Senki nem az akinek látszik.. /1 fejezet/

33 3 0
                                    

- Rendben Jessica, itt vannak az akták.- nyújtotta át az aktákat Williem, a volt testőröm.

- Köszi.- mondtam mosolyogva.

-És, mond csak Will, ez az ember lehet felelős az apám haláláért?

-Szerintünk igen, ő volt apád legnagyobb ellensége, és a halála előtt több fenyegetést is kapott, persze ismeretlenül. De a kézírás meg egyezik Sebastian egyik emberének a kézírásával.

- Szóval Sebastian.- mondtam, miközben a kanapém felé vettem az irányt és leültem. ez nem Sebastian aktái, csak az egyik emberé-é. Én már kis korom óta tudtam hogy apám Maffia vezér, és mindig azt mondta hogy majd én is az leszek, csak reméltem hogy nem ilyen tragikus módon. Dehát, kinek mi, nem igaz?

- Will, meg szervezted a találkozót?

- Igen Jessi, ötre vár téged.- nem mondom hogy könnyű maffia vezérnek lenni, de nagyon profi embereim vannak, így minden egyszerűbb. Will elintézte hogy Elizabeth Volkov ként találkozzak Sebastian egyik volt emberével. Bele kell férkőznöm a bizalmába hogy elmondjon mindent.

- Nem, Will, én nem Jessica vagyok hanem, Liz.- mondtam értetlenkedve. Mire felnevetett.

- Elnézést Jessi. Akarom mondani Elizabeth.- hajolt meg.

Három órával később...

- Will, ez elég Elizabeth-es? - mentem kis egy fehér kezes lábasban, ami elég elegáns volt, csak kár hogy nem fekete.

- Igen, Jessi.

- Rendi, akkor indulhatunk.- még mindig ő a egyik testőröm.

- Hát itt vagyunk.- nyitotta ki a Mercedesem ajtaját.

- Itt várlak.

- Nem, Will, felfog neki tűnni, szerinted mért kértem hogy pár házzal arébb szálljak ki? Menny egy utcával odébb, és majd oda sétálok ha végeztem, ha pedig baj lenne riasztanák.- van a telómban egy menesz riasztó, csak háromszor koppintanom kell a képernyőn és a fiúk már itt is vannak értem.

- Rendben Jess, óvatosan.-mondta, majd vissza ült a kocsiba és elment. Beérve a kávézóba, nem kellett sokáig keresnem az emberünket mert tele volt tetoválva a három ajtós szekrény.

-Jó napot, elnézést, maga Mr. Logen?- kérdeztem, de biztos voltam benne hogy ő az.

- Igen Miss. Volkov, kérem foglaljon helyet.- ő nem fog sok mindent tudni, de az alapokat igen.

- Elizabeth, kérem.- mosolyogtam rá kedvesen.

- Rendben Liz, mit szeretne tudni?- tért a lényegre. Nagyon jól tudta mert Will elmondta neki hogy mért akarok vele találkozni, ő maga lépett ki és árulta el Sebastiant. Nem lehet valami megbízható, ezért is vagyok Elizabeth Volkov.

- Mondja csak Logen, volt olyan maffia vezér akit Sebastian utált? Netán ellenségek voltak?- tértem én is a lényegre.

- Igen volt egy pár.- nevetett, csak nem tudtam mért ilyen vicces ez.

- És neveket tudtál?

- Nem, én nem olyan embere voltam aki tudja mit mért kell csinálni, csak csinálta. Ha ilyen kérdéseid vannak, akkor sajnálom de nem én vagyok a te embered.- mondta póker arcal. Mint mondtam nem valami megbízható, de csak bólintottam.

- És akkor mégis ki az én emberem?

- Liz, mért nem kezded egyből a nagykutya közvetlen ismerőseivel akik mindent tudnak.- én ezen nagyon is meglepődtem mert nekem csak az embereim meg az anyám tud a maffiáról, és közvetlen ismerőseim sejteni se sejtik, ők csak annyit tudnak hogy nyomozó vagyok, egy kisvárosban. Nagyon fura nekem ez a Sebastian.

- Mint például?- próbáltam a legtöbbet kiszedni belőle ha már itt vagyok.

- Ex barátnő, majd lassan de mégis gyorsan az apja, majd az anyja. Liz férkőzzön úgy a bizalmukba ahogy csak tud, és amikor megtud mindent, pusztítsa el őket. De nekem most mennem kell.- majd elindult engem ott hagyva.

- Én melletted állok.- fordult vissza, majd eltűnt. Ez nem is lesz olyan egyszerű, de én nem ismerek lehetetlent. Felhívtam Willt.

-Na, minden rendben? Indulhatok?.- Szólt bele.

The Mafia Boss Girl ( Szünetel)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon