Part16
စိမ်းမြတ်ချယ်နဲ့ မာန် ဆေးရုံသို့ထွက်လာခဲ့ပြီး စိမ်းမြတ်ချယ်အသိ ဒေါက်တာမြနှင်းဆီ မှာဘဲ ဗိုက်ကိုအပ်ကာ လိုအပ်တာတွေရှင်းပြ အားဆေး တွေပေးကာ ထွက်လာခဲ့လိုက်သည်..။မှာဘဲ ဗိုက်ကိုအပ်ကာ လိုအပ်တာတွေရှင်းပြ အားဆေး တွေပေးကာ ထွက်လာခဲ့လိုက်သည်..။
"မြတ်ချယ်..နင်ငါတို့wardဘက် ဘာလာလုပ်တာလဲ..ကိစ္စရှိလို့လား"
နေသူရိန်နောက်ကနေလှမ်းအော်ကာစကားလှမ်းပြောသောကြောင့်သောကြောင့်"ဟုတယ်ကိုသူရိန် စိမ်းကိုယ်ဝန်လာအပ်တာ"
သူရိန်စကားမဆုံးသေးခင်မာန်ဝင်ပြောလိုက်သောကြောင့် စိမ်းဘာမှပြောချိန်ကိုပင်မရ
"ဟင်ကိုယ်ဝန်... Congratulations ပါ မြတ်ချယ်ငါတော့ ဦးလေးဖြစ်တော့မယ်ပေါ့..ဟဲ" ""အင်းသူရိန်ခုမှ ၃ပတ်နီးပါးလောက်ရှိသေးတာပါ..ဒေါက်တာမြနှင်းဆီမှာ အပ်တာလေ"
"အော်အေးပါ..နောက်လည်း လိုအပ်တာရှိရင်ပြောလေ မြတ်ချယ်နဲ့မာန် အကို့တတ်နိုင်သမျှကူညီပါ့မယ်နော်""ရပါတယ်ကိုသူရိန်ကျေးဇူးနော် ကျွန်တော်တို့ပြန်လိုက်ပါ့အုန်းမယ်"
"ကောင်းပါပြီ"
သူရိန်ကစိမ်းမြတ်ချယ်ပေါ် ခုထိရိုးရိုးသားသားပါ မာန်တစ်ယောက်တည်းသာ သဝန်တွေစွတ်တိုနေတာ။မာန်အပြန်လမ်းတွင်စကားတခွန်းမှမပြောဘဲ မောင်းလာသည်။ မာန်သဝန်တိုနေတာကို စိမ်းမြတ်ချယ် ရိပ်မိပါသည်။ တိုစရာမဟုတ်တာ တိုနေတဲ့မာန်ကိုကြည့်ပြီး ရီခြင်နေမိသည်။
"စိမ်း....ဒါက ဒီနေ့စပြီးသောက်ရမယ့်ဆေးတွေ..နောက်ပြီးခုကစလို့ အစပ်အချဉ်အငံတွေရှောင်ရမယ်နော်.."
"ခုတောင်အချဉ်ပေါင်း စားခြင်နေတာကိုလို့"
"မရဘူးစိမ်း ကျန်တာကြိုက်တာပြော နော်မောင့်အကုန်လုပ်ပေးမယ်နော်""အမယ်လေး ကဲမနေနဲ့ ကိုမာန် ကျွန်မလည်းဆရာဝန်တစ်ယောက်ပါ ခုလို လနုသေးရင်ဘာမှဖြစ်ဘူး ပြီးတော့အများကြီးလည်းစားမှာမှ မဟုတ်ကိုလေနော်"
"ဟာမောင့်မိန်းမလေးကလည်းလုပ်ပြီ..လိမ်မာပါတယ်နော် မောင့်ကိုချစ်ရင်မစားပါနဲ့"
"ဘယ်သူကမင်းကိုချစ်တယ်ပြောလို့လဲ.."
မာန်ခုတလော စိမ်းကအရင်ကလို စိမ်းစိမ်းကားကားမဖြစ်တော့တာကြောင့် မေးလိုက်ခြင်းဖြစ်သည်။ခုလိုစိမ်းဖြေလိုက်တော့ ရင်ထဲမှာ ခံစားသွားရသည်။ချက်ခြင်းညိုးကျနေတဲ့ မျက်နှာကိုမြင်တော့ စိမ်းလည်းစိတ်မကောင်းဖြစ်ကာ။"အင်းပါမစားနဲ့ဆိုမစားတော့ပါဘူးနော်..နောက်ဆိုမောင့်စကားနားထောင်ပါ့မယ်"
"ဘယ်လို...စိမ်း ဘယ်လိုခေါ်လိုက်တယ် ဟမ်"
"မောင်လို့ခေါ်တာလေ...မကြိုက်လို့လား အာဆို မခေါ်တော့ဘူးသွား"
"ဟာကြိုက်တာပေါ့...ကြိူက်တာမှ တပိုင်းကိုမဟုဘူးနှစ်ပိုင်းသုံးပိုင်းကိုသေလို့ ကြုက်လိုက်တာကိုဟီးဟီး""ပြန်ခေါ်ပါ့အုန်းမောင့်ကိုနောက်တစ်ခေါက်လောက်"
"မောင်..."
"အားးပျော်လိုက်တာစိမ်းရယ်..မောင့်ကိုချစ်လားအာဆို"
"အင်း"
"ဟာမရပါဘူး...အင်း...တခွန်းနဲ့တော့ ချစ်တယ်လို့ပါးစပ်ကသေချာလေးပြောပေး"
"ချစ်တယ်..ချစ်တယ်..ဟုပိလား"
"ရေးးးးး"
စိမ်းခန္ဓာကိုယ်လေးကိုဆွဲပြီးရင်ခွင်ထဲအတင်းကျပ်နေအောင်ဖက်ထားလိုက်သည်။နဖူးလေးကိုလည်းအဆက်မပြတ် ချစ်တယ် ချစ်တယ်နဲ့ မြတ်နိုးစွာနဲ့ နမ်းနေတော့သေည်။"လွှတ်ပါ့အုန်းအသက်ရှူကိုမဝတော့ဘူး အတင်းကိုဖတ်နေတော့တာဘဲ"
"မောင့်မိန်းမကိုဖတ်တာ ဘာဖြစ်လဲဟွန့်"
"စိမ်းဆရာဝန်ပြောတာကြားတယ်မလား"
"ဟင်ဘာတဲ့လဲ"
"ကိုယ်ဝန်၂လမကျော်ခင်ထိ အတူနေလို့ရတယ်တဲ့"
စိမ်းရှက်ပြီးမျက်နှာလေးရဲတွတ်သွားသည်။"ဟာမကြားပါဘူးသိလည်းမသိဘူး"
"ဟင်စိမ်းမလိမ်နဲ့ ၂ယောက်လုံးရှေ့တူတူပြောတာကိုနော်ဟွန်း"
"ဟာမသိပါဘူးဆိုသွား"
"စိမ်းမောင့်ကိုခွင့်ပြု့မယ်မလားဟင်နောက်ဆိုရင်မောင်စိမ်းကိုလုပ်ခြင်တောင်မလုပ်ရတော့ဘူးမို့"
"ဟာ ဘာတွေလာပြောနေတာလည်းသိဘူး သဘောဘဲ""တကယ်နော် စိမ်းမောင့်ကိုခွင့်ပြုတယ်မလားလို့ ပြွတ်စ့်"
နဖူးလေးကိုနမ်းကော ယုန်သူငယ်မျက်နှာလေးနဲ့ခွင့်တောင်းနေတော့သည်။တခါတော့စိမ်းနဲ့သူ လိုလိုလားလားဖြစ်ခြင်သေးသည်။ မာန်ဘက်က အတင်းပြူလုပ်ခဲ့လို့သာစိမ်းမငြင်းဆန်ခဲ့တာဖြစ်သည်။"အင်းမောင့်သဘောဘဲ"
"ပြွတ်စ့်..ချစ်တယ် မိန်းမလေး အာဆို မောင်စတော့မယ်နော်"
"အင်း"
"မကြောက်နဲ့နော် မောင်တို့က ခုမှတခေါက်မဟုတ်တော့ဘူး ခုမောင့်မိန်းလေးခွင့်ပြုလို့မောင့်မှာ အရမ်းဝမ်းသာနေတာမို့"
"အင်းပါစိမ်းလည်းမောင့်ကို ဘယ်ကနေဘယ်လိုချစ်မိမှန်းမသိတော့ပါဘူး..ခုတခါကလည်းစိမ်းမောင့်ကိုချစ်လို့ အလိုလိုက်တာနော်ဟွန့်။ နောက်ခါဆို ရှောင်တော့ ကြားလား""ဟဲဟဲ ချစ်လိုက်တာ မွမွ..ကဲ ဗိုက်ထဲကဘေဘီလေးရေ ဖေဖေတို့ မေမေတို့ အလုပ်ကြိုးစားလိုက်အုန်းမယ်ဟေ့"။
YOU ARE READING
မင်းတစ်ယောက်သာ💕
Romantikငါမင်းကိုမချစ်ပါဘူးဆိုတာကို မင်းငါကိုမရရအောင်အတင်းယူတာမရှက်ဘူးလားနင်အောက်တန်းကျလိုက်ကြည့်လား စိမ်းမြတ်ချယ် မောင်စိမ်းကိုရဖို့ဆိုလူတောင်သတ်ရဲတယ်ဆိုတာယုံထား စိမ်းကမောင့်အတွက်ဘဲ။ မာန် 18+လေးနည်း"ပါတာမို့အဆင်ပြေမှဖတ်ပါရှင့် ပထမဆုံးficလေးမို့ဝေဖန်ပေးကြပ့...