Jungkookun bana verdiği işi halletmeye gelmiştim.Tabi gelmeden önce onların binlerce kez dikkatli olmamı söylemesi ve bana başka görev vermeye çalışmaları gibi olayları atlattım.
Bu adamı kendi ellerimle öldürmek istiyorum. Onun işi uzun sürdü.
Yanıma yardıma gelen korumalardan birkaçına ellerimle saklanarak ileri gitmesini söyledim.
İkisi ilerledi sonra arkamdaki ikiside
Gösterdiğim yere gitti.Gizlice baktım.
David oradaydı.
Süpriz yapma zamanı
Adamlara gitmesini işaret ettim ve bende saklandığım yerden çıktım.
Ben onun adamlarından birkaçını vurduktan sonra david bana ateş etmeye başlayınca tekrar birşeyin arkasına geçtim. Arada çıkıp ben de david e ateş ediyordum ama o da saklandığı için isabet etmiyordu.
Silah sesleri kesilince kafamı kaldırdım ve baktım. Birtek benim adamlarımdan bir tanesi kalmıştı ama o da omzundan yaralanmıştı.
O da birşeyin arkasına geçti.
Benim adamlarımdan kalan o son adam telefonunu çıkardı.
K: efendim destek-
David yerinden çıkıp onu vurdu. Bende ona ateş ettim ama yerinde durmadığı için kıl payı kurtuluyordu.
Yoongi: hay sikeyim!
Tekrar saklandım.
Yoongi: Anlaşılan tek kaldık doktor.
David: hala doktor diye seslenmekten bıkmadınmı lan sen!
Yerimden çıktım ve ona silah doğrulttum ama o da bana aynı anda öyle yaptı.
Yoongi: niye eski seni hatırlamayı sevmiyormusun?
David: peki sen eski benin sana neler yaptığını hatırlıyormusun? Acı içinde kıvrandığını görmek benim için bi zevkti.
Yoongi: iyilik için kullanman gereken şeyleri tersine kullanan sendin. Ve hatırlatırımki geçen sefer seni öldürecek olan bendim, hala nasıl kurtulduğunu anlayamasamda.
David: senin hayatın iyilik yapmakla geçmiş gibi konuşuyorsun.
Yoongi: enazından kötüye kullanacağım şeyleri iyi kullanacağım diye kandırarak öğrenmedim.
Konuyu değiştirdi.
David: bunlar jungkookun adamları. O güzel arkadaşlarına İhanet ettin demek.
Yoongi: bu iş senin daha yüksekte olmak için abini öldürmene benzemez.
Sen İhanetçi olabilirsin ama ben hiçbirzaman onlara İhanet etmedim.David: suçlarımı yüzüme vurmak hoşuna gidiyor değilmi
Yoongi: hemde nasıl
Aniden ona ateş ettiğim sırada hızlı bir şekilde kaçtı.
Arkamda hissettiğim biri ile hemen arkama döndüm.
David: sakin öldürme!
Ben ateş edemeden silahı serçe kafama geçirmesi ile sendeledim. Kafamı tuttum.
Gözüm bulanıklaşsa bile adam elimdeki silaha uzanınca ona ateş ettim.
Geri hemen silahı David e döndürdüm.
Yoongi: o kadar kolay bayılacağımımı zannediyorsun gerçekten
Gözlerimi açıp kapayıp bulanıklığın geçmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝐶𝑎𝑠𝑢𝑠𝑢𝑚 ~𝘵𝘢𝘦𝘨𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 BxBxb - Yoongi-Taehyung- jungkook
FanfictionYoongi çalıştığı kişiler için casusluk yapacak, bi suç örgütünün yaptığı işleri bozacaktı ... . . . . . .[TAMAMLANDI] -smut vardır -eşcinsel -Rahatsız olacaklar okumasın