1.4

3.4K 67 6
                                    

Abim uyanmayınca bende kahve almak için cafeye inecektim.Ateşim düşmüyordu.
Çok halsiz ve her an bayılacak gibiydim.
Hemen üstümü değiştirdim.Sağolsun abim bana kıyafet getirmiş.Yani bir işe
yaradı.Tamam neyse kıyafetimi değiştirdikten sonra hemşire geldi.Serumu çıkarttı sonra takcakmış.Vallahi benim işime gelir.Yavaş adımlarla ilerledim.Bir anda gözlerim karardı.Neyseki biyere tutundum.Karartım geçtikten sonra yürümeye devam ettim.Başım dönüyordu.Koridorun sonundan döndüm ve bi varlık gördüm.1.90 boylarında ,geniş omuzlu,beyaz tenli özelliklere sahip kişi.Yani Ayaz Kara.Off ben bu yakışıklılığa ölürüm.Gözlerim yine karardı.Bu sefer beni tutan biri vardı.En son buz gibi bir ten hissettim tenimde.Sonrası yoktu.Gözlerimi açtığımda karşımda o vardı.Bi odadaydım.Yani hastane odası.Çok gergindim.
Abim neredeydi.Allah' ım ölüyorum burda o hala bilmem kaçıncı siktiğimin rüyasında.Bu düşünceleri bir kenara koyup onun sesiyle kendime geldim.

"Hanım efendi iyi misiniz?"
Yakında karın diyeceksin.
"İyiyim"
Deyip sustum.Hemen kendi telefonumdan abimi aradım.''abi neredesin acaba.kardeşin burda ölüyo sen hala uyuyon.'' dedim."lan ben kaç saattir seni arıyorum." Dedi."Abi 139 numaralı odaya gel" gergin olsam da oda numarısını sorup cevap almıştım.Tam olarak 5 dakikaya burda olmuştu.Doktor geldi ve artık hastaneden çıkabileceğimizi söyledi.Ateşim düşmüş ve kendimi çok enerjik hissediyordum.Zaten ben hasta olduğumda modumu hep yüksek tutarım.Eve geldik ve kendimi hemen serin sulara bıraktım.Saat 19.40 dı.Acaba dışarı mı çıksam yoksa sigara alkol mü yapsam.Belki ikisi aynı anda olabilir ama bugün tek gideceğim.Hemen hazırlandım.Tabi beyefendiye de fotoğraf attım.

Ahu:

Ahu:Ben gidiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahu:Ben gidiyorum.

Ayaz:Lan bu ne.

Ahu:Ne ne

Ayaz:Kumaş parçası

Ahu:Gayet mükemmel.

Ayaz:Biraz daha açsaydın.O yetmemiş.

Ahu:Aslında haklısın.Biraz daha açayım.

Ayaz:Saçmalama.

Ahu:Şaka şaka.

Ahu:Ayrıca illaki bu elbiseyi cinsel ilişki yaşadığın kadınlarda görmüşsün dür.

Ayaz:Sen onlardan mısın?

Ahu:Hayır ama kaslı erkeklere bayılıyorum.

Ahu:Özellikle baklavalı olanlara.

Ayaz:Onların hepsi bende var.

Ahu:Bişey sorcam dün seninle beraber yatan eskortun adı neydi he dur şimdi hatırladım.İlayda sönmez yarın helvasını yersin.Yani gönderirim.

'tabiki öldürmem,şehrini değiştirtirim.'

Ayaz:Saçmalama.

Ahu:Neyse beni tutma.Ben gidiyorum.

Ayaz:Nereye.

Ahu:Bara gelcen mi?

Ayaz:Evet.

Ahu:Bide bugün neden hastanedeydin?

Ayaz:Duru için.

Ahu: Duru...hee kardeşin.Şey kolunu kırmıştı demi.

Ayaz:Oha sen bildiğin beni takip ediyorsun.

Ahu:Of yeni mi anladın.Gidiyom ben görüşürüz.

Ayaz:Görüşürüz.

Telefonu kapatıp çantamı aldım ve evde çıktım.Arabamın önüne geldim ve araba sesi geldi.Bu abimin arabasıydı.Geleceğini söylememişti.

"Abi"
"Efendim abicim"
"Noldu"
"Kafam esti geldim"
"Sen nereye"
"Bara.Madem geldin sende benimle gel."
"Hiç hayır diyemem."
"Tamam benim arabayla gidelim.Atla"
"Bu seferlik öyle olsun."
"Abi bugün kameramanım sensin"
"Ona da tamam"
Geldik ve arabadan indik.Hemen içeri geçtik ve bir masaya oturduk.Sonra barmen den kokteyl istedik yanında sigara mis.Sigaramı bitirdim ve dans etmeye kalktık.Karşımda duran kişi ayaklarını rahat bir şekilde açmış ve yanında iki tane adam vardı hepsi siyah giyinmişti.Beni görmemesi gerekiyordu çünkü elbisenin fotoğrafını attım.Sonra abimle eve gittik.Bu adam niye sürekli karşıma çıkıyor.Beni yakalarsa ben bittim.Sadece bir tane kokteyl içtim ve onun dışında hiçbir şey içmedim.Abimi kendi evine bıraktım.Bende kendi evime geldim.

Mesaj | Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin