*-*Stella Butler*-*
Nem valami tökéletes fotó tudom, de legalább rajta vagyok. Szóval igen, Stella a nevem, a motorok egészítenek ki teljesen. A könyvek nem állnak messze tőlem, sőt imádom őket, főleg, mikor kint az erdőben olvashatok. A házunk mellett van egy erdő meg egy szántóföld. Nagyon szép hely. Teli vagyok fiúkkal. Konkrét mindenhol. Az osztályomban csak 17-en vagyunk, abból 6 lány. Nagyon nincsenek barátaim. Egy barátnőm van, akiért bármit megtennék, de sajna másik suliba kezdett járni, de a kapcsolatunk szoros. A suliban van a báyjám régi osztálya, mivel Marcus is átment másik suliba. Az osztályával jó volt a kapcsolatom, amíg ott volt. Most már elhidegültünk. Náluk is csak fiúkkal haverkodtam. A lányok furának tartanak, de leszarom. Pár hónap múlva lesz a 18. szulinapom! Leteszem a motorjogsit, és mar most gyűjtők egy motorra. Az álom motorom a Kawasaki ninja 650 de az 500 és a 400 is jól néz ki.
*-*Zane Alexander*-*
Zane vagyok, bár ezt tudjátok. A motorok a mindenem. 19 évesen lett meg a jogsim, és jelenleg 21 vagyok. Sok barátom van, de a legjobb haverom 4 háznyira lakik tőlem. Apámmal élek, mivel anyámmal szakítottak. Van egy Yamaha YZF-r125-öm, és imádom. Marcus-al szoktunk az itteni szántóra menni motorozni. Egyszer szemtanúja voltam, ahogy a húga velünk akart jönni. Én nem bántam volna, de Marcus nem akarta. Félreértés ne essék, én mind a hármukat testvéremként szeretem. A lányok nagyon rám vannak kattanva, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy tetszik. Nem vagyok az a fajta aki csak végig megy egy lányon. Eddig nem volt kapcsolatom, ez igaz, de van egy lány aki nagyon tetszik. Clara.
*-*Marcus Butler*-*
Marcus a nevem, de ezt tudjátok asszem'. 3 éve motorozok, és van két kistesóm, abból a legkisebbik lány. A meglepetésemre, őt is érdeklik a motorok, de nem szeretném, hogy baja essen, ezért sosem viszem el motorozni. Donald inkább tanul. De sokat. Stella meg olvas, és néha még én sem tudom, hogy hol tartózkodik. Imádja a természetet. De akkor vissza rám. 22 vagyok és meg sosem volt barátnőm, de, mint Zane-re is, úgy rám is tapadnak a csajok. Van egy kiszemeltem, de őt pont nem érdeklem. Jó vagyok az egyetemen, de inkább bulizni járok.
*-*Donald Butler*-*
Hát nincs sok minden amit írhatnék. Van egy barátnőm, Nori ,és tiszta szívemből szeretem. Eddig nem hittem, hogy tudok romantikus lenni, de úgy tűnik van egy ilyen oldalam is. A testvéreimet nagyon érdekli a motorozás, de én inkább a jövőre készülök fel. Van egy álom egyetemem, és szeretnék bekerülni. 19 vagyok, de màr most nagy terveim vannak a jövőmmel kapcsolatban. Nori és én, már elterveztük hova akarunk költözni. Még egy kicsit messze van, de jobb előre gondolkodni. Nem vagyok a szavak embere, szóval én ezt itt lezárom.
*-*Madison Ross*-*
Madison a nevem, van egy kistesóm, aki történetesen utál engem. Stella a legjobb baránőm, de sajnos nagyon messze lakunk, és én már másik suliba járok. Nagyon hiányoznak a régi barátaim, de a jövőm fontosabb. Imádom a motorokat, de azért félek felülni rá. Stella-t is féltem. Nem akarom, hogy baja legyen.
Ezek lennének a szereplők! Folytatás érkezik holnap!✨❤️
YOU ARE READING
Motor(os)ba szeretni
RandomStella Butler egy nemigazán lányos lány. Imádja a motorokat, ami a fiúkkal való felnövés eredményezett. Az utcájukban csak fiúk vannak. Mindkét szomszédban, és pár házzal arrébb is. Az őket körülvevő utcákban is csak fiúk vannak. Ella nem is bánja...