love u / 7. fejezet/

16 3 0
                                    

- ruhát vettem fel ami akkor volt rajtam amikor először látott meg. Mindent ugyan úgy csináltam meg, a sminkem, a hajam. De most volt egy új dolog rajtam. A hegem. Ami arra emlékeztet hogy bármikor az életemet adnám érte. Szeretem.

- Azta.- mondta amikor leértem.

- Nem? De. De, ez volt rajtad akkor is.- mondta csillogó szemekkel.

- Mikor is?- mentem oda hozzá, amikor megfogta a derekam és magához húzott teljesen, majd a száját a számra tapasztotta.

- Amikor, bele szerettem Elizabethbe.- mondta mire nevetni kezdtünk mind a ketten. Majd beültünk a kocsiba. Amikor oda értünk be mentünk az ékterembe, leadtuk a rendelést és enni kezdtünk. Sokat beszélgetünk.

- El megyek a mosdóba, egy perc és itt vagyok.- mondtam, majd fel álltam és elindultam, nagyon sok vizet ittam vacsi alatt mert a kajám rohadt csípős volt. Amikor végeztem, kezet mostam és ki mentem a helyiségből amikor egy kéz be rántott egy sarokba. Nagyon meg ijedtem.

- Sebastian, mit csinálsz?- kérdeztem mire csak be fogta a számat.

- Shh.- mondta, nem értettem mi történik, majd lövést hallottam. Összerezzentem, mire Sebastian magához szorított.

- Will az, mindjárt itt vannak a fiúk, és most elkapjuk.- bólintottam.

- Mért nem te kapod el most, mi van ha meg öl egy ártatlant?- kérdeztem.

- Nekem sokkal fontosabb a te életed mint másé, Jessica.- förmedt rám.

- Rendben, van egy ötletem hogy eltudd kapni.-elmondtam neki de nem egyezett bele így hát a kezembe vettem a dolgokat. El indultam, magabiztosan, mindig volta táskámba egy fegyver amiről csak én tudtam így hát elő kaptam és azzal a kezemben mentem ki.

- Hát kit látnak szemeim. Will, mondanám hogy hiányoztál, de nem szeretek hazudni.- mondtam, de nagyon féltem.

- Te még élsz? A picsába. De akkor ezt most orvosoljuk.- mondta majd rám szegezte a pisztolyát de ekkor meg éreztem a nyakamon Sebastian leheletét és én is rá emeltem a pisztolyom, annyira meg akartam húzni a ravaszt de azt akartam hogy bűnhődjen meg a tetteiért, és ekkor meg jelent Alexander és Logen, le verték majd be rakták a kocsiba, és elvittek haza a pincénkbe. Mi is elindultunk.

- Mért nem bíztál a tervemben?- kérdeztem meg tőle.

- Azért mert már egyszer majd nem meghaltál a terved miatt, és nem akarom hogy bajod essen, de hogy lehetsz ilyen önfejű hogy ki mentél simán le lőhetett volna.- ideges volt rám, amit meg értek.

- Ide figyelj volt fegyverem, lassan huszonhat leszek, nem egy éves, meg tudom védeni magam. Teljesen meg értem hogy a múltkori után aggódsz értem, de azt tudnod kell hogy nem vagyok hülye és simán ki tudom játszani ha kell le is lőttem volna. Majd szeretnék vele beszélni négy szemközt.- mondtam, de amikor meg hallotta az utolsó mondatom, bele vert a kormányba majd meg állt.

- Annyira, de annyira féltelek ettől az embertől, most is érted jött, és ha négyszem közt akarsz vele beszélni akkor rendben, nem tilthatok meg neked semmit mert úgy is meg csinálnád, csak kérlek vigyázz vele.- annyira szeretem.

- Köszönöm.- csókoltam meg. Amikor haza értünk pihentünk egy kicsit.

- Én most le megyek.- mondtam.

- Vigyázz magadra kérlek.- puszilt meg. Bólintottam majd le mentem a liftel.

- Fel mentek, kérlek. Meg tudom magam védeni.- mutattam fel a kést a kezembe.

The Mafia Boss Girl ( Szünetel)Where stories live. Discover now