Kalktım ve merdivenlere gittim. Oradanda çıkıp kaldığım odaya.
Odaya girdim ve kapıyı kapattım. Yatağa geçtim ve yavaşça oturdum.
Zaten acıyordu zorlayınca daha çok acıdı.
Kendimi arkaya attım,uzandım.
Jungkook gerçekten çok sinir edici biri.
Geçmişi unut derken? Neyden bahsediyor bu adam ya? Onca olan şeyden sonra " geçmişi silmeyi neden denemiyorsun yoongi?" Hah! Bu adam ne yapmamı bekliyor benden? Boynuna atlamamı falanmı?! Onun boynuna atlayacaksam bu kesinlikle sadece onu boğmak için olurdu!Ben bunlarla ne yapacağım?! Bu işin sonu yok..
××××××××××
İnsanlar için kendini feda etmemeyi ne zaman öğreneceksin yoongi?
××××××××××××Kafamda jimin in dediğini hep düşünüyorum. Ben gitmek istesem jungkook gerçekten onlara birşey yapabilirmi? Ben kabul etmemelimiydim?
Ah hayır, onlar normal insanlar değil sevdiklerim.. ailem.. yapamazsın yoongi.. yapamazsın acımasız olabilir yada görünebilirsin ama her acımasız insanın bile bi ince noktası vardır, yapamazsın.
Hepsini özledim, minho ve jiminin atışmalarını bile. Gülümsedim.
Güzel zamanlardı ve tekrar yaşanamayacak zamanlar.
Jungkookun onların peşine düşmesi onlara sorun yaratması hepsi Benim yüzümden, eğer ben onlarla geçmişte karşılaşmamış olsaydım hiçbirşey olmayacaktı. Aralarında benim gibi biri olmasaydı hiçbiri yaşanmayacaktı. Her türlü işler kötüye gidecekti. Jungkook beni tekrar bulmasaydı ekip dağılacaktı. Ama ozaman enazından yine onlarla buluşmak istediğimizde yapabilirdik. Belkide en iyisi budur onlar dağılmadı ve beraberler sadece aralarından biri eksildi.. Ben.
Onlar bir kişiyi kaybetti ama ben hepsini kaybettim..Jungkookun bakış açısından:
Tae: hadi ama sende yoongi gibi yememezlik yapma.
Jungkook: yiyesim yok.
Zaten tabağımla oynuyordum.Çatal kaşığı bıraktım ve arkama yaslandım.
Jungkook: keşke ona onu gerçekten sevdiğimizi inandırmanın bi yolu olsaydı.
Tae: senin sevgi dilin çok farklı jungkook. Buyüzden seni hemen anlayamaz.
Jungkook: ...
Tae: fazla sabırsızsın, endişelenme herşey yoluna girecek.
Jungkook: umarım.
Yoongi nin bakış açısından:
Düşüncelerimden ayrılıp doğruldum. Karşımdaki aynadan boynum gözüme çarptı yavaşça ayağa kalktım ve aynaya doğru adımladım. Yaklaştıkça boynumun nekadar kötü halde olduğunu gördüm. Tişörtü biraz omzuma doğru çekip baktım.
(Boynu temsili )
Ne hale gelmiş böyle?! Vampir mi ne!?
Bi kanımı emmediği kalmış!Bedenim daha tam olarak yapmadan böyleyse yaptıktan sonra ne halde olurum bilmiyorum. Gerçekten o anı hatırlayınca.. iğrenç ve tuhaf.. fazlasıyla değişik bir his nasıl tarif edilir bilmiyorum.
Kapının açılması ile tişörtü eski haline getirip kapıya baktım jungkookdu.
Yanıma geldi ve önümde durdu. Boynuma bakıp benim yaptığım gibi tişörtü biraz çekti. Biraz baktıktan sonra boynuma eğildi. Yine canımı acıtacak diye kendimi sıktım ama sadece öpüp çekilmesi ile rahatladım.
Jungkook: bize ait izler olmasını seviyorum.
Elini omzuma doğru gezdirdi, gezdirirkende konuştu.
Jungkook: seninle yapmak istiyorum, ama bugün değil.. Yarın için güzel dinlen.
Bu adamın istekleri hiç bitmeyecek mi
Boynuma bir öpücük daha bıraktıktan sonra çekildi, gidip odadan çıktı.
Ne ara tuttuğumu bilmediğim nefesimi verdim.
Yatağa doğru gittim ve yattım.
Yarın sabaha ölüm çıksa güzel olur.
...
.
○
○
○
○( yarın yoongi ye kolay gele.
yoongi yi nasıl bilirdiniz?)( 👋)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝐶𝑎𝑠𝑢𝑠𝑢𝑚 ~𝘵𝘢𝘦𝘨𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 BxBxb - Yoongi-Taehyung- jungkook
FanficYoongi çalıştığı kişiler için casusluk yapacak, bi suç örgütünün yaptığı işleri bozacaktı ... . . . . . .[TAMAMLANDI] -smut vardır -eşcinsel -Rahatsız olacaklar okumasın