Senki se az akinek hiszed/2. fejezet/...

26 3 0
                                    

- Igen, persze, de viszont ott állj meg ahol kiraktál mert nem láttam merre ment. Ügyes mit is mondjak.- felálltam és Elizabeth Volkov ki is sétált a kávézóból. Amikor haza értem mondtam Will nek hogy most már nyugodtam elmehet, mert Alexander és Matthew már itt vannak. Leültem és agyaltam. Biztos vagyok hogy apám haláláért Sebastian és az emberei felelnek. De hogy eltudjam pusztítani, előbb a bizalmába kell férkőzzek. A lep topom előtt ülve felhívtam Jamest hogy derítse ki Sebastian közeli ismerősei nevét, hogy hol laknak, mit csinálnak és mikor. Aztán egy nagyon véletlen szerű találkozást meg teszek. Egyszerű dolgom van ilyen jó emberek között értik a dolgokat, és megbízhatóak.

- Szia, Jessica!- köszönt James, vidáman, kicsi korom óta ismer, és én is őt. Ő a második apám.

- Szia, James. Kellene egy kis segítség.- elmondtam neki hogy mit csinálljon, majd egy órával később megkaptam, Sebastian Ex barátnője nevét, címét, hogy hol dolgozik, mik a hobbijai stb. Amikor meg láttam hogy lesz egy rendezvény ahol olyanok lesznek mint én, meg Sebastian. Szóval elintéztettem Willel hogy én is hivatalos legyek oda. Aztán pár perccel később meg kaptam Jamestől a vendég listát. Sebastian helyett az egyik embere megy. Nem értem hogy mért ilyen titkos ez az ember, mért nem ő megy? Mért az emberei csinálnak mindent? Válaszokat akarok de most rögtön. A napok teltek, és egyre több mindent tudtam meg Sebastian ismerőseiről, de még mindig nem tudom hogy ő maga hogy néz ki. Mindenhol csak a neve szerepel, de ha meg van hívva valahova akkor nem ő megy hanem valamelyik embere mint a maira is.

""" EZ ELÉG RÖVID RÉSZ LETT BOCSI, DE REMÉLEM TETSZIK. KOMENTEKET VÁROK HOGY MI A VÉLEMÉNYETEK EDDIG. PUSZII""

The Mafia Boss Girl ( Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora