(Bu şarkıya taktım sözleri flanda çok uyumlu buluyorum bölümle. Bu bölüm icin kesinlikle dinleyinn!☆)
Devam
Bir kez daha derin nefes aldım ve arkamı dönüp kapıyı açtım.
Jungkook bana iyice yaklaştı ve elini yanağıma koydu. Endişeli görünüyordu.
jungkook: iyimisin neoldu?
Elini tuttum ve uzaklaştırdım.
Yoongi: sana yiyemeyeceğimi söylemiştim.
Ona hiç bakmadan konuştuktan sonra aralarından geçtim ve yatağa gidip oturdum.
Onlarda arkamdan geldi.
Tae önümde eğildi ve elimi tuttu.
Tae: iyimisin? Neden miğden bulanıyor? doktor çağırmamızı istermisin.
Yoongi: hayır abartmaya gerek yok sadece dinlenmek istiyorum. İyiyim.
Elimi çektim.
Tae: ozaman neden miğden bulanıyor?
Gidin, artık gerçekten gidin.
Yoongi: birşeyim yok dedim odadan çıkarsanız daha iyi olacağım.
Tae ayağa kalktı.
Jungkook çenemi tuttu ve ona bakmamı sağladı.
jungkook: her seferinde birşeyleri zorla yaptırmak istemiyorum. Cevap ver, neden yiyemiyorsun ona alerjin falanmı var? Yoksa başka birşey? Niye miğden bulanıyor?
Yoongi: senin yüzünden.
Jungkook kaşlarını kaldırdı.
jungkook: Hm?
Yoongi: senin yüzünden miģdem bulanıyor.
Çenemi bıraktı.
Jungkook: neden?
Yoongi: miğdemi bulandırıyorsun. Tamammı? Duymak istediğin bumuydu? Senden miğdem bulanıyor.
Jungkook bana nasıl bir duygu barındırdığını anlamadığım bi bakışla baktı. Bu öfke değildi mutsuzluk değildi. Daha çok hayal kırıklığı gibiydi ama sevgi dolu bi hayal kırıklığı.
Jungkook yüzüme yaklaştı ben ne yapıyor bu diye düşünürken o dudağımı bir kere öptü ve çekildi.
Odadan çıktı tae ve ben ona bakakaldık.O az önce beni öptü mü?
Söylediğim şeye karşılık olarak beni öptü mü?
Ayağa kalktım hızla jungkook un arkasından gittim ve hemen onun kolunu tuttum. Bana doğru döndü.
Tae de yanımıza geldi.Yoongi: ben özür dilerim.. yani.. öyle demek istememiştim!
Gülümsedi. Hayır! Hayır böyle gülilümeseme bu hayal kırıklığı dolu gülümseme, ruhuma pişmanlık acısı çektiriyor.
Jungkook: sorun değil, dinlen sen.
Tekrar arkasını döndü kolunu bırakmadım onu tekrar çektim. Bana döndü.
Yoongi: gerçekten üzgünüm böyle yapma.
Jungkook: söyledimya sorun değil. Zaten.. sonuçta bu normal değilmi?
Yazarın bakış açısından:
Yoongi ne yaptığını umursamadan parmak ucuna kalkıp jungkookun dudağına yapıştı. Birkaç saniye sonra geri çekildi. Jungkook gerçekten şaşırmıştı.
Yoongi: ö-özür dilerim. Affettinmi?
Jungkook ağzını açamadı. Hala olayın şokundaydı yoongi nin özür dilemesi, üstüne üstlük birde onu öpmesi beklediği en son şey bile değildi. Ağzını açtı ama yine birşey söyleyemeyip kapattı.
Yoongi onlarla yan yana olduğu süreçte
Kişiliğinin tam tersine olan şeyleri fazlasıyla yapıyordu.Normalde birilerinin kalbini kırmayı sevmese bile çoğunlukla yapıyordu ve özür dilemek gibi bir davranışta bulunmuyordu. Ama şimdi jungkookun kalbini kırdıktan sonra jungkookun ona tam tersi bir şekilde karşılık vermesi pişman olmasına sebep olmuştu jungkooktan nekadar nefret etse bile şimdi bütün herşeyi birkaç saniyeliğine unutup onu öpmüştü, affedilmek istiyordu.
