Hadi ama geç kalamazsın Ahu.Alarm sesini duymamışım.Saat 07.00 da uyanmam gerekirken 08.25 de uyanmışım.Aklıma ilk olarak Ayaz geldi.Mesaj atmıştım dün gece ama geri dönmedi.Artık onun için endişelenmeye başlamıştım.Bu düşünceleri bir kenara bırakıp hemen yazdım.
Ahu:
Ahu: Günaydın.Ayaz bey.Ahu:Anlaşıldı sen yine cevap vermeyeceksin.
Allah'ım görüldü bile atmıyo sinir krizleri geçircem.Derken mesaj geldi.Kesin ayaz'dan heyecanla baktım ve evet iki gündür beklediğim o an.
Ayaz:
Ayaz:Bu fotoğrafın bir açıklaması var mı?
Lan bu bunu nasıl gördü?Hay ben senin sikiyim Aras lan ben senin o fotoğrafı attığın parmağı götüne sokiyim.
Ahu:Iı...şey Aras benim ex.
Ayaz:Nasıl tanıdın yüzü görünmeyen iti.
Ahu:Aynı fotoğraf bendede var ondan.Bak şimdi olan biten her şeyi anlatıcam.
Ayaz:Dinliyorum Ahu hanım.
Ahu:Bak şimdi biz yani Ece ve ben bir mekana gittik.Dans falan ediyoruz.Sonra işe yanıma geldi beni beğenmiş götüm.Neyse sonra işte Instagramımı verdim konuştuk falan sonra sevgili olduk.Bu fotoğrafta benim lansman vardı o zaman çekilmiştik.Bana takıntılı vallahi ben takıntılı değilim ama sen haricinde.
Ayaz:Tamam affettim.
Ahu:Ne dememi bekliyorsun acaba teşekkürler efendim dememi mi beklion.
Ayaz:O fotoğrafın sende ne işi var?
Ahu:Sildim şimdi.Ayrıca sen beni mi kıskandın?
Ayaz:Evet.
Ahu:Sen niye kaç gündür yazmıyorsun?
Ayaz:Bu fotoğraf yüzünden.
Ahu:Tamam neyse ben işe kaçarotti bb.💋
Ayaz:Bb.
Of geç kaldım diyip hâlâ yazışmam.Kombinimi yapıp makyaj masasına oturdum ve Ece aradı akşam buluşalım dedi ben de tamam dedim yani akşam bende.Kızlar gecesi online.