ADA'DAN
İnanamıyorum böyle olacağını hiç düşünmemiştim ben sadece normal bir olay olacağını zannetmiştim Deniz ve Can ' a ne diyeceğim ben şimdi en iyisi buluşmak için mesaj atmak ama Can'a çünkü Can daha enerji dolu ve konuşkan.
KİME:CAN
CAN KAFEYE GEL ACİL OLAYI ÇÖZDÜM DENİZ'İ DE GETİR
Ada yine de Deniz'i çağırmıştı belki bir bildiği vardır sonuçta sevgilisiydi Eda'nın . Artık ona Eda mı Damla mı desem bilemiyorum ama ben kardeşim olduğu için Eda diyeceğim bence benim kardeşim çok kötü olamaz .
15 dakika sonra...
Can kafeye gelir Deniz'de Can'dan 5 dakika sonra gelir ve gerilim zamanı başlar.
Ada her şeyi anlatır yalnız Ada bir şey fark etti bu olayı anlatırken Deniz çok tedirgin bakıyordu Can'da çok şaşırmıştı. Deniz'in bu konuyla bir ilgisi olabilir miydi acaba? Sabahları okula güneş gözlüğü ile gelmeler , sabahları ortalıkta gözükmediği de apaçık ortada. Yoksa!! Deniz de vampir olabilir miydi ? Ada vampirler konuşunda bir bildiği olmadığı için kütüphaneye uğrayacaktı tam sandalyesinden kalkarken Can seni ben bırakırım dedi Ada kabul etti çünkü havada bulutlar toplaşmıştı yağmur yağarsa çok ıslana bilirdi Can ve Ada kalmıştılar ama Deniz orada daha kalacağını söylemişti. Ada kafenin kapısından daha çıkmadan önce son bir kez arkasını döndü ve Deniz'i çok düşünceli gördü kafası başka yerde gibiydi.
DENİZ'DEN
Bu kız bunları nerden öğrendi umarım beni de öğrenmez ben daha fazla bu gerçekleri öğrenip kafayı yiyemeyeceğim o kızın daha fazla şey öğrenmesini engellemem lazım ama ona yaklaşmak istemiyorum çünkü o Damla'nın görsel ikizi ona yaklaşırsam daha da bitkin bir hale düşeceğime eminim ama son şansım bu başka ne yapa bilirim ki?
Can Ada'yı evinden önce kütüphaneye götürdü Ada oradan vampirlerle ilgili bir kitap aldı ama almadan önce konusunu araştırmıştı ve sanki onun hayatına benziyordu kitabın adı "THE VAMPİRE DİARES (VAMPİR GÜNLÜKLERİ)". Ada eve geldikten sonra kitabı okumaya başladı ama okudukça sinir oldu . Sonradan aklına bu kitabı salıncakta okumak geldi ve bir eline kitap diğer eline tostunu alıp dışarı çıktı ve salıncakta kendini yavaş yavaş savurarak kitaba odaklandı ...
UMARIM BU BÖLÜMÜDE BEĞENMİŞSİNİZDİR OYLAR VE OKUMALAR ARTMIŞ DAHA DA ARTMASI DİLEĞİYLE ARTIK TELAFİ EDİYORUM SİZE DAHA FAZLA HİKAYE YAZMAYA BAŞLADIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
Teen FictionADA GÜVEN ADINDA BİR KIZ İZMİR DE YAŞARKEN DAHA 17 YAŞINDA İKEN BİR TACİZE UĞRAR VE ORDAN KAÇMAYI BAŞARIP İSTANBUL 'A KAÇAR VE ORDA TEYZESİ AYÇA KUŞ 'UN YANINDA OKUMAYA BAŞLAR VE LİSE DE SON SENESİDİR. SON SENESİNDE BİR ERKEK İLE TANIŞIR ADI DEN...