1.8

2.8K 57 0
                                    

Kapı çaldı.
"Gel."
"Merhaba güzellik."
"Umarım bölmüyorumdur."
"Bölüyorsun."
Ayaz öyle deyince adam odadan çıktı.Girmesi hataydı zaten.
"Şimdi beni dinle Ahu o adamı öldürmemi istemiyorsan odada oturacaksın."
"Tamam"
Ve odadan çıktı.Bende üzerime spor birşeyler giyip yürüyüşe gidecektim.Daha doğrusu rahat birşeyler giyecektim.Sonuçta beni görmeyecekler.Yani çıkabilirim.

Yani çıkabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunu giydim.Sonra aşağıya indim ve bütün gözler benim üzerimdeydi.Ayaz yanıma geldi beni mutfağa çekti.

"Bu kıyafet ne"
"Yürüyüşe gidiyorum."
"Gözükme demedin mi?bende senin dediğini uyguluyorum"
"Gidemezsin"
" Buna sen mi karar veriyorsun?"
"Evet."
"Bak beni zorla kaçırdığın yetmezmiş gibi bide kıyafetlerime karışıyor."
"Bak yanına koruma alacaksın"
"Zorunda mıyım?"
"O zaman evde kalıyorsun"
"Görcez "
Deyip gittim.Ben köle değilim.Kendimi ezdirmem.Kapıdan çıktım.Arkamdan Berk geldi.
"Ben de gelebilir miyim"
" Tabiki"
"Nereye "
"Yürüyüşe"
"Tamam."
"Nasılsın"
"İyi sen "
"İyi"
"Çok güzelsin"
Lan bu sarhoş.Bide bana yavşıyo.Burda niye kamera var.Daha doğrusu kameralar var.Kolumdan tuttu beni kendine çekti.
"Bırak"
"Hoşt köpek "
"İmdaaaaaat"
Niye kimse duymuyor.Fırsat bulup boynumu öpmeye başladı.Erkekliğine tekme atıp koşmaya başladım.Eve geldiğimde kapıyı açıp odama girdim.Ayaz bana bakıyordu.Odanın kapısını kilitledim ve banyoya geçtim elimi falan yılayacaktım.Aynaya baktım.Boynum morarmıştı.Ağlamaya başladım.Ayaz bunu görse öldürür.Duşa girdim.Ağlaya ağlaya.Sonra duştan çıkıp dolabın önüne geçip kıyafet aldım.
Daha kıyafetlerimi giyimedim üzerimde sadece bornoz vardı.Sonra kapı çaldı.

"Ahu"
"Efendim"
"Kapıyı aç"
"Hayır"
"Neyin var"
"Yok birşey"
Sonra kapı kırıldı.
"Offf bu ne "
"Ayaz kapat gözlerini"
"Ay sanki hiç görmedik."
"Anılar"
"Sen yürüyüşete değil miydin"
"Evet"
"Kim vardı yanında"
"Kimse"
"Tektin yani"
Ayaz odadan çıktı.Beni yine ağlama krizleri tuttu.Off.Ya olayı öğrenirse.Bunu unutmaya çalışıp kıyafetlerimi giydim.sadece iç çamaşırı ve üzerime bir tane gömlek atıp yatağa geçtim.



Mesaj | Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin