5. bölüm: babasızlık

117 9 12
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

iyi okumalar:)))))))))))))))))))))))))

!!ÖNEMLİ!! ben Barlas'a kitabın başında Aybars demişim çok özür dilerim Aybars diye başka bir karakter ekleyeceğim.

❤❤💟💟❣❣💕💕💜💜💗💗💖💖

************************************************

Ayhan bey hızla Gece'ye döndü. ama Gece Barlas'a bakıyordu. Barlas Poyraz'ı bırakıp Gece'ye doğru yaklaştı. Gece hemen gidip Barlas'a sarıldı.

''Baba ben kabus gördüm yine beni bırakıp gidiyordun. gitme tamam mı?''

Ayhan bey kıskançlıkla oğlu yaşındaki adama baktı. Gece Ayhan beye değil Barlas'a baba demişti.

Barlas Gece'ye sıkıca sarıldı.

''ufaklık hadi git uyu.''

Gece dudaklarını büzdü.

''ama tek uyuyamam ki.''

Barlas Ateş'e döndü.

''Ateş abin ile uyumak ister misin güzelim?''

''burada değil ki o.''

Barlas, Gece'yi yavaşça Ateş' çevirdi. Gece gülümseyerek Ateşe doğru koşup kolları arasına girdi. Ateş de gülümseyerek Gece'yi kucağına aldı.

''ne kadar özlemişim ben Gece'mi.''

Gece kollarını Ateş'in boynuna doladı.

''bende özledim.''

''beni özlemediniz mi küçük hanım?''

Alp'in sahte triple kurduğu cümle ile Gece kıkırdadı. Ateş'in kucağından inip kollarını Alp'e doladı.

''senide özledim.''

''hani bana hani bana.''

Yiğit neşe dolu sesi ile kollarını Alp'ten ayırıp Yiğit'e doladı.

''beni özlemediniz yani hanım efendi. öyle olsun.''

Kollarını Yiğit'ten ayırıp bu sefer Mert'e doladı. o sırada gözleri gülümseyerek onları izleyen Aras'a kaydı. küçük adımlarla geçip karşısında durdu.

''sana da sarılayım mı?''

Gece'nin masumca sorduğu soru ile Aras gülümseyerek başını salladı. Gece hemen Aras'ın kolları arasına girdi. Aras'ın kolları arasında olmak hoşuna gitmişti. Barlas abisi gibiydi. bir süre Aras'tan ayrılmadı. ama sonra istemeye istemeye ayrıldı.

Gece , uykusu olduğu için gözlerini ovmaya başlamıştı.

''Barlas abi?''

''söyle güzelim.''

''abilerim bu gece burada kalsın mı? Poyraz hariç o gitsin.''

Barlas gülümsedi.

''kalabilirler burası aynı zamanda senin evin. istiyorsan kalırlar.''

Gece gülümseyerek ellerini çırptı. Ateş ve Alp'in elinden tutarak onları eve doğru yürüttü.

''size odamı göstereceğim. çok güzellll.''

başını omzundan arkaya çevirip diğerlerine baktı.

'' siz de geliyordunuz.''

diğerleri de onu takip etmeye başladılar.

******************

Gece'nin bakış açısından

saat gecenin üçüydü ve ben uyuyamıyordum uyku tutmuyordu. bir tarafımda Ateş abim diğer tarafımda Alp abim uyuyordu. ama ben bir türlü uyuyamıyordum. ikisini de uyandırmadan yataktan kalktım. Barlas abimin odası alt kattaydı. sessizce odasının önüne geldim.

Gece aksa(gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin