Ne yani ben cidden kurt muyum ya saçmalama bu kesin yalan söylüyor hem sende kimsin babamı nerden tanıyorsun? Ada bunları söylerken gözleri hala sarı idi. Ada ben babanın arkadaşıyım senle tanışmıştık hatırlamıyorsun dedi Kerem tamam ona inandım ama bu kurt saçmalığı nerenden uydurdun çünkü hayal gücüne hayran kaldım dedi Ada. Eda dayanamayıp telefonunun ön kamerasını açıp Ada 'ya gösterdi ve Ada sen kurtsun bize inanmıyor olabilirsin al bak gözlerin sarı Ada donup kaldı ve telefonu eline alıp kendine iyice baktı sonra peki onu anladım ama o zaman biz nasıl görsel ikiz oluyoruz bu mümkün Ada dedi Kerem Ada kendinin kurt olduğunu kabullendi ve salıncağına oturdu tam o sırada Deniz - iyiki kokusunu büyü ile yok etmişler yoksa Ada'nın boynunu koparırdım deyince Ada aniden kalktı Deniz'in boynunu kırdı ve hak etti dedi herkes anlamsızca gülümsedi ama Ada Eda'nın davranışlarına inanamıyordu Kerem 'e bir değişik bakıyordu yoksa!!! Eda keremden. Hoşlanıyor mu??
Eda bu akşam benle kal konuşçaklarım var senle. Dedi Ada Eda başıyla onayladı ve Cana bunuda götür deyip Denizi gösterdi Can ve Kerem Denizi alıp gitti kızlarda odaya çıktılar Ada pijamalarını giydi ve bir takım da Eda ya attı Eda da hızılca giyinip yatağın üstüne oturdular ve konuşmaya başladılar
-Eda doğruluk mu cesaret mi oynayalım mı?
-Off kızım çocuk musun? Salıncak, doğruluk mu cesaret mi falan.
-Yaa eğleniriz azıcık
-Tamam hadi oynayalım ilk ben soruyorum d mi c mi
-D olsun c demekten korkuyorum
-Candan hoşlanıyor musun?
-Yaniii birazcık denile bilir peki sıra bende d mi c mi?
-D
-birşey fark ettim doğru mu diye soruyorum keremden hoşlanıyor musun?
-Yaa aynı soru olamaz
-Olur olur
-Olmaz
-off olsun zaten bugün fark ettim cevaplamana gerek yok
Eda pis pis sırıtarak -o yüzden bu oyunu oynamak istedin dimi
-Yani birazcık olabilir
-Ada bu arada telefonunu verir misin?
Ada telefonu verdi ve telefonu sessizde olduğu için 23 tane cevapsız arama 34 tane mesaj vardı Eda dayanamayıp -yarın okula gitmelisin seni merak etmişler dedi
Ada evet anlamında başını salladı tam o sırada Can ve Kerem camdan içeri girip bizim dedikodumuzu yapıyor muşsunuz dediler ve Ada ile Eda dona kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
Teen FictionADA GÜVEN ADINDA BİR KIZ İZMİR DE YAŞARKEN DAHA 17 YAŞINDA İKEN BİR TACİZE UĞRAR VE ORDAN KAÇMAYI BAŞARIP İSTANBUL 'A KAÇAR VE ORDA TEYZESİ AYÇA KUŞ 'UN YANINDA OKUMAYA BAŞLAR VE LİSE DE SON SENESİDİR. SON SENESİNDE BİR ERKEK İLE TANIŞIR ADI DEN...