Zehirli ağaç...
Devam
Bornozu çıkardım, arkamı döndüm ve
Yatağa gidip bornozu koydum.
Jungkook la hiç göz teması kurmadan arkamı geri döndüm.Dolaba gittim ve üstüme giymek için birşey aradım.
Ne ara arkama geldiğini anlamadığım jungkookun arkadan belime sarılmasıyla irkildim. hareketsiz kaldım.
Kulağıma eğildi ve konuştu.
Jungkook: alışsan iyi edersin yoongi. Ne Olursa olsun sen artık bizimsin.
Yoongi: tamam.. tamam çekilirmisin üstümü giyeyim.
Bu seferde boynuma yaklaştı ve öpüp çekildi. Odadan çıktı.
Tuttuğum nefesimi verdim.
Gerçekten bu adamın bu tuhaf hareketleri miğdemi bulandırıyor.
Dolaptan beyaz bi tişört giydim.
Sürekli bacaklarım yoruluyor.
Yatağa oturdum.Bu adam hep böyle şeyler söyleyecekmi
, buradayım işte kaçmıyorum kaçamam niye söyleyip duruyorsun? Buradaki geleceğimi düşünmek istemiyorum.Aklıma jimin'in söylediği söz geldi.
××××××××××
İnsanlar için kendini feda etmemeyi nezaman öğreneceksin yoongi?
××××××××××××Onları birdaha hiç göremeyecekmiyim yani? Ozaman onlar benim için ölmüş olmazmı? Hayır, hayır onlar benim için ölmuş olabilir ama onlar orada ve mutlu yaşayacaklar. Ardan birkaç saat geçecek, birkaç gün, birkaç hafta, birkaç ay ve sonra beni unutacaklar ama ben, beni unutmuş insanlar için hep kendimi harcıyor olacağım..
Ama.. onlar iyi olacak öyle değilmi? Onlar ölürse bunun vicdan azabı ile yaşayamam. Bu yanlışmı?
×××××××××
İnsanlar için kendini feda etmemeyi ne zaman öğreneceksin yoongi?
×××××××××××Boşver gitsin yoongi, belkide fazla abartıyorsundur, onlar iyi olacak bunu unutma nekadar kötü olabilir ? Burada değilsin , ruhun burada değil başka biryerde olduğunu hayal et.. sürekli..
Burada olduğun sürece..Ağlama! asla! bu sen değilsin geçecek. Uyu sadece biraz uyu.
Yatağın ortasına doğru gittim ve yan dönüp uzandım. Cenin pozisyonuna geçtim ve gözlerimi kapattım. Geçecek..
Tae nin bakış açısından:
Aşçı yemekleri yapıp çıktı. Jungkook da bana yoongi yi çağırmamı söylediği için onun odasına doğru gidiyordum. Merdivenlerden çıkınca kapısına yaklaştım. Kapıyı açtım, açınca yatakta yatan yoongi yi gördüm.
Uyuyormuydu? Yanına yatağa oturdum ve kafamı diğer tarafa uzatıp yüzüne baktım. Uyuyordu.Elimi kafasına götürdüm ve hafifçe saçıyla oynadım. Sonra kafasını okşadım. Hemen sıçradı ve doğruldu.
Bana baktı.
Tae: özür dilerim korkuttun galiba.
Yoongi: sorun değil.
Gözlerini yere dikti.
Tae: jungkook yemeğe çağırıyor.
Yoongi: yemek mi?
Tae: evet neyine şaşırdın?
Yoongi nin bakış açısından:
Şakamı yapıyordu? Zaten miğdem bulanıyor!
Yoongi: ben yemesem? Lütfen gerçekten yiyebilecek durumda değilim.
Tae: jungkook un bunu kabul edeceğini düşünüyormusun? Ben düşünmüyorum. hadi gel .
Ayağa kalktı ve birkaç adım atıp bana baktı.
Birde ona söylerim umarım kabul eder!
Ayağa kalktım ve onu takip ettim mutfağa girince masada bizi bekleyen jungkook u gördüm.
tae gitti ve jungkook un karşısına oturdu. Jungkooka yaklaştım.
Yoongi: ben yemesem? Gerçekten yiyebileceğimi sanmıyorum.
Jungkook: nedenmiş o?
Pislik adam. Sanane, yesem sana ne yemesem sana ne?
Yoongi: yemek istemiyorum.
Jungkook: hayır. Otur. Masada fazlasıyla yiyecek var zaten ama istediğin başka birşeyde varsa-
Yoongi: hayır.
Sandalyeyi sinirle çekip oturdum.
Aklıma bir fikir geldi.
Yoongi: adamların şu videoyu atmadımı? Onu göster.
Jungkook: birincisi, benimle emir verir gibi konuşma. ikincisi yemeğini yedikten sonra gösteririm.
Yoongi: göster yoksa yemem.
Gülümsedi.
Jungkook: benimle inatlaşma yoongi, zararlı sen çıkarsın.
Sustum.
İkiside yemeğini yemeye başladı.
Ben ise tabağımla bakışıyordum. Yersem gerçekten kusarım. Hayatımda bir insan daha onun gibi miğdemi bulandırmıştı oda babam olacak o adam.Tamam sadece çok az zorladıkları için yiyeceğim.
Çatalı ağzıma doğru götürdüm ve alıp çiğnemeye başladım. Her geçen saniye daha çok miğdem bulandı. Çatalı bıraktım ve hemen masadan kalkıp hızla merdivenlerden çıktım. ikiside arkamdan seslendi ama umursamadım. Odama, oradanda banyoya gittim. Kapıyı kitledim.
Ben onlara yemeyeyim demiştim!
Tamam sakin olmaz. Derin derin nefes aldım.
İkisi kapıma gelmişti. Sesleniyorlardı.
Jungkook: yoongi iyimisin? Kapıyı aç.
Tae: yoongi kapıyı aç.
Elimle kendime biraz hava yaptım.
Geçti tamam geçti..Jungkook: yoongi son kez söylüyorum kapıyı aç!
Bir kez daha derin nefes aldım ve arkamı dönüp kapıyı açtım.
( 👋)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝐶𝑎𝑠𝑢𝑠𝑢𝑚 ~𝘵𝘢𝘦𝘨𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 BxBxb - Yoongi-Taehyung- jungkook
FanficYoongi çalıştığı kişiler için casusluk yapacak, bi suç örgütünün yaptığı işleri bozacaktı ... . . . . . .[TAMAMLANDI] -smut vardır -eşcinsel -Rahatsız olacaklar okumasın