Vampir Olabilirim

23 2 0
                                    

Ne siz bizi mi dinliyorsunuz dedi Eda bunun üzerine Kerem biz öyle şaka olsun diye demiştik ama harbiden dedikodumuzu mu yapıyordunuz siz !
Kızlar aynı anda yoo dediler ve gülüştüler o sırada Ada
- kerem ben kurt olmak istemiyorum vampir olabilir miyim ?
-Ada Ekine sormam gerek ama mümkün ise bu senin için daha iyi olur diyip Canın omuzuna vurdu . Buna dayanamayıp Eda -siz ne zaman kanka oldunuz dedi ve gülümsediler daha konuşmaları bitmeden Kerem hızlıca Edayı alıp hızlıca pencereden çıktılar Ada ve Can birbirine bakıp gülümsediler ve -neden vampir olmak istiyorsun ? Dedi Can Ada kızardı ve -kendce sebepler var dedi.
Can'dan
Şuanda Ada gözüme okadar güzel görünüyordu elim ayağıma karışmıştı ama bu cevaptan sonra anladım ki Ada benden hoşlanıyor bende ondan ne yapıcağımı bilemedim ve onu elinden çekip duvara yasladım ve ben nedenini biliyorum dedim ve tam öpücekken -Ada teyzecim izin ver giriyim müsait misin ? dedi ve ben hızlıca pencereden çıktım ve karşımda Denizi gördüm tamda Adaların evinin karşısında cama doğru bakıyordu Ve ben suratına bir yumruk geçirdim sersemledi -sen Adayı mı gözetliyosun dedim ama cevabını alamadım kaçtı derken Ada'nın camına baktığımda yanına beni çağırdığını gördüm hemen yanına gittiğimde vampir olabilirmişim diyip boynuma atladı...

Selamm... Aslinda baska yazmistim yanlisikla silindi yeniden yazdim bu daha iyi geldi gozume zaten artmisiz teşekkürler bir tek yorum atmiyorsunuz yorumlarinizi eksik etmeyin tatil boyu yazmicam ☺

SALINCAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin