Yazardan
Sunghoon biricik kardeşi Jay için gözyaşları döküyordu. Jay'in zar zor duyulan sesinden sonra daha da ağlamaya başladı. Heeseung da geldi Sunghoon'un yanına. Sunghoon hıçkırıklarının arasında konuştu, tükürürcesine.
"Sizden nefret ediyorum! Hepinizden! Kardeşimi yaomadığı birşey için suçladınız! Sesimi bile çıkarmadım. A-ama bu yaptığınız! Sizden nefret ediyorum! Asıl siz ölmelisiniz. Ona birşey olursa ö-ölümünüz benim elimden piçler!"
Boğazı yırtılırcasına bağırdı, konuştu. Heeseung tam Jay'i kucaklıyacaktı ki tekrar konuştu Sunghoon.
"Dokunma ona."
"N-neden?"
"Senin yüzünden bu halde. Sendende nefret ediyorum. En çok senden ve o pislik sevgilindne nefret ediyorum. Bana da kardeşime de dokunma!"
Heeseung gözyaşları ile geri çekildi. Sunghoon ağlarken Jay'i kucağına aldı ve revire götürdü. Ardından da ambulans geldi. Sunghoon koşarak geldi sınıfa. Herkes ona baktı.
"Önünüze dönün pislikler!"
Kendi çantası ve biricik kardeşinin çantasını aldı. Gözleri kardeşinin sırasındaki yazılara takıldı. Birkaçını okudu. Sinirle sırayı yere itti sıra büyük bir gürültüyle yere düştü. Sonra Jake'e döndü.
"Senden şikayetçi olucağım. Kardeşime birşey olsun snei doğduğuna pişman ederim. Anladın mı!?"
Ve Jake'in diyeceğini bile dinlemeden arkasını dönüp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm not killer #heejay
FanfictionBen katil değilim. Katil olmadığına kendini herkese inandırmaya çalışan Jay, ona iftira atanlar. Ve biricik eski sevgilisi Heeseung.