben ilgileneceğim derken neyi kastetti?
Bu soruların daha fazla beynimi yemesine izin vermeyerek telefonumu elime aldım ve bana yazan numaranın üzerine tıkladım.
Siz;Neyi kastettiniz anlamadım?
Cevap aradan 5 saniye bile geçmeden geldi.
90 ***;Beni tanımanı bekliyordum. Zehra Güneş ben.
Hemen numarayı bilmeme rağmen teyit ettikten sonra ismini değiştirdim.
Siz;Tanıyordum zaten.
Zehra Güneş 🥹❤️;Benim asistanım olmanı istiyorum. Yarın okul çıkışında seni korumam alacak.
Ne dedi o? Asistanım ol mu diyordu? Koskoca Zehra Güneş!
Tabii ki evet!
Sen sus içses düşünmem lazım.Siz;Şey
Siz koskoca Zehra Güneş'siniz.
Ben sizin asistanlığınızı yapamam.Zehra Güneş🥹❤️;Adı üstünde koskoca Zehra Güneş'im ve ben ne istiyorsam o olur. Fark ettiysen senden asistanım olur musun demiyorum. Asistanım olacaksın diyorum.
Haklıydı. Ben ne hakla reddediyorum ki onu. Patronum olacaktı. Zehra Güneş patronum olacaktı!
Zehra Güneş🥹❤️;Saat çok geç oldu yat artık bacaksız kız. İyi geceler.
Siz;İyi geceler
*GörüldüAni bir hevesle ayağa kalktım fakat dengemi sağlayamayıp yere yapışmam bir oldu.
Ah salak kafam! Aniden yere damlayan kanı görmem ile midemin bulandığını hissettim.
"A-ah Saliha,E-Elif yardım edin!"
Çıkmıyordu sesim. Kaşımdan geliyordu kan. Patlamış olabilirdi. Artık ellerim üzerinde de direnmeyi bıraktım.
Ve kendimi yere bıraktım.
Aradan geçen 5 dakika sonrasında hafifçe ayağa kalkmaya karar verdim.Hafifçe doğruldum. Yataktan destek aldım. Tam ayakta duramadığımı hissederek tekrar düşecekken beni tutan kişiye baktım.
Tam çığlık atıcakken agızımın büyük bir el ile kapanmasıyla sadece mırıltı olarak kaldı.
Yine o gözler,o şeker kokusu,o saçlar. Az önce onunla konuştum. Evi nereden biliyordu, nasıl girmişti?
"Bana bak ağzını açacağım çığlık atmayacaksın anlaştık mı?"
Kafamı hızla salladığımda elini yavaşca ağızımdan çekti.
"Gel buraya!" dedi ve beni kucağına alarak sırtım yatak başlığına gelecek şekilde oturttu."Sana uyumanı söylemiştim!"
"Buraya nasıl geldiniz?" Sorduğum soru gözlerini devirmesine neden oldu."Nasıl geldiğim neden geldiğim seni ilgilendirmez bacaksız. Sen neden uyumadın?"
Seni düşünmekten lan seni düşünmekten uyuyamadım.
Sorduğu soru yanaklarımın kızarmasına, başımı öne eğmeme neden oldu.
"O gözlerin benim gözlerimde olsun!"
Başımı kaldırıp sorusunu cevapladım."Uykum yok-"
"Yalan söyleme!"
"Size hesap vermek zorunda mıyım? Gecenin bir saati evimde napıyordunuz onu söyleyin-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel (Ç)izim
Lãng mạnEn fazla ne olabilirdi ki? Ünlü moda tasarımcısı Zehra Güneş ve üniversite öğrencisi,hatta bacaksız Hande Baladın. En fazla ne olabilirdi ki bizden?