Bu insanlar onda unuttuğu duyguları tekrar hatırlatıyor, içinde birşeyleri tekrar uyandırıyordu. Onun unuttuğu eski benliğini tekrar canlandırıyorlardı.
Tae jungkookun cevap veremeyeceğini anlayınca oda saşkınlığınan kurtulup işe el attı.
Tae: tabiki affetti tabii.*gülümser*
Tamam yoongi gel sen biraz dinlen.Yoongi ye yaklaştı, omzuna dokundu ve odaya geçmesi için hafif ittirdi.
Yoongi de itiraz etmeden hızlı adımlarla odaya girdi ve kapıyı kapattı.
Jungkook: tae.
Tae: efendim.
Jungkook: aşaği inip biraz konuşalım?
Tae: tamam gel hadi.
İkili aşağı geçti, jungkook arka bahçeye doğru yönelince tae de onu takip etti.
ikiside oradaki sandalyelere oturdular.
Jungkook sanki hala atlatamamış gibiydi konuşmak istiyordu ama sanki şuan ne diyeceğini toparlayamaıyordu.
Tae: sorun yok bak senden özür diledi.
Birde seni öptü! Affetmen için.. yani üzülmeni istemedi.Jungkook: sanki bütün bedenim donmuş gibi hissediyorum tae.
Tae:bu iyi birşeymi?
Jungkook: gerçekten lanetlenmiş gibi hissediyorum. Ama Bu okadar hoş birşeyki. Yinede sanki bana işkence çektiriyormuş gibi.
Tae: sende biraz dinlenmeye ne dersin? Şuan hiç sağlıklı düşündüğünü sanmıyorum.
Jungkook: evet, evet tamam ben biraz yatacağım.
Jungkook yukarı çıktı ve odasına geçti.
Tae de yoongi nin odasına gitti ve içeri
Girdi.Yoongi yatakta dizlerini kendine çekmiş oturuyordu. Odaya Girince tae ye baktı. Sonra gözlerini kaçırdı.
Tae Yanına gitti. Yatağa oturdu.
Tae: daha iyi hissediyormusun?
Yoongi: aksine, daha kötü. Gerçekten sorunluyum! Neden öyle birşey yaptımki?!
Tae: bence yapman jungkook açısından güzeldi.
Yoongi: benim açımdan hiç güzel değil ama! Ve oda bundan hiç hoşlanmadı. dondu kaldı.
Tae: hayır o bunu sevdi sadece şaşırdı, o seni seviyor.
Yoongi: hah! Güldürme beni! Seviyormuş!
Tae: sana olan bakışlarındandamı anlamıyorsun.
Yoongi düşündü gerçekten bakışları çok şey anlatıyordu ama o buna inanmak istemiyordu. Yalan olduğunu düşünüyordu. yoongi, gözlerinde yalan söyleyebileceğine inanıyordu.
Yoongi: ben sizin sevginizede hiçbirşeyinizede inanmıyorum! Siz benim için bi hiçsiniz! Onca şeyden sonra ne sevgisinden bahsediyorsunuz!? Sadece beni kullanmak için istiyorsunuz! Artık odadan çıksan iyi olur.
Tae: şimdilik birşey diyemeyeceğim. Tamam.
Yataktan kalktı ve odadan çıktı.
( 👋)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝐶𝑎𝑠𝑢𝑠𝑢𝑚 ~𝘵𝘢𝘦𝘨𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 BxBxb - Yoongi-Taehyung- jungkook
FanfictionYoongi çalıştığı kişiler için casusluk yapacak, bi suç örgütünün yaptığı işleri bozacaktı ... . . . . . .[TAMAMLANDI] -smut vardır -eşcinsel -Rahatsız olacaklar okumasın