Denizin dalgaları kıyıya vurup geri çekilirken, İsmail en son Barış'ı sarhoş olarak bulduğu sahilde bu sefer yanında sevdiceği ile adımlıyordu. Henüz sevgili olup olmadıkları kesin olmasa da ikisi de bu durumdan şikayetçi değillerdi, ama bu durum İsmail'in içini yiyordu.
Barış ise o öpücüğün kanıt olduğunu düşünerek rahatça adımlıyor, yanındaki papatyasının sevgilisi olduğunu biliyordu.
İsmail, yanındaki kıvırcık çocuğun yanından önüne geçerek arkasına bakmadan, önü Barış'a dönük bir şekilde yürümeye başladı.
"Ayy bizimkiler ne kaotik ama dimi ? Napıyorlardır acaba şimdi ?"
Barış gülerek kafasını salladı papatyasına
"Bitanem, sen istemedin mi kaçmak ? Bırak ne bok yerse yesin orospu çocukları ya."
İsmail Barış'ın agresifliğine gülerek kafasını salladı. Sonra iç çekerek önündeki çocuğa gülümsedi.
"İyisin dimi Barış? O gün çok korktum ben. Gerçekten sana bir şey olsa n'apar-"
"Bitirme o cümleyi sarı papatyam. Olmadı işte bir şey. Çok başıma geldi bu, alıştım ben."
İsmail yine de gergin olsa da kafasını sallamakla yetindi. Barış onun bu haline gülümseyerek ona yaklaştı ve yanağını okşadı.
"Sevgilim, güzelim, bitanem. Seni korkutmak istediğim son şeydi. Ama oldu bitti artık. Sen evdeki kaosu düşünüp neşelensene aşk bahçem."
İsmail ardı ardına gelen sevgi sözcükleri ile gülümserken ilk başta söylenileni yeni fark edip sırıttı.
"Sevgiliyiz dimi biz?"
Barış şaşkınca ona baktı birkaç saniye sonra gülerek kafasını salladı. Yaklaşıp yanağına bir öpücük bırakıp güldü.
"Öyleyiz."
İsmail utanarak arkasını döndü Barış'a. İleride gördüğü seyyar satıcı ile güldü ve Barış'a haber bile vermeden koşmaya başladı.
"Son gelen pamuk şekerleri öder sevgilim!"
Barış birkaç saniye şaşkınca baksa da kafasını iki yana salladı. Gülerek koşmaya başladı. Aslında ne olursa olsun İsmail'i yakalayabileceğini ikisi de biliyordu ama Barış yavaş koştu.
İsmail satıcıdan şekerleri almış, Barış da koşarak yanına gelip parayı uzatmıştı. Sarışın çocuk gülerek şekerin birini sevgilisine uzatırken Barış da onun elindeki paketi alıp avucuna küçük bir öpücük bırakmıştı.
"İdeolojilerimizin bizi bu noktaya getireceğini bilseydim çoktan ayaklanma çıkarmıştım papatyam."
İsmail gülerek şekerden biraz ısırdı ve kafasını salladı. Çok salaklardı ama çok tatlılardı...
***
Benim ilk göz ağrı BAISM ficim <3 Okuduğunuz için teşekkür eder, yeni ficlerde görüşmeyi dilerim <33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayla Çiçeğim I BAISM
FanfictionYavru kurt Semih'in Kenan'ı bir kez daha dövmesi ile İsmail'in sabrı taşmaya başlamıştı ve tabii ki soluğu yine Barış'ın mesaj kutusunda almıştı...