ebben a részben lesz, kés használat, nem durva de aki nem bírja az csak saját felelőséggel olvassa
- Szia Will, elhiszem.- ölelt meg amit viszonoztam de undorodtam tőle.
- És hogy megy a Sebastianos dolog?- ó de mennyire jól ha azt tudnád.
- Alakul, már kevéske kell ahhoz hogy végleg ki készítsem, de most pár napot itt leszek itthon.- mondtam, de persze minden szavam hazugságvolt. Fel mentem a szobámba ami hang szigetelt volt, azért mert régen az volt az apám tárgyaló szobája, szóval ott nekem van egy kis nappalim. Felhívtam Sebastiant.
- Szia, minden rendben?- kérdezte.
- Szia, igen persze, de félek.- mondtam így is hallkan.
- Mért suttogsz? A szobád hangszigetelt nem?
- De elméletileg igen, de nem tudom mit csinált Will amíg nem voltam itt.- majd kopogtak az ajtómon.
-Leraklak, szeretlek szia.- kinyomtam.
-Igen?- nyitottam ki az ajtót.
-Gyere le enni Alexander hozott kaját.- mondta Will. Na ne mond tényleg? Nem mintha nem én mondta volna neki.
- Nekem nem adja ide csak neked.- még szép.
- Tényleg? Akkor megyek.- mondtam kedvesen, majd be zártam az ajtómat.
- Szia Alexander, a kedvencem?- kérdeztem mint aki nem tudja.
- Igen.- jól játsszuk a szerepünket az tuti. Leültem enni Will hozott bort de elutasítottam. Felmentem bezárkóztam, és írtam Logennek hogy figyelje Willt. Nehezen aludtam el de sikerült. A másnap hamar és biztonságosan el telt. Amikor jött egy hívás Will től.
- Igen?- kérdeztem.
- Gyere a tárgyalóba, beszélni szeretnék veled.- ebből még baj lesz.
- De Alexander és logen nem jöhetnek, ők kint lesznek.- baszki.
- Rendben, tizenötperc.- majd leraktam a telefont.
- Szia minden rendben?- kérdezte a telefonba Sebastian.
- Nem, nincs rendben, sejt valamit a tárgyalóban vár, Alexander és Logen nem jöhetnek a házba, úgy csinál mintha ő lenne a főnök.- estem kétségbe.
- Baszki, rejtettek titkos kamerát a terembe minden rendben lesz. Tudom hogy csináld, menny le a konyhába, fogd a leg élesebb kést és ragd a nadrágod aljába, a kezes lábasba nem lesz feltünő nem tapad.
- Rendben szeretlek
- Én is, nyugi minden oké lesz az én kis hazugom erős senki nem fog ki rajta.- majd le rakta. Írtam a két fiúnak és nehezen de bele mentek, majd meg csináltam amit a szerelmem mondott. Beléptem a terembe.
- Na végre.- hangjában idegeséged véltem felfedezni.
- Mi az hogy na végre? Én vagyok a főnököd örülj hogy ide jöttem.- mondtam neki de én higadtan.
- Leszarom, tudod ugyan olyan idegesítő vagy mit az anyád volt, ezért is végeztem vele, egyszerű volt rá kenni az olaszokra, de téged becsapni annál is egyszerűbb. Tudod Sebastian jóban volt apáddal, egészen addig amíg meg nem ölten az öcsét, és utána az apádat.- nevetett
- Így simán rá fogtam Sebastian ra.
- Hogy mit csináltál? Anyát és apát is? Te őrült pszichopata, mért? Mit vétettek neked?- fel állt és oda jött, én elő rántottam a kést és felé tartottam meg állt és nevetni kezdett.
YOU ARE READING
The Mafia Boss Girl ( Szünetel)
RomanceJessica apja meghalt és meg akarja bosszulni. A lehetséges gyilkos Sebastian Grey de viszon amikor meg találná akkor mindig az egyik embere van ott helyette, ezért Jessica meg esküszik hogy ki csinálja. De Sebastian okosabb? Vagy nem? Ki lehet a gyi...