Okuyan herkes oy verip bol bol yorum yaparsa cok sevinirimm.
Uzun bir bölüm olacak iyi okumalar!🌸🥳
(yazım yanlışı olabilir siz sey edin)
Derince yutkundum. Bu mal karı sayıp duruyor.
"Son 1 dakika!
59
58
57.."Korkuyordum. Zehra Hanım'ı gün geçtikçe daha çok tanımak acı verici gibiydi.
Derin derin nefes alarak kendimi rahatlatmaya çalışıyordum.
Son 10 saniye güvenlik önlemini kapatmak için parmağınızı okutun!
Son kez arkama baktım. Silahlara ve bıcaklara. Belki milyarlar ediyordu bu silahlar.
Hepsi sıralıydı. Odada ilginç bir koku vardı. Zehra Güneş bir katildi.
Korumaların nedeni onu korumak değil onunla savasmaktı.
Şimdi anlamıştım. Bu özgüven buradan geliyordu. Burada ki silahlardan,sopalardan, bıçaklardan o bir seri katildi belkide?
Psikopattı. En azından psikolojik sorunları olduğu kesindi.
3
2..
Gözlerimi kapadım ve olacakları bekledim.Parmak okuma başarılı İyi günler Güneş Zehra!
"Bakma bana öyle!" dedi. Gözlerinden çıkan alevi bakan görürdü. Burda arkamdan bir silah alıp kafama sıksa birşey yapamayacaktım.
"Kalk ayağa!" sesi oldukça sertti. Korkudan bacaklarım titriyordu. Ağlamaktan sesim kısılmıştı.
Kollarım kaşıdığım icin kanamıştı.
Aniden kolumdan tutup ayağa kaldırdı peşinde yürümediğim icin sürükleniyordum. "Z-Zehra Hanım canım acıyor!"
Parmağını okutup kapıyı kapadıktan sonra beni sertçe duvara yasladı. Ayaklarım yere değmiyordu.
Yakalarımı sertçe tutmuştu. "Sinirlerimi,sınırlarımı çok zorluyorsun Bacaksız!"
"A-ah!"Yüzüme yediğim tokat inlememe neden olmuştu. Belkide alışmıştım acımıyordu eskisi kadar.
"Ağlama! Sakın ha ağlayım deme oyarım o gözlerini!"
Derin derin nefes alıp veriyordu. Oldukça korkutucu görünüyordu.
"Yarın akşam balo var! Oraya gelirken benimle eşlik edeceksin. Yarın saat 21.15 te seni almaya gelirim."
Yakalarımı bıraktı. Yere çöküp ağlamaya başladım. Onun gözleri tekrardan bana döndü.
"Sana ağlamamanı söyledim. Niye ağlıyorsun ne istiyorsun Hande!"
Titreyen nefeslerim, bacaklarım rezil bir haldeyim. "E-Eve gitmek istiyorum-"
"Burada güvendesin. Ayrıca amacım seni öldürmek olsaydı. Bunu çoktan yapmıştım!" Yutkundu. "Ayrıca almam gereken bir intikam var. Keyfimden öldürmüyorum."Yalan söylüyordu. İstese katil tutar öldürdü. "Annen,baban sana hiç söz dinlemeyi öğretmedi mi?"
"Evime kadar biliyorsunuz isterseniz bunuda bilirdiniz. Annem ve babam bana ismimi söylemeyi bile öğretmediler!"
Dediklerim onu afallatmış olacakki derince yutkundu. "Seni eve götüreceğim." carezislik icinde geliyordu sesi.
Beni kucağına aldı. İstemsizce onun boynuna gömdüm kafamı. Bahçeye çıktığımızda suratıma çarpan rüzgar titrememe neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel (Ç)izim
RomanceEn fazla ne olabilirdi ki? Ünlü moda tasarımcısı Zehra Güneş ve üniversite öğrencisi,hatta bacaksız Hande Baladın. En fazla ne olabilirdi ki bizden?