Sabah olmuştu Ada nasıl kitap okumuşsa artık çok geç kalkmıştı ve okula gitmemişti teyzesine hala kırgındı aslında onun çok bir suçu yoktu . Ada Can ile buluşmaya karar verdi belki de Can ona iyi gelirdi nerden biliyordu ki Can'da farklı bir şey vardı umarım ondan da kötü bir şey çıkmaz . Deniz çok soğuk bir adam ama ben soğuk ve içine kapalı insanları sevmem aslında Deniz'de de farklı bir şey vardı o da bir sır saklıyordu onda farklı bir şey vardı Ada bunu bulmaya çalışa bilirdi yada umurunda bile olmazdı ama Ada çok kararsız bir insan bunu herkes bilir .
ADA'DAN
Artık ailemden nefret ediyorum özellikle babamdan böyle büyük bir sırrı bana nasıl anlatmamıştı ya bu meseleler yüzünden benim başıma bir şey gelseydi annemin yada teyzemin ? Ailemi düşünmeliyim ailemi korumalıyım artık tek başınasın Ada buna alış diyordum içimden Ada bir şey fark etti 2 aydır boks kursuna gitmiyordu belki de oraya şimdi gidip o kum torbasını yumruklaya bilir sinirini atardı evet en iyisi buydu ben Elena gibi olmayacağım saf olmayacağım bunu herkes bilsin.
Ada boks kursuna gittiğinde boks hocasının değiştiğini öğrendi acaba neden bıraktıysa işini beyefendi ? Ada gözlerine inanamıyordu bu Can'dı Can ve boks aslında Can'ın sportif biri olduğunu biliyordum kaslarından belliydi ama burada karşılaşacağımızı zannetmiyordum.
- merhaba
-merhaba Can
- demek burada ders alıyordun
-evet bayadır gelmiyorum ama
dedikten sonra adanın arkasından ışık hızıyla bir şey geçti havasını hissede biliyordu kimdi o acaba? Şimdiye kadar bu kadar hızlı koşan 2 şey vardı 1- flash 2-vampirler
Acaba Eda beni bulmaya gelmiş olabilir miydi onu çok merak ediyorum yani tipini değil sonuçta aynıyız ama davranışları o kötü Eda mıydı yoksa iyi Eda mı ? Bunu çok merak ediyorum. Ada soyunma odalarının orada bir gölge fark etti Eda mıydı acaba ? Can hemen geleceğim bekle deyip hemen soyunma odalarına koştum ve gözlerime inanamadım. Karşımda kendimi gördüm OMG.
-MERHABA KARDEŞİM
BURASINI ÇOK HEYCAN VERİCİ YAPMAYA KARAR VERDİM. BİR KAÇ GÜNDÜR YAZMIYORUM ARKADAŞLARIMDAN TAVSİYE ALDIM O YÜZDEN BU ARADA YENİ KARAKTERLER GELİCEK İLERİDE. TAKİP ETMEYİ,YORUM YAPMAYI VE OY KULLANMAYI UNUTMAYIN :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
Teen FictionADA GÜVEN ADINDA BİR KIZ İZMİR DE YAŞARKEN DAHA 17 YAŞINDA İKEN BİR TACİZE UĞRAR VE ORDAN KAÇMAYI BAŞARIP İSTANBUL 'A KAÇAR VE ORDA TEYZESİ AYÇA KUŞ 'UN YANINDA OKUMAYA BAŞLAR VE LİSE DE SON SENESİDİR. SON SENESİNDE BİR ERKEK İLE TANIŞIR ADI DEN...