•(بهــزر معاكم يا ولاد مفيش خاتمـة😂😌)._لكن جيت علشان اخد رأيكم نبدأ بأي رواية جديدة اختاروا معايا وانا علي حسب رغبتكم، وهنفــذ برأي الأغلبيـــة.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روايــــة/ رقم (1).
_فتاه برئيه يورطها قدرها بأن تقع بين يدي شيطان لانفراد نفسُه عليها ويتهمها بأنها تفرد نفسها عليه، حتي يكتشف والدها ذلك ويقرر التخلص منه، ولكن رائحة الدم فواحه تنقلب ضده كل الموازين ويقع في فخ الشيطان، وتقرر تلك الفتاه بأشعال نار الإنتقام لـِ والدها للتخلص من ذلك الشيطان، ومع مرور الزمن تكتشف أنها وقعت في غرام شخص ما، ونُسِيت لهيب نار الشوق والانتقام، أوقعت ذلك الشخص في غرامها، وأقلب ضدها الإنتقام لـِ يقوم بتعذيبها حتي يكتشفون حقيقه لن يتوقعها أي منهما، ولكن إحذر فأياك والسيف لهُ حدًا يقطع إنه "الفراق"
_هل مزال الفراق بينهم، آم سيجمعهم القدر مره آخري؟؟
_وما معني هذا هذا الحديث؟؟ هل له عنوان؟؟
_أجل إنها "جـوهـرة الـحـب"#غموض_رومانسي_عاطفي_تشويق_كوميدي.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روايــــة/ رقم (2).
ْماذا لو كُنا عَقربين في ساعة ؟
فـ ألتقي بكي و أُعانقك و مِن بعدها أقف أعُد الثواني
لألتقي بكي مُجدداً بعد فُراق دامَ ستون ثانية 🫂🫂🫂
كتبتها لكِ ♡متي نلتقي♡#غموض_رومانسي_حزين.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روايــــة/ رقم (3).
أرادت تــاجـًــا من الزمرد، مزود بالألمــاس، وحجـار أطرافة من اليـاقــوت، عالي، ثم لا تكون سلطانة في السابق إرتدت مثلة.
#فانتازيا_إجتماعي_رومانــسي.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
•(وبس كدا هسيب البوست دة لشهر لحد ما نشوف هتختاروا أي وبعدها نقرر مع بعض من خلال الأرقام♥️🕊️)
"أهم شيء متنسوش تتفاعلوا علي الرواية اللي إخترتوها لأني!! بجد بتعب في كتابة الفصول ومتنسوش اني طالبة شبــة جامعية بسعي للعلم🦋".
"المهم الرواية اللي هتختاروها هيبدأ نزولها يوم 1/1/2025 في عيد رأس السنة، علي ما نكمل الجزء التاني من قُبلة بطعم الحُب".
الكاتبــــة/ حنيـــن جمــال القائــد.
أنت تقرأ
قُبلة بِطــعم الحُب (مُكتملة).
רומנטיקה•(الجزء الألول): _تنازل الجمال عن الجمال لجمالك فزاد جمالك علي الجمال جمالا! الجمال نوعان: الاول لكِ، والثاني لم يخلق بعدكِ!!. _ولكن إنها ليست أي قبله، لذا وضعنا نكهه لها بطعم مختلف عن باقي القبلات عميقه بتلذذ الرومانسيه، وقمنا بتغير المناخ الخاص...