Ölsem de inanmam listemin en üst sıralarındaki maddelerden biri Kang Aptal Taehyun'la yatmaktı.
Ve ben bunu yapmıştım.
Yarım yamalak da olsa hatırladığım gece yüzünden uyandıktan sonraki iki dakika kendimi boğup öldürmeye çalıştım ve elbette ki başarısız oldum.
En azından Taehyun'un yanında uyanmamıştım. Uyandığımda banyoda olması işime gelmişti. Yan yana uyanmak berbat olurdu muhtemelen.
İlacı içmeme rağmen yine de kızışmış olmam daha da berbattı ama. Madem işe yaramayacaktı Soobin ne diye bunları vermişti bana? Nasıl doktor olmuştu bu çocuk?
Banyodan gelen su sesi devam ederken yataktan çıktım. Yerdeki giysilerimi hızlıca alıp giymeye başladım. Taehyun çıkmadan burdan gitmeliydim.
Pantolonumu giydikten sonra gömleğimi giyip düğmeleri iliklemeye başlamıştım ki açılan kapı sesiyle resmen donakaldım. Taehyun banyodan çıkmış tam karşımda duruyordu.
"Kaçıyor musun?" Dedi. Normalde kullandığı alaycı sesiyle değil de ciddiyetle sorması garip gelmişti.
"Kaçmıyorum. " Tabii ki kaçıyorum.
"O zaman bu acele ne için?" Kollarını birbirine bağlayıp baktı bana. Gözlerim kısaca vücudunu inceleyince dikkatimi toplamak için gömleğimin düğmelerini iliklemeye devam ettim.
"İki saat sonra uçağım var. Eve gidip hazırlanmam lazım." Düğmelerle işim bitince odaya bakıp ayakkabılarımı bulmaya çalıştım. "Al." Taehyun ayakkabılarımı ayağıyla bana itmişti. Tam bir odundu.
"Önce duş al istersen Beom. Feromon kokuyorsun da."
Anlamadığım için bir şey diyememiştim. "Yanından geçtiğin herkese bir alfayla yattım diyorsun yani." Ne dediğini anladığımda utancımdan gözlerimi kaçırdım telaşla.
Ama sonra bunun beni pek de etkilemeyecek bir şey olduğunu hatırladım.
Kimle ne yaptığımın hesabını verecek değildim sonuçta.Ayakkabılarımı giyip kapıya ilerledim. Taehyun'la daha fazla muhatap olmak istemiyordum.
"Biz... Konuşmayacak mıyız?" Biz mi? Ne zamandan beri biz diye bir şey vardı da benim haberim yoktu acaba? Bu çocuk kendi hayal dünyasında yaşamayı seviyordu cidden.
"Ne hakkında?" Dedim. Aptalı oynamayı seçmiştim.
"Bu olan şey hakkında. " Bir elim hala kapı kolundayken ona baktım. Açıkçası bu durum hakkında ne demem gerektiğini ben de bilmiyordum.
"Bak, seni zor durumda bıraktığım için özür dilerim. Ama bu şeyi unutsak daha iyi olacak."
Taehyun'un bir şey söylemesi için biraz beklesem de hiçbir şey söylemeyip sadece başını salladı.
"Yarışlarda görüşürüz." Dedim. Yani yaklaşık bir ay sonraya denk geliyordu bu.
"Görüşürüz Beomgyu."
Kapıyı açıp çıktım ama dışarı adımımı attığım gibi Taehyun'un ifadesi zihnimde canlanmıştı tekrar. Üzgün görünmüştü bir anda gözüme.
Gerçi Kang Taehyun'un üzülmesi mümkün müydü ki?
---
Geçiş bölümüüü 💃🏻✨️✨️
Beomgyu sen bekle bakalım bir ay sonra mı karşılaşacaksınız yoksa bu yazar Taehyun'u senin dibine ışınlayacak mı 🥰😘💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omega of formula
Fanfiction"Senin için her şeyimi harcayacağım Choi; yanımda kal, omegam ol." Beta olan tek Formula 1 sürücüsü Choi Beomgyu'nun aslında omega olduğu, en büyük rakibi ve ablasının eski sevgilisi olan Kang Taehyun tarafından anlaşılır. *Love Shuttle isimli webto...