Dün düşünürken uyuya kalmışım şimdi uyandım ve sabah erken saatlerde gibiydi. Bedenim düne göre biraz daha iyiydi ama hala kalkamıyorum, ne yapacağım?
Kendimi iyice zorladım kollarımdan da destek alarak kendimi ittirerek doğrultmaya çalıştım ve başardım.
Keşke şuan daha iyi durumda olsam hiçkimse yokken amacıma ulaşabilirdim. Bunu bianönce bitirmek istiyorum. Yapamadığım her dakika daha çok ruhumu kaplayan bi karanlık var. Keşke biraz camı açıp nefes alabilsem. Kapıya sesler gelmesi ile oraya döndüm. Kapının kulpu yavaşça aşağı indi kapı açıldı içeri jungkook girdi ama bana bakmadan içeri girdi ve yine kapıyı yavaşça kapattı, ne yaptığını anlayamadığım için kaşlarımı çattım. Kapıyı kapatınca bana döndü ve dönünce beni görmesi ile olduğu yerde kaldı.
Jungkook:çok özür dilerim ses yapmamaya çalıştım ama yinede uyandırdım-
Yoongi: zaten uyanmıştım senden dolayı uyanmadım.
Jungkook: oh tamam. Sen Nasıl doğruldun?
Yoongi: zor oldu ama kalktım işte. Korkma yataktan falan atlayıp ölmem.
Göz devirdim. Yanıma geldi ve önüme oturdu.
Ona bakmadım pencereden dışarı baktım. Yaralı olmayan elimi eline aldı ve öptü.
Jungkook: iyi hissediyormusun?
Hayır,İçimde birşeyler kopuyor, çok yanım yanıyor.
Yoongi: biraz camı açarmısın?
Jungkook: soruma cevap verdiğinde bahçeye bile çıkarırım.
Yoongi: başım ağrıyor biraz sadece.
Jungkook: fiziksel olarak değil-
Yoongi: iyi. İyi hissediyorum.
Söylerken sesimin titrememesi için bile büyük çaba sarfettim.
Yoongi: ama belliki sen hissetmiyorsun
Jungkook: onu nereden çıkardın?
Yoongi: gözlerin çok uykulu ve yorgun bakıyor. Bu saate kadar Uyumadınmı sen?
Jungkook: yani.. uyku tutmadı sadece
Yoongi: peki odaya niye geldin?
Jungkook: uyandınmı diye bakıyordum.
Yoongi: tamam hadi bahçeye çıkalım.
Jungkook: tamam
Beni yan şekilde kucağına aldı ve kaldırdı.
Kucağında olmaktan nefret ediyorum ama başka çarem yok. Aşağı indik ve beni bahçeye çıkardı.
Yoongi: beni ilerde biryerde çimenlere bırak.
Oturaklardan birine oturursam oda yanıma otururdu ama böyle benden biraz uzak olur belki.
Beni yavaşça yere bıraktı ve oda arkaya gidip oturdu.
Nasıl yapabilirim? Bukadar zor hareket ediyorken zor.
~~~~~~~~~~~~~~~
Bahçede otururken taehyung geldi ve yanıma oturdu. Elini elimin üzerine koydu.
Tae: iyimisin yoongi
Hm hm diyerek geçiştirdim.
Tae: yoongi bana bakarmısın?
Ona döndüm.
Tae: gerçekten iyi hissettiğine emin misin? Senin için yapabileceğimiz birşey varmı?
Sorma bana iyi olup olmadığımı özelliklede sen o bakışlarla sorma
Yutkundum. Ağzımdan tek kelime çıkartamadım.
Elini kafama koydu ve okşadı.
Tae:hm?
Zorlukla konuştum
Yoongi: bu sizin ilgi alanınız dışında.
Tae: hayır hatta en ilgilendiğimiz konu-
Yoongi: yine aynı şeyleri dinlemek istemiyorum, lütfen sus.
İç çekti ve saçlarımı okşamaya devam etti.
(Bukadardı)
Buda hoşuma gitti koyim buraya
👋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝐶𝑎𝑠𝑢𝑠𝑢𝑚 ~𝘵𝘢𝘦𝘨𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 BxBxb - Yoongi-Taehyung- jungkook
FanficYoongi çalıştığı kişiler için casusluk yapacak, bi suç örgütünün yaptığı işleri bozacaktı ... . . . . . .[TAMAMLANDI] -smut vardır -eşcinsel -Rahatsız olacaklar okumasın