Przepisy.

382 18 7
                                    

Hejka! Ogólnie stwierdziłam, że będę pisać tutaj wam różne przepisy na jedzenie, które będzie znajdywać się w mojej książce. Za każdym razem gdy się coś pojawi, będę tu dopisywać.

Wszystkie te przepisy biorę od mojej mamy, więc mam nadzieję, że jak zrobicie to też wam posmakuje! 🫶🏻

-----------------------

1. Makaron z krewetkami. [rozdział 3]

Potrzebne składniki:
- oliwa
- krewetki
- masło
- czosnek
- cebula
- szpinak
- suszone pomidory (opcjonalnie)
- śmietanka 30%
- parmezan
- makaron

• Na oliwie podsmażamy oczyszczone krewetki i doprawiamy je według własnego uznania.

• Gdy nasze krewetki są gotowe, przekładamy je na talerz, a na patelnię dodajemy masło, podsmażamy na niej czosnek, cebulę jak i szpinak.

(Można opcjonalnie dodać jeszcze suszone pomidory)

• Całość zalewamy śmietanką 30%. Dodajemy parmezan i chwilkę podgrzewamy.

• W międzyczasie gotujemy ulubiony makaron.

• Na samym końcu, gdy makaron będzie gotowy, dodajemy go do krewetek i gotowe!

Smacznego! 💗

-----------------------

2. Naleśniki. [rozdział 4]

Potrzebne składniki:

- mąka pszenna
- cukier
- sól
- jajka
- mleko
- roztopione masło
- bita śmietana
- owoce

• Jajka najlepiej jest wyjąć z lodówki co najmniej pół godziny przed robieniem naleśników.

• Podgrzewamy dwie szklanki mleka, tak aby było ciepłe. (ok. 500ml)

• Do miski przesiewamy 1,5 szklanki mąki, dodajemy 1 lub 2 łyżki cukru, szczyptę soli i całość mieszamy.

• Do osobnej miseczki wbijamy 3 jajka i mieszamy je trzepaczką, a następnie już wymieszane dodajemy je do wcześniej wymieszanych suchych składników.

• Następnie stopniowo zaczynamy dolewać mleko, cały czas mieszając.

• Dodajemy 50g roztopionego, przestudzonego masła i mieszamy do momentu, w którym masło połączy się z ciastem.

7. Nagrzewamy najlepiej płaską patelnię i wylewamy na nią ciasto i równomiernie rozprowadzamy. Naleśniki smażymy z obu stron.

8. Na samym końcu ostrożnie zdejmujemy je z patelni, dodajemy bitą śmietanę, owoce i zwijamy w sposób jaki tylko chcemy i gotowe!

Smacznego! 💗

Crystal black heart.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz