Keyifli okumalar dilerim💗
Spoilerden önceden haberdar olmak için youtubeden abone olunuz.
Youtube: damlayazarr
📍
Bölüm şarkımız: Gülden Karaböcek - ben olmalıydım. 🎼 ( o sevgi en başta benim hakkımdı )
☆
"Efsu iyi misin?" Düşüncelerimden irkilerek sıyrılıp Canana çevirdim bakışlarımı. "İyim" değilim.
"Neye daldın böyle?" Sorusu ile gerilmiştim. Kimse benim hayatım hakkında hiç bir şey bilmiyordu. Yüzüme gerçek gibi bir gülümseme kondurup Canana bakdım. "Kocamı ve oğlumu özledim" Canan kocaman gülümseyip kolumu sıvazladı. "Ah. Bende senin gibi bir evlilik isterim" Allah korusun.
Gülümseyip "umarım çok mutlu olursun" dedim.
"Efsu hanım bir kadın geldi. Sizi görmek istiyor" Leventin sesi ile ikimizin bakışıda kapıya kaydı. Başımı sallayıp "tamam geliyorum" dedim. Kimdi ki gelen?
"Ben birazdan geliyorum" Canan başını anlayışla sallayıp gülümsedi. Acele adımlar ile Cananın odasından çıktığımda kendi odama yöneldim.
Kapıyı açmam ile Dereni karşımda görmeyi beklemiyordum. Onun burda ne işi vardı? Küçümseyici bakışları ile beni süzdüğünde bir elim yumruk olmuştu.
Gözlerimi üzerinde gezdirdiğimde, üzerinde siyah kalın askılı V yaka diz üzerinde elbise vardı. Sarı saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırıp kahküllerini alnına dökmüştü.
Yüzü çok masum görünüyordu ama içi öğle değildi.
"Meraba canım" benden gözlerini çekip masaya yaklaşarak oğlumun bebeklik fotoğrafını eline aldı. "Ah ne kadar da Kadire benziyor" sinirle soluyup hızlı adımlar ile yanına yaklaşıp çerçeveyi elinden aldım. "Dokunma ona!" Küçümseyici bir şekilde gülüp kendini koltuğa bırakdı.
"Otur konuşalım" gözlerimi devirip yerime geçtim. O istediği için değildi.
"Neden geldin?" Sorum ile dudaklarını yaladı. Gözlerim boynuna kaydı. Morarmıştı. Ama bu şiddetden tamamen uzak bir morarmaydı. Benim nereye baktığımı anlayıp eli ile yapmacık bir şekilde saklamaya başladı. "Ops! Kapatıcı kapatmamış mı? Of ama Kadire dün o kadar söyledim çok morartma yarın karını ziyarete gideceğim diğe"
Alayvari konuşması ile "neden geldin!" Diye sorumu yeniledim, bu sefer sert bir şekilde.
Bacak , bacak üstüne atıp çantasını karıştırmaya başladı. "Sana bir şey göstereceğim." Çantadan çıkardığı şeyi gördüğümde sertçe yutkundum.
Hamilelik testi...
"Sanırım hamileyim" testi masaya bırakıp dudak büzdü. "O kadar korunmuştuk ama son anda bana, benden bir çocuk istediğini söyledi bende kırmadım. Şimdide bana iyi bir doktor ayarlamanı istiyorum"
Lütfen şimdi ağlama Efsu...
Titrek bir nefes alıp kendimi toparladım. Onun karşısında asla güçsüz görünemezdim. "Canan hanım ile görüşe bilirsin" soğuk sesimi duyduğunda şaşırarak yerinde kıpırdandı. Ağlamamı bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SANMIŞIZ +18
Ngẫu nhiênBundan tam 9 yıl önce bir-birlerine deli gibi aşık olan yüzbaşı Kadir Doğan ve doktor Efsu Barçın çifti vardı. Ailelerinin rızası ile evlenen çift evliliklerinin ilk yılları mutluyken bir anda aralarına soğukluk girer ve aşk dolu evlilikleri, katla...