ADA 'DAN
İstanbul 'a sonunda vardım . Yorgun bir yolculuktu hemen teyzemin yanına gitmek istiyordum . Telefonum İzmir ' de kalmıştı . Hemen telefon kulübesine girip teyzemi aradım .
-alo ben ayça kuş diye ses geldi
-teyze ben ada İstanbul ' dayım gelince her şeyi anlatacağım .
Değip yüzüne telefonu kapadım hemen Etiler 'e gitmek için taksiye bindim. Tam o sırada önümüze 17 yaşlarda bir erkek atladı. "KORKMUŞTUM" ama inip çocuğun yanına gittim . Çocuk bana bir süre bana baktı ve kaçarak gitti anlamamıştım neden? diye sormuştum kendime. Etiler 'e varınca çok heyecanlıydım ne anlatacaktım ben teyzeme diye düşünüp duruyordum . Taksiciye parasını verip indim zili çaldığım gibi kapı açılıverdi. Meraklı bir şekilde teyzem bana bakıyordu içeri girdim ve teyzeme her şeyi anlattım . O da annemleri yarın sabah arayıp bir süre onda kalacağımı söyleyecekmiş . Konuşmamız bitince hemen teyzemin bana hazırladı yatağa yatıp uyuya kaldım ...
DENİZ 'DEN
İnanamıyorum!! o Damla olamazdı . Damla öldü o olamaz diye düşünüp dururken telefonum çaldı arayan Can ' dı içimden telefonu açmak istemiyordum ama bu konuyu onunla konuşmam gerektiği için aramayı kapatıp ona mesaj yazmaya karar verdim.
CAN 'DAN
Aniden telefonumdan ses geldi . Oturduğum yerden kalkıp masadan telefonumu aldım. O herif mesaj atmıştı.
Kimden: DENİZ
Acilen konuşmalıyız yarın 12:00 'da okulun çaprazındaki kafeye gel .
Okuduktan yorgun olduğum için hemen yattım.
ADA 'DAN
Saat 06:30 'da kalktım . Teyzeme kahvaltı hazırlamayı düşündüm ve tam hazırlamaya kalkışırken teyzem uyandı.
Günaydın dedi ve bana bir sürprizi olduğunu söyledi .
Meraklandım ve şaşırdım .
Teyzem dayanamayıp söyledi .
- Okumayı ne kadar sevdiğini biliyorum o yüzden seni İSTANBUL KOLEJİNE YAZDIRDIM !!
Deyince mutluluktan zıplamaya başladım teyzemi öptüm ve teşekkür ettim ve ne zaman başlayacağımı sordum. Teyzem bu gün deyince daha da mutlu oldum. Odamda eşyalar olduğunu söyledi bende hemen onları toparlayıp üstüme bir şeyler baktım . gri tişörtümü ve pembe eteğimi giydim . Hemen toz pembe ayakkabımı giyip teyzeme hazır olduğumu söyledim .Teyzem okula kadar beni götürdü ve kaydımı yaptırdı . Müdür tam dersin ortasında beni sınıfa sokup tanıttı.
Boş bir yere geçip oturdum . Etrafı inçlerken bir çocuğun bana baktığını gördüm ve o dün geceki taksinin önüne atlayan çocuktu . Ona bakmayı bırakıp derse odaklandım . 30 dakika sonra teneffüs olunca çok sevindim hemen günlüğümü çıkarıp bir şeyler yazmaya başladım tam o sırada 2 kız 1 erkek yanıma geldi şaşırdım ama iyi birilerine benziyorlardı . Kızlardan birisi bana elini uzatıp
- Merhaba ben Ceren Karakaya dedi.
diğer kız
- Merhaba bende Aslı Çetin dedi .
erkek olan suskundu anlamadım sonra o da ismini söyledi.
- bende Mert Kara dedi
5 saniye sonra Ceren sen? diye sordu.
- bende ADA Güven dedim .
Ceren bana kantine gidip bir şeyler içelim mi ? diye sordu . bende kabul ettim .
Kantine inip oturduk konuşmaya başladık bana bir sürü sorular sordular . Mert aramızdan ayrıldı.
Dün gece taksinin önüne atlayan çocuk geldi ve Aslı , Ceren 2 dakika uzaklaşın buradan dedi tam Ceren kalkarken bir şey diyecektim Ceren bana sus işareti yaptı bende sustum .
Sen dün gece taksinin üzerine atlayan çocuksun dedim . O bir şey demeyince kalktım.
Arkadaşlarımın yanına giderken kolumdan tuttu ve beni kendine çekti bir süre baktı bende ne yapmaya çalışıyorsun deyip ondan kurtuldum ve arkadaşlarımın yanına gittim .
ŞİMDİLİK BUKADAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
Teen FictionADA GÜVEN ADINDA BİR KIZ İZMİR DE YAŞARKEN DAHA 17 YAŞINDA İKEN BİR TACİZE UĞRAR VE ORDAN KAÇMAYI BAŞARIP İSTANBUL 'A KAÇAR VE ORDA TEYZESİ AYÇA KUŞ 'UN YANINDA OKUMAYA BAŞLAR VE LİSE DE SON SENESİDİR. SON SENESİNDE BİR ERKEK İLE TANIŞIR ADI DEN...