Günlük

8 2 0
                                    

sen kurtsun!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ada'dan
Ne! ben kurt muyum ? bu kadar da olmaz çok karmaşık değil mi ? Babam vampir annem insan ben kurt çok saçma ben kurt tarafından ısırıldığımı falan hatırlamıyorum.

Deniz'den
Ada bunları söylerken çok ciddiydi ve bu ciddi bir sorun ve ben yavaş yavaş kızmaya başlıyorum vampir duygum artıyor hemen Ada'nın burdan gitmesi gerek.

Deniz'in demesine gerek kalmadan Ada ortadan kaybolmuştu.Herkes dalmışken Eda vampir hızıyla Deniz ve Can'ın boynunu kırdı ve Ada'nın arabasını takip etmeye başladı.

Eda'dan
Deniz ve Can'nın boynunu kırdıktan sonra Ada'nın arabasını takip etmeye başladım aslında Eda daha önceden kendine gelmişti o yüzden her şeyi duymuştu ama görmemişti Ada bir yerde durdu burasıda neresi hafif villa gibi duran bir ev di Ada'yı gizlice izliyordum çimenlik gibi bir yerde ortada duran renkli bir salıncakta oturup ağlıyordu ve bir yandan elinde mor bir şey vardı defter miydi o bu kızda o günlük ttan insanlardan ve Ada salıncağı baya seviyordu galiba burada yaşayan her kimse ona bunu alması, sevdiği bir şey olması lazım Ada günlüğü salıncağa bırakıp içeri girdi ve ben dayanamayıp günlüğü hızlıca alıp ordan hızlıca kaçtım. Kızın günlüğünü çaldım ya napıyorum bilmiyorum dayanamadım meraklıyım yarın sabah bırakırım diyip günlüğü açtı ve okumaya başladı.

Bu bölümde gerçekler var diğer bolumdede oyle olacak yine mobilden yaziyorum bir daha ki bolumde Ada'nin gunlugundeki parcalar Olucak ve artik Eda On planda olucak yeni kisiler gelebilir umarim begenmissinizdir

SALINCAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin