yıl 1979 sekiz Nisan:
bağrış sesleri ile gözlerini açtı Cüneyt alışmıştı bağırma sesleri ile uyanmaya yatağından kalktı ve kapıya doğru ilerledi kapıyı açıp dışarı çıktı ses salondan geliyordu. merdivenleri indi ve salonun kapısını açtığında her zamanki manzara ile karşılaştı annesi ve babası bir birine bağırıyorlardı kapının açılma sesini duyan kadın bakışlarını kapıya çevirdi ve oğlunu görünce çatılan kaşları eski halini aldı. "günaydin oğlum" kadının bu cümlesi ile adam sert bakışlarını kapıya çevirdi ve kaşını kaldırdı. "Cüneyt hazretleri de uyanmiş paşam uyanmasaydiniz zahmet oldu!" dedi sert bir şekilde kadın adama ters bakış atti. "çocuğu rahat bırak oğuz! uyusun istediği kadar" adam kaşlarını çatarak kadına baktı."o bir varis! uyuduğu zamanı çalışarak harcadaydi o testten geçerdi!" kadın dişlerini sıkıp oğlunun önüne geçti "o daha çocuk! ona bu kadar yüklenemezsin! daha 10 yaşında ondan ne bekliyorsun!" adam kadının üstüne doğru ilerledi "ben onun yaşındayken elim silah tutuyordu! o daha silah bile tutamiyor!" kadın oğlunu arkasına daha çok sakladı "senle bir mi o! sen annesiz babasız biriydin onun anneside babasında var!" adam kadının sözleri ile dişlerini sıktı ve kadının koluna yapıştı. "peki oğlun ve kocan senin orospu oldugunu ve benim gibi ailesi olmayan bir piçle yattığını üstüne birde çocuk yaptığını biliyormu?! bilmesini istermisin Emma?" kadın sözleri ile duraksadı. "Sen- sen bunu yapamazsın! bir kere sen benim sarhoş halimden yararlandın!" Adam tehlikeli bir şekilde sırıttı. "Peki neden sarhoşluğun geçtiğinde bile beni bırakmadın?" Kadın yutkundu ve sessiz kaldı. "Bende öyle düşünmüştüm" adam kadının kolundan tutup sürüklemeye başladı. Kadın onu bırakması için adama bağırırken adam onu umursamadı. Çocuk kaşlarını çattı ve babasının yanına doğru koştu "annemi bırak!"adam sinirle bir tekme attı çocuğun karnına çocuk yere düştü korumalar çocuğu alırken adam kadını kapıdan çıkartmıştı korumalar çocuğu aşşağıdaki zindana getirip ona bir daha babasına bağırması gerektiğini çok acı bir şekilde öğrettiler. Çocuk iki hafta sonra zindandan çıkarıldı ve evde yeni bir kadın vardı kahverengi gözlü kahverengi saçlı yüzü makyajlı olan kadın evin reisi gibi hizmetçilere bağırıyordu. Cüneyt bu kadının kim olduğunu bilmesede sorgulamadı. Ve odasına çıktı. Yatağına uzandı ve tavanı izlemeye başladı yatamıyordu inledi acıdan. Sırtı hep kesik izleri ile kaynıyordu doğruldu yataktan oturur pozisyonda yere bakmaya başladı sonra ise kafasını kaldırıp sehpanın üzerindeki çerçeveye baktı annesi, babası ve kendisi vardı hepsi gülümsüyorlardi baba harinç o her zaman çatık kaşlıydı gene kameraya öyle bakmıştı. Çerçeveyi alıp odasından kimsenin bulamayacağı yere sakladı ve annesini çok özlediğinde o fotoğrafı sakladığı yerden çıkarttı çünkü annesi o günden beri bir daha ortalıklarda görünmedi.